Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6374c8ec-22e0-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 KPP Mława - remont
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319857/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:1) załączniku nr 2.1 - umowa,
2) załączniku nr 10.1 – Opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane i elektryczne (zadanie 1)
3) załączniku nr 10.2 – Przedmiar na roboty budowlane (zadanie 1)
4) załączniku nr 10.3 – Przedmiar na roboty elektryczne (zadanie 1)
2. OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
-Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1609),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2022r. poz.1225),
- obmiary,
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym,
3. Zakres robót Zadanie nr 1 „ KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych ”
1. Wykonanie robót zgodnie z przedmiarami i STWIOR.
Roboty branży budowlanej.
Roboty remontowo - budowlane:
Branża budowlana
- Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju. - zeskrobanie tapety natryskowej , demontaż istniejących naświetli w korytarzu - łącznik..
- Ściany budynków jednokondygnacyjnych grubości 24 cm z bloczków betonu komórkowego zamurowanie otworów.
- Posadzki cementowe grub. 2 cm zatarte na ostro wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o pow.ponad 8 m2.
- Tynki wewnętrzne gipsowe na ścianach - jednowarstwowe gr. 10 mm, strukturalne, nakładane ręcznie
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach.
- Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych.
- Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe,
- Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą zwykłą (GRES)
- Dwukrotne malowanie farbami silikatowymi w kolorach uzgodnionych z Inwes- torem - tynków gładkich bez gruntowania - ściany ,
Roboty branży elektrycznej.
Zakres remontu obejmuje wymianę osprzętu i opraw oświetleniowych na korytarzu I piętra na oprawy LED przewidziane do sufitów podwieszonych, oraz wymianę aparatury modułowej w rozdzielnicach znajdujących się na parterze (obok dyżurki), I piętrze i II piętrze. Zakres robót określa przedmiar.
W zakres prac wchodzą nw. prace:
- wymiana (demontaż oraz montaż) opraw na energooszczędne LED;
- wymiana łączników i gniazd wtykowych;
- układanie i mocowanie przewodów elektrycznych;
- wymiana aparatury modułowej w istniejących tablicach rozdzielczych;
- wykonanie prób, badań i pomiarów elektrycznych.
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:
1. Robót budowlanych zgodnie z przedmiarami, STWIOR i projektem.
2. Wykonanie robót towarzyszących.
3. Przekazanie dokumentacji powykonawczej
Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
- organizacji robót budowlanych,
- zabezpieczenia interesów osób trzecich,
- ochrony środowiska,
- warunków bezpieczeństwa pracy
Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i uwzględnienie wszystkich uwarunkowań przedmiotu zamówienia.
Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie - organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 154471,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:1) załączniku nr 2.2 - umowa,
2) załączniku nr 11.1 – Projekt przyłącza kanalizacji deszczowej (zadanie 2)
3) załączniku nr 11.2 – Zakres robót instalacji kanalizacji deszczowej KPP Mława (zadanie 2)
4) załączniku nr 11.3 – Przedmiar robót instalacji kanalizacji deszczowej (zadanie 2)
2. OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
-Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1609),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2022r. poz.1225),
- obmiary,
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym,
3. Zakres robót Zadanie nr 2 „KPP Mława - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej”
Wykonanie robót zgodnie z Projektem technicznym i przedmiarem
Przyłącze kanalizacji deszczowej stanowi element odwodnienia parkingu i dachu KPP w Mławie z włączeniem istniejącej kanalizacji deszczowej do studni betonowej fi 500 w pasie drogi powiatowej ul. Kościuszki. Kanalizacja o długości ok. 28 mb wykonana zostanie z rur PCV śr. 315 mm z dwiema studniami śr. 1000 mm.
W zakres prac wchodzą nw. prace:
- Roboty pomiarowe przy robotach liniowych
- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej na podsypce piaskowej -kostka do ponownego ułożenia
- Wykopy liniowe o szerokości 1,0 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych 28 mb
- Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm m 28 5
- Klapa zwrotna dla rur o śr. 300 mm w studni rewizyjnej szt. 1
- Przepięcie fragmentów istniejącego rurociągu wpiętego do studzienki kanalizacji sanitarnej
- Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm, właz kanałowy typu ciężkiego, pierścień odciążający stud. 2 szt
- Włączenie rur spustowych z dachu do kanalizacji deszczowej szt 10
- Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych
- Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III
- Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej –
( kostka z odzysku) - dostawa Wykonawcy 15 %
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej -
uzupełnienie przed wejściem
- Wykonanie :
1. projektu organizacji ruchu z uzgodnieniami
2. inwentaryzacja geodezyjna przyłącza z przekazaniem do zasobów geodezyjnych
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:
1. Robót budowlanych zgodnie z przedmiarami, STWIOR i projektem.
2. Wykonanie robót towarzyszących.
3. Przekazanie dokumentacji powykonawczej
Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
- organizacji robót budowlanych,
- zabezpieczenia interesów osób trzecich,
- ochrony środowiska,
- warunków bezpieczeństwa pracy
Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i uwzględnienie wszystkich uwarunkowań przedmiotu zamówienia.
Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie - organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191069,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191069,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191069,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe „EUROSERWIS” Jacek Wyszomirski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5661168762
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo 66
7.3.5) Kod pocztowy: 06-406
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe "EUROSERWIS" Jacek Wyszomirski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191069,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61558,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61558,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61558,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe „EUROSERWIS” Jacek Wyszomirski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5661168762
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo 66
7.3.5) Kod pocztowy: 06-406
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe "EUROSERWIS" Jacek Wyszomirski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61588,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w roku 2024
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- ,,Zakup i dostawa konserw mięsnych i rybnych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2024 r.''
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Iłżance wraz z budową drogi powiatowej nr 3554W Gr. woj. - Seredzice - Iłża
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Przebudowa i rozbudowa kompleksu sportowego przy szkole podstawowej w Szulborzu Wielkim wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.