eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn nad Odrą › Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 781 8160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@kostrzyn.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13c7370d-3262-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022298/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342749/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392682,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą, do oddzielnych kotłowni olejowych znajdujących się w dwóch budynkach przy ul. Granicznej 4, wyposażonych w zbiorniki o pojemności 8000 litrów w jednej kotłowni oraz 4500 litrów w drugiej kotłowni ul. Graniczna 7, według potrzeb Zamawiającego, w maksymalnej ilości 70 tyś. litrów.

2. Warunki realizacji dostaw:

1. Dostawy powinny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego,
i w terminie określonym w złożonym przez Zamawiającego odrębnym zamówieniu częściowym.
2. Zamawiający składać będzie zamówienia faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną do godziny 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku.
3. Wykonawca będzie dokonywał dostaw częściowych najpóźniej w ciągu (zgodnie z ofertą Wykonawcy)………………..od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem że, jeżeli Zamawiający złoży zamówienie w piątek do godz.14.00, realizacja zamówienia będzie miała miejsce w poniedziałek. W tym przypadku, Wykonawca nie pozostaje w zwłoce w wykonaniu dostawy. Dostawa częściowa następować będzie każdorazowo za potwierdzeniem (dokument Wz), wystawionym przez Wykonawcę i potwierdzonym przez upoważnione osoby występujące po stronie Wykonawcy oraz Zamawiającego.
4. Osobą uprawnioną do zgłoszenia zapotrzebowania jest osoba wskazana w § 26 projektowanych postanowień umowy.
5. Dostawa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem uznawana jest za niewykonaną i nie rodzi obowiązku zapłaty wynagrodzenia po stronie Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia do 25% ilości zamawianego oleju opałowego, bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kar umownych. Wykonawca zrzeka się także roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.
W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone na zasadach określonych w § 20 ust.2 lit.a) projektowanych postanowień umowy.
7. Dostawy oleju opałowego dokonywane będą bezpośrednio do kotłowni - zbiorników na olej opałowy w budynkach wymienionych w § 2 ust. 1 projektowanych postanowieniach umowy.
8. Dostawy odbywać się będą autocysterną wyposażoną w zalegalizowany i zaplombowany licznik umożliwiający pomiar ilościowy oleju opałowego lekkiego.
9. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
10. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Informowania Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie planowanej dostawy oleju
opałowego lekkiego.
2. Dostarczania przedmiotu umowy częściami na własny koszt i ryzyko do kotłowni olejowych wskazanych przez Zamawiającego, a określonych w § 2 ust. 1 projektowanych postanowieniach umowy, w ilości określonej w zamówieniu częściowym złożonym przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji dostaw.
3. Dostarczania oleju opałowego odpowiadającego Polskiej Normie (PN-C-96024 z 2011), o następujących parametrach:
1) gęstość w temperaturze 15ºC – nie większa niż 0,860 Mg/m3
2) lepkość kinematyczna w temp. 20º C – nie większa niż 6,0 mm²/s
3) wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
4) temperatura zapłonu nie mniejsza niż 56 ºC
5) Skład frakcyjny
• do temp. 250 ºC destyluje – nie więcej niż 65%
• do temp. 350 ºC destyluje – nie mniej niż 85%
6) temperatura płynięcia – nie wyższa niż - 20 ºC
7) zawartość siarki - nie większa niż 0,10% (m/m)
8) zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg
9) zawartość stałych ciał obcych – nie większa niż 24 mg/kg
10) pozostałość po spopieleniu – nie większa niż 0,01%

4. Dostarczania każdorazowo przy każdej dostawie aktualnego certyfikatu (świadectwa)
jakości partii oleju opałowego wystawionego przez producenta lub zaświadczenia
niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony
olej odpowiada normie wymaganej przez Zamawiającego. Nieprzekazanie tych
dokumentów może stanowić podstawę odmowy odbioru oleju przez Zamawiającego.
5. Ponoszenia odpowiedzialności względem Zamawiającego za wady fizyczne lub prawne
przedmiotu dostawy z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
6. Uwzględniania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczonego oleju opałowego poprzez uzupełnianie braków lub wymianę na inny wolny od wad, na zasadach określonych w § 13-§ 15 projektowanych postanowień umowy.
7. Ustalania cen oleju opałowego w przypadku zajścia okoliczności określonych w § 7 ust. 2
na podstawie § 7 ust. 3 projektowanych postanowień umowy.
8. Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących jego statusu prawnego lub przekształceń organizacyjnych, zmianach siedziby i adresu, oraz zmianie danych, których ujawnienie wymagane jest przy zawarciu umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutek nieprawidłowego powiadomienia o zaszłych zmianach przez Wykonawcę. Wszelką korespondencję oraz oświadczenia kierowane do Wykonawcy pod ostatni wskazany adres uznaje się jako prawidłowo doręczoną ze skutkiem prawnym.
9. Dokonywania rozliczeń finansowych z Zamawiającym zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472689,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472689,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472689,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMIAN-TRANS Damian Balak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992917536

7.3.3) Ulica: Husarska 10

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472689,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.