eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozy › Remont ulic Mostowej i Panienki w Kozach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulic Mostowej i Panienki w Kozach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033/8298650

1.5.8.) Numer faksu: 033/8298674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZP@KOZY.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kozy.logintrade.net/zapytania_email,136413,190dc48ab6014f014bd0cd9bf3770b4c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulic Mostowej i Panienki w Kozach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea6e6fb-3692-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042908/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont ulic Mostowej i Panienki w Kozach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 405909,73 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190389,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn.: „Remont ul. Mostowej w Kozach”
Zakres prac do wykonania obejmuje min:
wykonanie profilowania istniejącej zdegradowanej nawierzchni, wykonanie warstwy wyrównawczej
z kruszywa oraz dwóch warstw bitumicznych. Całość robót mieści się w istniejącym pasie drogowym. Podstawowa szerokość jezdni na remontowanym odcinku to 3,5 m oraz utwardzone pobocza o szerokości 0,50 m. Projektowana jezdnia posiada długość 218,13 m. W ramach remontu jezdni projektuje
się wymianę nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną wraz z warstwą wyrównawczą z kruszywa łamanego. Ukształtowanie wysokościowe jezdni dostosowano do stanu istniejącego uwzględniając dowiązanie do istniejącej zabudowy. Zmiany wysokościowe wynikają z korekty spadków podłużnych
i poprzecznych. Całość robót mieści się w istniejącym pasie drogowym ulicy Mostowej. Celem realizacji zamierzenia budowlanego jest bezpieczna realizacja funkcji komunikacyjnych dla wszystkich użytkowników ruchu, co zostanie spełnione przez wykonanie obiektu o odpowiednich parametrach geometrycznych i wytrzymałościowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z:
Część 1:
- przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 3b do SWZ;
- Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik
nr 3d do SWZ,
- dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3f do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 190389,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane polegające na remoncie drogi gminnej - publicznej ulicy Panienki w Kozach. W zakresie remontu konieczne jest wykonanie frezowania istniejącej zdegradowanej nawierzchni bitumicznej, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Remont przewiduje wymianę tylko w zakresie nawierzchni bitumicznej. Ukształtowanie wysokościowe jezdni dostosowano do stanu istniejącego uwzględniając dowiązanie do istniejącej zabudowy. Zmiany wysokościowe wynikają z korekty spadków podłużnych i poprzecznych. Całość robót mieści się w istniejącym pasie drogowym. Projektowana jezdnia posiada długość 309,65 m, docelowa szerokość będzie wynosić tak jak w stanie istniejącym od 3,00 do 3,40 m. Spadek poprzeczny jednostronny będzie wynosił 1%, natomiast spadek podłużny zostanie dostosowany do istniejącego terenu. Całość robót mieści się w istniejącym pasie drogowym ulicy Panienki. Celem realizacji zamierzenia budowlanego jest bezpieczna realizacja funkcji komunikacyjnych dla wszystkich użytkowników ruchu, co zostanie spełnione przez wykonanie obiektu o odpowiednich parametrach geometrycznych i wytrzymałościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z:
- Dokumentacji projektowej stanowiącej dla części 2 przedmiotu zamówienia załącznik nr 3g
do SWZ;
- Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej dla części 2 przedmiotu zamówienia załącznik nr 3e do SWZ;
- Przedmiaru robót stanowiącej dla części 2 przedmiotu zamówienia załącznik nr 3c do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 215520,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp,
który stanowi, iż: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”;

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację wyżej wskazanego zadania dla części 1 przedmiotu zamówienia: „Remont ul. Mostowej w Kozach”, zgodnie z informacją wskazaną na stronie Zamawiającego kwotę 191 000,00 zł. oraz dla części 2 przedmiotu zamówienia: „Remont ul. Panienki w Kozach” kwotę 216 000,00 zł brutto. Wykonawca, który złożył ofertę na wykonanie przedmiotowego zamówienia wycenił ofertę dla części 1 przedmiotu zamówienia na kwotę 250 092,89 zł. brutto oraz dla części 2 przedmiotu zamówienia: „Remont ul. Panienki w Kozach” na kwotę: 332 735,60 zł. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia oraz części 2 przedmiotu zamówienia z uwagi na fakt, iż cena przedłożonej oferty dla części 1 przedmiotu zamówienia oraz części 2 przedmiotu zamówienia przewyższyła kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy uwzględnieniu, iż Zamawiający nie mógł dokonać zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250092,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250092,89 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp,
który stanowi, iż: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”;

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację wyżej wskazanego zadania dla części 1 przedmiotu zamówienia: „Remont ul. Mostowej w Kozach”, zgodnie z informacją wskazaną na stronie Zamawiającego kwotę 191 000,00 zł. oraz dla części 2 przedmiotu zamówienia: „Remont ul. Panienki w Kozach” kwotę 216 000,00 zł brutto. Wykonawca, który złożył ofertę na wykonanie przedmiotowego zamówienia wycenił ofertę dla części 1 przedmiotu zamówienia na kwotę 250 092,89 zł. brutto oraz dla części 2 przedmiotu zamówienia: „Remont ul. Panienki w Kozach” na kwotę: 332 735,60 zł. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia oraz części 2 przedmiotu zamówienia z uwagi na fakt, iż cena przedłożonej oferty dla części 1 przedmiotu zamówienia oraz części 2 przedmiotu zamówienia przewyższyła kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy uwzględnieniu, iż Zamawiający nie mógł dokonać zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332735,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332735,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.