eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i montaż systemu reklamowego NOSPR oraz przeróbka trzech gablot reklamowych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu reklamowego NOSPR oraz przeróbka trzech gablot reklamowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nospr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu reklamowego NOSPR oraz przeróbka trzech gablot reklamowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-360f3980-368d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118847/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa i montaż systemu reklamowego NOSPR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aktualnie w budynku jest zainstalowany system URVE wyświetlający reklamy. System składa się 29 wyświetlaczy wraz z playerami. Zadanie ma na celu wymianę 29 playerów na nowszy model dostosowany do aktualnych standardów, przeróbka 3 zewnętrznych gablot reklamowych. Montaż do każdej z trzech gablot zestawu składającego się z dwóch monitorów oraz jednego playera. Projekt obejmuje również dostawę serwera reklamowego. Całość należy zamontować, skonfigurować i przygotować do pracy na obiekcie.
I. Zakres prac
1 Montaż w każdej z trzech gablot zewnętrznych dwóch monitorów podłączonych do jednego playera (komputera) wraz z grzałką i wykonaniem wentylacji oraz ramką maskującą (możliwa folia wyciemniająca) otaczającą oba monitory i zakrywającą widoczną pustą przestrzeń.
2. Adaptacja zasilania - montaż gniazd (wymiary oraz zdjęcia dwóch gablot od strony wejścia głównego i jednej od strony wschodniej do montażu sprzętu).
3. Instalacja i podłączenie nowych lokalizacji do obecnie posiadanego systemu oprogramowania systemu do zarządzania treścią multimedialną Urve.
4. Konfiguracja i uruchomienie systemu w każdej gablocie. Połączenie bezprzewodowe z siecią komputerową komunikującą się pomiędzy systemem Urve.
5.Podłączenie nowych lokalizacji do nowo dostarczonego serwera systemu Urve wraz z niezbędną konfiguracją oraz integracją.
6. Mocowanie monitorów powinno być wyśrodkowane (w pionie i poziomie) w stosunku do mocowania gabloty oraz objęte ramką maskującą otaczającą oba monitory w każdej gablocie. Przy użyciu odpowiedniego stelaża oraz elementów mocujących.
7. Demontaż obecnie istniejących playerów (komputerów-29szt). Dostawa i montaż nowych dostarczonych komputerów w wskazanych 29ciu lokalizacjach. Montaż oraz instalacja trzech nowych komputerów klienckich (playerów) systemu Urve w trzech gablotach budynku NOSPR (zdjęcia poglądowe pkt VI OPZ).
8. Dostawa, montaż, podłączenie oraz uruchomienie nowego serwera systemu URVE. Konfiguracja oraz dostosowanie do współpracy z 29-cioma wymienionymi komputerami systemu URVE oraz z trzema nowo dostarczonymi komputerami w gablotach.
9. Przełączenie obecnie działającego systemu (serwer, playery) powinno odbyć się płynnie włącznie z przeniesieniem obecnie działającej konfiguracji w ciągu 7 dni roboczych.
10. Wszelkie aktualizacje sprzętu i oprogramowania związanego z rozbudowaniem systemu są po stronie wykonawcy.
11. Dostawa musi obejmować komplet bezterminowych licencji systemów operacyjnych (serwer oraz 32 sztuki komputerów) jak i również komplet bezterminowych licencji oprogramowania URVE na serwerze oraz 32 sztukach komputerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr zał_5_ opis przedmiotu zamówienia_SR

4.5.3.) Główny kod CPV: 48810000-9 - Systemy informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328049,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328049,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.