Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271409/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525888300
1.5.8.) Numer faksu: 525888240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7801941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9c45c13-1026-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045046/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130902,59
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102290,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę drzwi wewnętrznych na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10Minimalne wymagania to:
• 24 szt. drzwi pełne, gładkie: 8 szt. prawe, 16 szt. lewe
• Wymiary 2030/80 (4 szt. 2030/90, w tym 1 szt. poszerzenie z 2030/80)
• Okleina drzwi CPL w kolorze BETON JASNY
• 25 szt. ościeżnicy drzwi regulowanej (180-220 mm), wymiary 80
(4 szt. 90) okleina CPL w kolorze CZARNY MATOWY
• Demontaż: wycięcie istniejącej ościeżnicy
• Kompleksowa usługa demontażu drzwi (utylizacja starych drzwi i ościeżnic po demontażu)
• Montaż z obróbką: montaż na piankę, bez kołków rozporowych,
• Klamka w kolorze czarnym, w kształcie litery L lub C, przekrój okrągły, zamontowana na wysokości najlepiej 85 cm (dopuszczalna 80-110 cm), może posiadać łukowe zakończenie rękojeści utrudniające zaczepienie o klamkę, wyłącza się klamki w kształcie kuli
• Wkładka do zamka na klucz
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 61954,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż drzwi wewnętrznych manualnych na automatyczne, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze przy wejściu B do budynku. Minimalne wymagania to:• Szerokość konstrukcji (FW): 1375 mm
• Wysokość konstrukcji (FH): 2050 mm
• Całkowita wysokość przejścia (COH): 2050 mm
• Całkowita szerokość przejścia (COW): 1353 mm
• Długość pokrywy (CL): 3003 mm
• Otwieranie na lewą i prawą stronę
• Szyba obustronnie bezpieczna, 8 mm
• Akumulator 24V
• Rygiel elektromechaniczny, bez zamka
• Czujniki z funkcją monitorowania
• Przycisk awaryjnego otwierania
• Profil aluminiowy 160 x 8, długość: 2970 mm
• Kolor RAL 1014 słomkowo-beżowy
• Montaż wraz z demontażem i utylizacją starego systemu
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221230-6 - Drzwi przesuwane
4.5.5.) Wartość części: 18846,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do poczekalni w budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10.Minimalne wymagania to:
• 5 szt. stół do poczekalni
• 6 szt. krzesło do poczekalni bez podłokietników
• 6 szt. krzesło do poczekalni z podłokietnikami
• 2 szt. ławka 5 – miejscowa do poczekalni
• 3 szt. ławka 4 – miejscowa do poczekalni
• 2 szt. ławka 3 – miejscowa do poczekalni
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 21789,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJ INWESTYCJE Patrycja Jaśkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842447076
7.3.3) Ulica: ul. Rzeźnicka 2D
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AJ INWESTYCJE Patrycja Jaśkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
AJ INWESTYCJE Patrycja Jaśkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33013,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Wykonanie prac remontowo budowlanych w budynkach zakładu poprawczego w Barczewie w podziale na trzy części
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.