Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00321152/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00324514/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00330928/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch dziewięcioosobowych samochodów dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch dziewięcioosobowych samochodów dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-444622c6-2464-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321152/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.272.10.2022.KGry
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240553,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie zakup jednego dziewięcio-miejscowego samochodu osobowego, przystosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich, zgodnie z wymogiem homologacji EU. Samochód powinien być wyposażony w pasy do mocowania 1 wózka do szyn, 3 punktowe pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku – 1 komplet, szyny, wzmocnienia szyn do mocowania wózków inwalidzkich.4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- na potrzeby Dziennego Domu Senior+ oraz Środowiskowego Domu Samopomocy w Sulęcinie” zakup jednego dziewięcio-miejscowego samochodu osobowego, przystosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich, zgodnie z wymogiem homologacji EU. Samochód, powinien być wyposażony: w pasy do mocowania 1 wózka do szyn, 3 punktowe pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku, najazd dla wózków inwalidzkich4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 118602,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 267000,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 150 000 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 232 470,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 145 881,00 zł.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- LIKWIDACJA BARIER TRANSPORTOWYCH POPRZEZ ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO "MIKROBUSA" PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Zakup mikrobusa do przewozu osób niepełnosprawnych celem likwidacji barier transportowych w dostępie do ich rehabilitacji
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.