eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji w Publicznym Przedszkolu nr 24 realizowany - zamówienie z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji w Publicznym Przedszkolu nr 24 realizowany - zamówienie z wolnej ręki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji w Publicznym Przedszkolu nr 24 realizowany - zamówienie z wolnej ręki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-312c5b41-43dc-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Termomodernizacja obiektu Przedszkola Nr 24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym uprzednio postępowaniu (sygnatura ZP.271.1.72.2021.DM) w części 2: Roboty wewnętrzne: wymiana instalacji CO oraz wykonanie klimatyzacji (w pomieszczeniu kuchni i sale zabaw) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.1.72.2022.DM

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.98.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1154984,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 542160,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wymianie centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem klimatyzacji (typu SPLIT) Publicznego Przedszkola nr 24 w Kędzierzynie-Koźlu -zgodnie z dokumentacjami projektowymi opracowanymi przez: Pracownia Architektoniczna Moduł Tomasz Jurkowski Kędzierzyn-Koźle oraz „PS Instalacje” s.c. Gliwice.

B. Zakres zamówienia obejmuje: roboty wewnętrzne: wymiana instalacji CO oraz wykonanie klimatyzacji (w pomieszczeniu kuchni i sale zabaw)

1. Zakres robót obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe.
2) Instalacja centralnego ogrzewania :
a) Wykonanie przepustów, montaż wsporników wykonanie i zamurowanie bruzd łącznie z otulinami izolacyjnymi,
b) Naprawa tynków po robotach instalacyjnych, obudowa pionów, montaż nawietrzaków, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty,
c) Demontaż osłon grzejnikowych i podokienników oraz montaż nowych osłon i parapetów,
d) Naprawa posadzek w miejscach zdemontowanych wsporników podtrzymujących grzejniki. W przypadku naruszenia podłóg wykonanych w panelach konieczność wymiany paneli na całej powierzchni pomieszczenia.
e) Wykonanie klimatyzacji (pomieszczenie kuchni i sale zabaw) w tym naprawa tynków po robotach instalacyjnych, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty.

2. Wytyczne stanowiące uszczegółowienie (uzupełnienie) zakresu robót:
1) Montaż nawietrzaków w celu doprowadzenia do pomieszczeń sal dzieci odpowiedniej ilości powietrza (w salach nr 1/14, 1/18, 2/2, 2/7, 2/23) w miejscach wskazanych na rysunkach.
Nawiewniki ścienne z odzyskiem ciepła należy zamontować wraz z zasilaniem z najbliższego łącznika oświetlenia lub puszki rozgałęźnej przewodem YDY 3 x1,5 - 15 kpl.
2) Montaż przewodów zasilających klimatyzatory pod tynkiem, a nie w korytkach kablowych tak jak jest w projekcie.
3) Po wymianie instalacji CO w pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych należy uzupełnić płytki na ścianach i podłogach - ok.45 szt.
4) Osłony grzejnikowe zabudować w następujących pomieszczeniach: 1/1 ,1/2 ,1/3 ,1,12 ,1/14 ,1/18 ,1/20 ,2/2 ,2/4 ,2/7 ,2/6 ,2/8 ,2,22 ,2/21 z płyt HPL. – 16 pomieszczeń.
5) Malowanie całych ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń farbami lateksowymi.
6) W ramach malowania należy przygotować powierzchnię pod kątem uzupełnienia tynków, gruntowanie i 2x malowanie. Kolorystykę malowania należy uzgodnić z Użytkownikiem.
Malowanie farbami lateksowymi oraz wykonanie lamperii we wszystkich pomieszczeniach poprzez zabezpieczenie transparentnym lakierem.
7) Należy również ująć zabudowę przewodów chłodniczych oraz odprowadzających skropliny płytą K-G z szpachlowaniem i malowaniem.
Należy również ująć zabudowę przewodów chłodniczych oraz odprowadzających skropliny płytą K-G z szpachlowaniem i malowaniem.
3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. załączone do zaproszenia projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez: Pracownia Architektoniczna Moduł Tomasz Jurkowski Kędzierzyn-Koźle, oraz „PS Instalacje” s.c. Gliwice wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego poprzednio postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVATEC SŁAWOMIR NOWACZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421709288

7.3.3) Ulica: Józefa Ignacego Kraszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres budowlany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie należy zrealizować w terminie 100 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.
2. Przekazanie placu budowy: do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
3. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego.
4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.