eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 385 46 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c97e0b3-2530-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c97e0b3-2530-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonania, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza”. Budynek zlokalizowany jest na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 193 w obrębie ewidencyjnym 0002 miasta Sulechów. Realizacja przedmiotu umowy przewidziana jest w systemie zaprojektuj – wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznych 3 fazowych o łącznej mocy ok. 40 kWp na budynku ratusza w Sulechowie. Budynek ratusza wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 64.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
3. Wykonawca po opracowaniu projektu budowlanego i uzyskaniu na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę wraz ze wszelkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i opiniami, w tym pozwoleniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie robót przy zabytku, wybuduje instalację fotowoltaiczną, o której mowa w pkt. 1 wraz z przyłączeniem jej do sieci odbiorczej oraz sieci energetycznej. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany z nowych materiałów i urządzeń, które Wykonawca zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 projektu umowy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest, w imieniu Zamawiającego, uzyskać pozwolenie na użytkowanie wykonanej instalacji lub dokonać zawiadomienia zakończenia robót jeśli będzie to konieczne oraz wystąpić do właściwego zarządcy sieci energetycznej i dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia przyłączenia wybudowanych instalacji fotowoltaicznych do sieci energetycznej.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.
5. Z uwagi na wykonywanie robót w budynku wpisanym do rejestru zabytków, Wykonawca będzie musiał uzyskać pozwolenie Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku oraz jeśli będą wymagane, wykonać badania konserwatorskie.
6. Wykonawca musi uwzględnić, że roboty budowlano-montażowe będą wykonywane podczas normalnej pracy Urzędu Miejskiego Sulechów.
7. Ponieważ roboty budowlane wykonywane będą w obrębie funkcjonującego urzędu, Zamawiający dopuszcza, w szczególnych wypadkach po uprzednim uzgodnieniu wykonywanie części robót poza godzinami pracy jednostki oraz w dni wolne od pracy. Prace uciążliwe tj. powodujące hałas, kurz, pylenie itp. powinny być wykonane, w miarę możliwości, poza godzinami pracy urzędu. Pomieszczenia, w których wykonywane będą prace należy oddzielić i zabezpieczyć przeciwpyłowo od pozostałych pomieszczeń foliami odgradzającymi.
8. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie prowadził roboty wewnątrz obiektu tak, aby zakończyć ich realizację w możliwie najkrótszym terminie oraz w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy urzędu.
9. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zmówienia i rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach zadania, który wycenił w swojej ofercie i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa powyżej, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. Zastrzeżenie nie dotyczy osób zatrudnionych do pełnienia funkcji kierownika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176295,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218017,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176295,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JP Budowa Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389041300

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 1

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176295,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.