eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-566f4f1f-0b48-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-39-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 481227,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wata celulozowa bielona bezchlorowo, w arkuszach, równo cięta, o rozmiarze 40x60cm (+/-10%), pakowana maksymalnie po 5 kg kg 3 115

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 30994 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Serweta operacyjna gazowa wstępnie prana, jałowa, rozm.: 40-45cm x 40-45cm, minimum 17-nitkowa, 4-warstwowa, ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych.
Opakowanie jałowe po 5 sztuk." "op.
" 9 251

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 77245 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Gaza opatrunkowa, niejałowa, minimum 13-nitkowa, szer. 90cm – 100cm. mb 29 600
2 Gaza bawełniana, sterylna, 17-nitkowa, klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, rozm.: 1m x 1m, opakowanie jałowe x 1 szt. szt. 4 466
3 Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, opakowanie x 100szt. op. 1 369
4 Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie x 100szt. op. 946
5 Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 2 szt. op. 150 085
6 Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 10 szt. op 20 841
7 Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 20 szt. op 7 270
8 Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 5x5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt. op 12 850
9 Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt op 27 045
10 Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 500g op 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 153525 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji;
opakowanie jałowe x 20 szt." op 3146
2 "Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji;
opakowanie jałowe x 20 szt." op 2750
3 "Kompresy jałowe, gazowe, z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji;
opakowanie jałowe x 50 szt. " op 880

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 27193 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna,rozm. 10cm x 4-5m szt. 2 785
2 Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna, rozm. 15cm x 4-5m szt. 795
3 "Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%,
rozm.: 10cm x 4-5m z zapinką" szt. 7 368
4 "Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%,
rozm.: 15cm x 4-5m z zapinką " szt. 976
5 "Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak - podudzie, kolano, ramię, stopa; W pojedynczym opakowaniu: max 25 mb po rozciągnięciu.
Opakowanie 25mb po rozciągnięciu" op. 240
6 Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak: głowa, ramię, podudzie, kolano, Długość 1 mb w stanie swobodnym. Opakowanie 1mb w stanie swobodnym op. 37
7 Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak: udo, głowa, biodra, długość 1 mb w stanie swobodnym. Opakowanie 1mb w stanie swobodnym op. 6
8 Opaska gipsowa szybkowiążąca, czas wiązania 3-6 min, rozm. 2 - 3m x 5 - 6cm szt. 60
9 Opaska z waty syntetycznej pod opatrunki gipsowe (podkład podgipsowy), rozm.: 2 - 3m x 4-6cm szt. 60
10 Opaska gipsowa szybkowiążąca, czas wiązania 3-6 min, rozm. 3m x 10-12cm szt. 108
11 Opaska z waty syntetycznej pod opatrunki gipsowe (podkład podgipsowy), rozm.: 3m x 8-10cm szt. 96
12 Opaska wysokoelastyczna podtrzymująca; tkana lub dziana, o rozciągliwości minimum 125%. Rozmiar: 6cm x 4m szt. 1 085
13 Opaska wysokoelastyczna podtrzymująca; tkana lub dziana, o rozciągliwości minimum 125%. Rozmiar: 10cm x 4m szt. 2 132
Poz.9 - Zamawiający wymaga aby szerokość podkładu podgipsowego była mniejsza lub równa szerokości opaski gipsowej zaoferowanej w pozycji 8.
Poz. 11 - Zamawiający wymaga zaoferowania podkładu podgipsowego o szerokości mniejszej o 2 cm od zaoferowanej w poz. 10 opaski gipsowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 21827 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Sterylny, hipoalergiczny, samoprzylepny opatrunek do mocowania cewników do wkłuć centralnych o wysokiej przepuszczalności dla pary wodnej, wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, rozmiar 8,5 - 11cm x 10 - 13cm; cały przezroczysty lub z ""okienkiem"" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji; Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Zbiorcze opakowanie po 100 szt.
" op. 29

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 6815 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozm.: 7-8cm x 5-6cm x 1cm szt. 80
2 Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozm.: 7-8cm x 5-6cm x 1mm szt. 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1670 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną
z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 5-6 cm x 7-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. " szt. 12800
2 "Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną
z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 15cm x 8-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany." szt. 7430
3 "Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną
z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 20cm x 8-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. " szt. 7530
4 "Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną
z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 25cm x 8-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. " szt. 6500
5 "Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy, do mocowania kaniul,
z zaokrąglonymi brzegami i dodatkową podkładką wyściełającą, rozm.: 5,0-6,0cm x 7,0-8,0cm , każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany." szt. 48800
Dot. gr. 8: Zamawiający wymaga zaoferowania i wyceny pełnych opakowań zbiorczych (pojedyncze opakowanie handlowe) z zaokrągleniem ilości w górę

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 21721 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Rozmiar 10cm x 10cm. Opakowanie zbiorcze po 5 szt " op. 185
2 "Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia, zaopatrywania owrzodzeń okolicy krzyżowej, z obramowaniem samoprzylepnym. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Rozmiar 12-16cm x 15-18cm Opakowanie zbiorcze po 5 szt. " op. 22
3 "Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia, zaopatrywania owrzodzeń okolicy krzyżowej, z obramowaniem samoprzylepnym. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Rozmiar 18-20cm x 19-24cm Opakowanie zbiorcze po 5 szt. " op. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 10009 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejscowy środek hemostatyczny do zaopatrywania krwawienia z zębodołu; wykonany z gąbki żelatynowej; nietoksyczny, antyalergiczny, nieimmunogenny i niepirogenny, sterylnie opakowany; o wymiarach: 10mm x 10mm x 10mm (+/- 2mm). Opakowanie – blister umożliwiający bezpośrednie, łatwe wyjmowanie pojedynczych gąbek, bez konieczności użycia dodatkowego sprzętu. Opakowanie x 1 szt. szt. 672

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 873 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek z włókien alginianów wapnia, jałowy, do zaopatrywania wszelkich ran znajdujących się w fazie oczyszczania i ziarninowania, rozm.: 10,0cm x 10,0cm. (+/- 2cm). Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Pakowane zbiorczo po 10 szt. op 66

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 4555 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych, w tym wkłuć centralnych, u dzieci. Samoprzylepny, jałowy, przepuszczalny dla pary wodnej, cały przezroczysty lub z "okienkiem" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji, z hypoalergicznym środkiem adhezyjnym oraz wzmocnieniem. Posiadający we wzmocnieniu wycięcie na cewnik oraz dodatkowe paski mocujące; rozm.:4,4 - 5,0cm x 4,4 - 6,0cm. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Zbiorcze opakowanie po 100 szt. op. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 2784 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Podkłady ginekologiczne z chłonnym wkładem oraz folią chroniącą przed przemakaniem, wymiary 34cm x 9 cm (+/- 1cm) Opakowanie x 10 szt.
" op. 9676

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 42651 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Opatrunek jałowy dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, mogący pozostawać na ranie do 72h, do zaopatrywania ran klinicznie zakażonych, ran trudno gojących się, aktywowany płynem Ringera - gotowy do użycia; rozm.: 10,0cm x 10,0cm (+/- 1cm) Opakowanie jałowe po 1 szt.
" szt. 435

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 26012 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Opatrunek z cienkiej siateczki, impregnowanej neutralną maścią, bez składników czynnych i uczulających, jałowy, do zaopatrywania ran we wszystkich fazach gojenia. Opakowanie jałowe po 1 szt.
Rozmiar: 10 - 15cm x 20cm" szt. 500
2 "Opatrunek z cienkiej siateczki, impregnowanej neutralną maścią, bez składników czynnych i uczulających, jałowy, do zaopatrywania ran we wszystkich fazach gojenia. Opakowanie jałowe po 1 szt.
Rozmiar: 7,5-10cm x 10cm. " szt. 840

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 2167 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przylepiec hypoalergiczny z przezroczystej folii, z hypoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku, rozm: szer. 2,5cm dł. minimum 9m, na szpulce lub rolce szt. 6 207
2 "Przylepiec hypoalergiczny z włókniny, z hypoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku , rozm.: szer.: 2,5cm, dł.: minimum 9m,
na szpulce lub rolce" szt. 48
3 Przylepiec hypoalergiczny do łączenia i zbliżania brzegów ran, sterylny, rozm.: 6mm x 75-76mm, opakowanie sterylne (1 listek) = minimum 3 paski listek 50
4 "Przylepiec hypoalergiczny z tkaniny z hypoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku rozm.: szer.: 5,0cm, dł.: minimum 5m,
na szpulce lub w rolce, " szt. 30
5 "Przylepiec hypoalergiczny ze sztucznego jedwabiu z delikatnym, hypoalergicznym klejem rozm.: szer.: 2,5cm, dł.: minimum 5m,
na szpulce lub w rolce, " szt. 48
6 "Przylepiec hypoalergiczny z rozciągliwej włókniny do mocowania całej powierzchni opatrunku, z hypoalergicznym klejem akrylowym/
z syntetycznego kauczuku rozm.: 20cm x 10m (+/-10%), na szpulce, rolce lub zwinięty w rulon." szt. 50
7 Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie, do cięcia, rozm.: 8cm x 1m szt. 19
8 Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie, do cięcia, rozm.: 6cm x 1m szt. 11

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 10653 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Opatrunek z siatki poliamidowej, pokrytej srebrem metalicznym
i impregnowanej maścią z triglicerydów, jałowy, do zaopatrywania ran zakażonych – przewlekłych, ostrych, oparzeń II stopnia, zapobiegawczo, rozm.: 10,0cm x 10,0cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany; opakowanie zbiorcze 10 szt." op. 203

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 23548 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opatrunek jałowy do tamponady, z gazy 17-nitkowej, z podwiniętymi brzegami rozm.: 2m x 2cm szt. 510
2 Opatrunek jałowy do tamponady, z gazy 17-nitkowej, z podwiniętymi brzegami, rozm.: 2m x 5cm, z nitką radiacyjną szt. 295

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1867 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Jałowe tampony z gazy typ fasolka posiadające element kontrastujący w promieniach RTG, wykonane z gazy min 17-nitkowej o rozmiarze
8-9,5cm x 8-9,5cm pakowane po 5 szt.,
Klasa II a wg klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7)" op. 1200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1452 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Opatrunek do mocowania rurek tracheostomijnych, drenów, cewników; wykonany z włókniny minimum 4-warstwowej; umożliwiającej wchłanianie wysięku, z nacięciem w kształcie litery Y lub wyciętym otworem umożliwiającym dopasowanie się opatrunku wokół rurki tracheostomijnej, drenu, cewnika. Opakowanie jednostkowe/pakiet sterylne (1 - 5szt),
rozmiar 7,5-10 cm x 7,5-10 cm. " op. (1-5 szt.) 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 260 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Jałowy zestaw opatrunkowy mały do podciśnieniowej terapii leczenia ran, kompatybilny z pompą ”Vivano Tec” składający się z:
a. opatrunku piankowego
b. samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem c. samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. " op. 15
2 "Jałowy zestaw opatrunkowy średni do podciśnieniowej terapii leczenia ran, kompatybilny z pompą ”Vivano Tec” składający się z:
a. opatrunku piankowego
b. samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem c. samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. " op. 12
3 "Jałowy zestaw opatrunkowy duży do podciśnieniowej terapii leczenia ran, kompatybilny z pompą ”Vivano Tec” składający się z:
a. opatrunku piankowego
b. samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem c. samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. " op. 12
4 Jałowy zbiornik na wydzielinę; 800 ml jednorazowy, kompatybilny z pompą: ”Vivano Tec” do terapii podciśnieniowej szt. 24
5 Jałowy zbiornik na wydzielinę do 300 ml jednorazowy, kompatybilny z pompą: ”Vivano Tec” do terapii podciśnieniowej szt. 18

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 11804 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Taśma z gazy adsorbująca bakterie i grzyby stosowana na sączące rany powierzchowne i głębokie, przetoki, zakażanie grzybicze w fałdach skórnych i między palcami.
Rozm.5cm x 200cm" szt. 54

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1593 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38069,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38284,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38069,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38069 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68738,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110401,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68738,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68738 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134605,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188006,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134605,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmil sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922201

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134605 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29108,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29108,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29108,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29108 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22963,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25711,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22963,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22963 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1270,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1088,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promedica Toruń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562273104

7.3.3) Ulica: Grudziądzka

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1088 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18530,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18530,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18530,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18530 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9319,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22107,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9319,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9319 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1306,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1110,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp z o.o. S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462875090

7.3.3) Ulica: Browarowa

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1110 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4241,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9622,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4241,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polsa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202

7.3.3) Ulica: Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4241 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1123,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1123,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1123,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polsa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202

7.3.3) Ulica: Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1123 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40842,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40842,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40842,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40842 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2260,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2509,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2260,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11391,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11391,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11391,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11391 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1315,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1315,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1315,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1315 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1270,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polsa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202

7.3.3) Ulica: Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.