eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza › Świadczenie usług przez asystenta ds. integracji uchodźców w ramach projektu "Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przez asystenta ds. integracji uchodźców w ramach projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rajcza.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przez asystenta ds. integracji uchodźców w ramach projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c23e58d-35c7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez 5. asystentów ds. integracji uchodźców (5 osób) w ramach projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza”.
2. Usługa wykonywana przez asystenta ds. integracji uchodźców realizowana będzie w biurze Punktu Informacyjnego dla Uchodźców mieszczącym się w Gminie Rajcza (praca administracyjno-biurowa) oraz na terenie gminy Rajcza (wszystkie sołectwa) i innych gmin powiatu żywieckiego (usługa asystencka w terenie, załatwianie spraw w Urzędach itp. Nie przewiduje się pracy w formule on-line). Asystenci odpowiedzialni będą za koordynowanie prac Punktu Informacyjnego dla Uchodźców oraz za tworzenie i realizację indywidualnej ścieżki integracji. Asystenci będą świadczyć pomoc w zakresie załatwiania spraw przed instytucjami, w tym zakresie pomocy socjalnej, doradztwo z zakresie poszukiwania stałego miejsca zamieszkania, oferty edukacyjnej oraz kulturowej, prowadzenie grafiku wizyt (porady psychologiczne, porady prawne, szkolenia, itp.), określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla uczestników projektu, organizację imprez i wyjazdów integracyjnych. Punkt Informacyjny dla Uchodźców będzie czynny od poniedziałku do niedzieli, bez dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 18.00, z zastrzeżeniem możliwości świadczenia usługi w innym wymiarze czasu w wyjątkowych okolicznościach.
Szczegółowy zakres obowiązków – dotyczy wszystkich 5. osób:
a) Opracowywanie ścieżki integracyjnej dla uchodźcy będącego beneficjentem projektu.
b) Koordynowanie pracy Punktu Informacyjnego dla Uchodźców wraz z zapewnieniem pracy biura w wyznaczonych terminach.
c) Udzielanie konsultacji beneficjentom projektu oraz kierowanie beneficjenta projektu do asystentów wspierających w przypadku wystąpienia potrzeby bieżącej pomocy.
d) Określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla beneficjentów projektu.
e) Udzielanie pomocy beneficjentom projektu w opracowaniu dokumentów niezbędnych do rekrutacji zawodowej (m. in.CV, list motywacyjny).
f) Prowadzenie grafiku wizyt beneficjentów projektu dla porad psychologicznych, porad prawnych, organizowanych szkoleń i pozostałych form wsparcia udzielanych w ramach realizowanego projektu.
g) Ścisła współpraca z Liderem Projektu oraz koordynatorem projektu w zakresie prowadzenia niezbędnej dokumentacji beneficjentów projektu, kierowania formy wsparcia.
h) Wsparcie w organizacji imprez integracyjnych dla beneficjentów projektu w zakresie określonym przez Lidera Projekt.
i) Wsparcie w organizacji wyjazdów integracyjnych dla beneficjentów projektu w zakresie określonym przez Lidera Projektu.
j) Zadania dodatkowe zgodnie z dyspozycjami Lidera Projektu.
Asystenci odpowiedzialni będą za:
a) Rzetelne prowadzenie powierzonych zadań.
b) Dopilnowywanie terminów realizacji zadań.
c) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
d) Przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych na powierzonym stanowisku.
e) Przestrzeganie regulaminów i instrukcji wynikających z realizacji projektu, tj. „Regulamin projektu „Integracja i aktywizacja uchodźców w Gminie Rajcza” realizowanego w ramach Programu „Razem Możemy Więcej – Pierwszej Edycji Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022–2023”.
f) Przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych.
g) Prawidłowe zabezpieczenie sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych.
h) Dbałość o powierzone mienie.
Zamówienie obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2023 r. Usługa wykonywana przez asystentów ds. integracji uchodźców realizowana będzie w biurze Punktu Informacyjnego dla Uchodźców mieszczącym się w Gminie Rajcza oraz na terenie gminy Rajcza (wszystkie sołectwa) oraz innych gmin powiatu żywieckiego. Asystenci odpowiedzialni będą za koordynowanie prac Punktu Informacyjnego dla Uchodźców oraz za tworzenie i realizację indywidualnej ścieżki integracji. Asystenci będą świadczyć pomoc w zakresie załatwiania spraw przed instytucjami, w tym zakresie pomocy socjalnej, doradztwo z zakresie poszukiwania stałego miejsca zamieszkania, oferty edukacyjnej oraz kulturowej, prowadzenie grafiku wizyt (porady psychologiczne, porady prawne, szkolenia, itp.), określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla uczestników projektu, organizację imprez i wyjazdów integracyjnych. Punkt Informacyjny dla Uchodźców będzie czynne od poniedziałku do niedzieli, bez dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 18.00, z zastrzeżeniem możliwości świadczenia usługi w innym wymiarze czasu w wyjątkowych okolicznościach. Średniomiesięczna liczba godzin pracy przypadająca na 1. osobę to 100. Praca wykonywana będzie w terenie górzystym, w związku z powyższym należy wziąć pod uwagę ewentualne utrudnienia komunikacyjne mogące występować szczególnie w okresie zimowym.
Wymagania bezwzględne – dotyczące wszystkich 5. osób:
a) Ukończone kursy/szkolenia/ studia z zakresu aktywizacji/ integracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym/ w niekorzystnej sytuacji społecznej, w tym m.in.: osób z niepełnosprawnościami, osób należących do mniejszości narodowej lub etnicznej, migrantów, co najmniej 1 kurs/szkolenie/studia.
b) Wykształcenie min. Średnie.
c) Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację.
d) Znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
e) Dyspozycyjność.
f) Umiejętność pracy w zespole.
g) Umiejętność rozwiązywania problemów.
h) Sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków.
i) Umiejętność prawidłowego redagowania pism, dokumentów.
j) Znajomość topografii terenu gminy Rajcza.
k) Znajomość instytucji wspierających/świadczących pomoc na rzecz uchodźców.
Wymagania dodatkowe – dotyczy wszystkich 5 osób (punktowane wg kryterium):
Doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z bezpośrednią pomocą uchodźcom, w tym obywatelom Ukrainy, którą realizowano zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. z 2022r. poz. 583 ze zm.) – min. 6 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRP Inwestycje-Rozwój- Personel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372662788

7.3.3) Ulica: Siewna 12/29

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 27.500,00 zł brutto miesięcznie za pracę 5 asystentów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.