eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Poprawa stanu technicznego łazienek z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach proj. "Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej (...)"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu technicznego łazienek z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach proj. „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ustrzyki-dolne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ustrzyki_dolne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu technicznego łazienek z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach proj. „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ec41d3b-35d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047118/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Poprawa stanu technicznego łazienek z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyj (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236401,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Poprawa stanu technicznego łazienek z dostosowaniem
do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 2
w Ustrzykach Dolnych – toaleta na parterze:
• Roboty rozbiórkowe ścian działowych,
• Demontaż armatury sanitarnej
• Skucie posadzek i płytek na ścianach
• Wymianę i przeróbkę instalacje elektrycznej wraz z utworzeniem instalacji przyzywowej do łazienki dla niepełnosprawnych
• Przebudowę koniecznych pionów wod-kan wraz z wymiana odpływów oraz wykonanie nowych instalacji podtynkowych
• Zabudowa instalacji natynkowych
• Sufity podwieszane G-K
• Roboty malarskie
• Poszerzenie otwory drzwiowego istniejącego oraz wykonanie nowego otworu drzwiowego wraz z nadprożem
• Murowanie ściany działowej
• Wykonanie nowych wylewek posadzkowych wraz z izolacją
• Posadzki z płytek
• Licowanie ścian płytkami
• Montaż opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych oraz wyłączników
• Montaż kabin HPL
• Wstawienie drzwi łazienkowych
• Montaż nowych kaloryferów
• Montaż armatury łazienkowej wraz z uchwytami dla osób niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 110257,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Poprawa stanu technicznego łazienek z dostosowaniem
do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Ropience – toaleta na parterze:
• Roboty rozbiórkowe ścian działowych,
• Demontaż armatury sanitarnej
• Skucie posadzek i płytek na ścianach
• Wymianę i przeróbkę instalacje elektrycznej wraz z utworzeniem instalacji przyzywowej do łazienki dla niepełnosprawnych
• Przebudowę koniecznych pionów wod-kan wraz z wymiana odpływów oraz wykonanie nowych instalacji podtynkowych
• Zabudowa instalacji natynkowych
• Sufity podwieszane G-K
• Roboty malarskie
• Poszerzenie otwory drzwiowego istniejącego oraz wykonanie nowego otworu drzwiowego wraz z nadprożem
• Murowanie ściany działowej
• Wykonanie nowych wylewek posadzkowych wraz z izolacją
• Posadzki z płytek
• Licowanie ścian płytkami
• Montaż opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych oraz wyłączników
• Montaż kabin HPL
• Wstawienie drzwi łazienkowych
• Montaż nowych kaloryferów
• Montaż armatury łazienkowej wraz z uchwytami dla osób niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 108652,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Poprawa stanu technicznego łazienek z dostosowaniem
do potrzeb osób niepełnosprawnych Szkole Podstawowej
w Ustjanowej Górnej – toaleta na parterze:
• Demontaż armatury sanitarnej
• Skucie posadzek i płytek na ścianach
• Przebudowę koniecznych pionów wod-kan wraz z wymiana odpływów oraz wykonanie nowych instalacji podtynkowych
• Zabudowa instalacji natynkowych
• Roboty malarskie
• Wykonanie nowych wylewek posadzkowych wraz z izolacją
• Posadzki z płytek
• Licowanie ścian płytkami
• Montaż opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych oraz wyłączników
• Montaż armatury łazienkowej wraz z uchwytami dla osób niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 17492,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kan-System Łukasz Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842502030

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kan-System Łukasz Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842502030

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kan-System Łukasz Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842502030

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.