eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. ”Budowa Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. ”Budowa Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5edfb14-0e76-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie wielboranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283992/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.21.2022.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.”Budowa Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie”, współfinasowanego z programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.2 Charakterystyka nadzorowanej inwestycji.
1.2. Forma architektoniczna nowopowstałego obiektu: Budynek o zwartym układzie przestrzennym (jednoprzestrzenny) - plan budynku zamyka się w kwadracie z wycięciem na plac wejściowy. Całość zamknięta w trzech kondygnacjach nadziemnych. Forma współczesna, dynamiczna o surowym wyrazie, z charakterystycznymi opadającymi w kierunku placu wejściowego ścianami zewnętrznymi. Układ kondygnacji tarasowy - poszczególne kondygnacje wycofują się względem siebie tworząc obszerne tarasy
1.3. Program użytkowy: Budynek posiadać będzie trzy kondygnacje nadziemne. Główne wejście do budynku znajdować się będzie od strony północnej w sąsiedztwie placu wejściowego i trybunki; pozostałe wejścia do budynku zostaną zlokalizowane w północno-zachodniej i południowej części budynku. Na parterze budynku zlokalizowano obszerny hol wejściowy mieszczący szatnie i niedużą kawiarnię, stanowić on będzie foyer wejściowe do sali audytoryjnej zlokalizowanej tuż obok. Ponadto na parterze zostaną zlokalizowane pomieszczenia administracyjno - socjalne oraz techniczno - magazynowe. Piętro I zawierać będzie głównie sale zajęć dla dzieci o różnym przeznaczeniu Piętro II zawierać będzie dwie sale baletowe wraz z zapleczem szatniowym i magazynowym. Ponadto na piętrze I i II zlokalizowano zewnętrzne tarasy. Taras na piętrze pierwszym stanowić będzie ogólnodostępną przestrzeń publiczną dostępną od zewnątrz przez schody przy trybunie i od wewnątrz. Tarasy na drugim piętrze dostępne będą jedynie z wnętrza budynku. Komunikacja pionowa w budynku odbywać się będzie za pomocą dwóch klatek schodowych i windy. Klatka schodowa w południowej części obsługiwać będzie wszystkie kondygnacje budynku; zostanie wydzielona pożarowo i oddymiana. Klatka schodowa w północnej części łączyć będzie parter z pierwszym piętrem, zostanie wydzielona pożarowo i oddymiana. Winda obsługiwać będzie wszystkie kondygnacje budynku i zostanie przystosowana dla osób niepełnosprawnych (min. wym. kabiny 1,10 x 1,40m).
1.4 Parametry budynku:
a) pow. terenu w granicach inwestycji 2378,00 m2
b) pow. chodników, dróg wewn., opasek żwirow. 738,41 m2
c) pow. zabudowy 1192,71 m2
d) pow. biologicznie czynna 446,88 m2
e) pow. całkowita całego budynku 2210,73m2
f) pow. całkowita parter 1171,89m2
g) . pow. całkowita piętro I 682,31m2
h) pow. całkowita piętro II 356,53m2
i) pow. użytkowa całego budynku 1760,20 m2
j) pow. użytkowa parter 929,32 m2
k) pow. użytkowa piętro I 533,26 m2
l) pow. użytkowa piętro II 297,62 m2
m) powierzchnia wewnętrzna 1968,00 m2
n) wysokość budynku: 13,65 m
o) grupa wysokości budynku średniowys. (SW)
p) kubatura 10 568 m3
q) budynek został zaliczony do kategorii ZL I i ZLIII
r) nie występują przestrzenie i strefy zagrożenia wybuchem
s) cały budynek będzie stanowił jedną strefę pożarową
t) budynek zaprojektowano w klasie „B” odporności pożarowej
u) kategoria obiektu (zgodnie z projektem budowlanym) IX
1.5 Rzeczowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje , w szczególności:
a) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę.. W związku z nowym utwardzeniem terenu należy częściowo rozebrać istniejące utwardzenie.
b) Wykonanie fundamentów wraz z rozprowadzeniem i przebiciami dla instalacji;
c) Wykonanie konstrukcji murowanej wraz ze stropami między kondygnacyjnymi;
d) Wykonanie ścianek działowych;
e) Montaż konstrukcji dachu;
f) Wykonanie warstw dachu;
g) Wykonanie ocieplenia i obłożenia ścian;
h) Montaż okien drzwi przeszkleń i obróbek blacharskich.;
i) Montaż instalacji sanitarnych wod.-kan. i c.u.w., wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, c.o., elektrycznych, i niskoprądowych;
j) Budowa studzienek, odbiór przez właściwego gestora;
k) Przyłączenie instalacji w oparciu o odpowiednie uzgodnienia;
l) Roboty wykończeniowe ;
m) Rozruch instalacji i urządzeń;
n) Wykonanie ciągów komunikacyjnych oraz małej architektury wokół budynku;
o) Montaż mebli wbudowanych, wyposażenia i innych elementów wykończenia wnętrz;
W celu zapoznania się Wykonawców z całym zakresem robót nad którym będzie sprawowany nadzór inwestorski , Zamawiający podaje link do dokumentacji projektowej i dokumentacji postepowania na wybór wykonawcy robót budowlanych:
https://e-zp.mikolowski.pl/procurements/34/procurement
1.5. Wartość nadzorowanej inwestycji wynosi: 24 846 000,00 zł brutto.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest pełnić nadzór inwestorski w zakresie określonym przepisami ustawy Prawo budowlane, a w szczególności zobowiązany jest do:
a. reprezentowania Inwestora na budowie,
b. sprawowania kontroli zgodności realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa w tym przepisami p.poż oraz BHP oraz normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
c. koordynacja wszystkich zakresów robót budowlanych, sporządzanie kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych,
d. potwierdzanie zaawansowania robót w kontekście opiniowania wszelkich zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym przedmiotu umowy i kosztorysie uproszczonym w związku z koniecznością zastosowania klauzul waloryzujących wynagrodzenie Wykonawcy,
e. prowadzenia dokumentacji budowy, w tym systematyczne dokonywanie wpisów w Dzienniku Budowy,
f. wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę lub Podwykonawcę niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu.
g. kontroli jakości wykonywanych robót i zapobieganie stosowaniu przez Wykonawcę wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
h. kompleksowego przygotowywania procedur odbiorowych i dokumentacji odbiorów częściowych i ostatecznego,
i. udziału w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego,
j. dokonywania wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac, sposobu sprawdzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi,
k. sprawdzenia dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości ich oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzonych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, a także przed zgłoszeniem obiektu (lub jego części) do użytkowania,
l. dokonywanie i sprawdzanie rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej,
m. organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie w przeglądach w okresie gwarancji i w procedurach usuwania zaistniałych w tym okresie wad z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych.
n. rekomendowanie robót dodatkowych, zamiennych oraz innych wprowadzonych na podstawie art. 455 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeśli zostaną spełnione przesłanki określone w umowie na roboty budowlane, w porozumieniu z Zamawiającym a także nadzorowanie realizacji tych robót w trakcie umowy o roboty budowlane.
1.7 Nadzór inwestorski będzie pełniony w następujących branżach:
1. konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń;
2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń:
3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń:
4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń
Koordynatorem prac wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484644,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420022626

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.