Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376393/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 – ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-710158d5-47f4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043951/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie Projektów scaleń gruntów położonych w obszarze gm. Pruchnik: obręb Pruchnik, obręb Jodłówka, w ramach PROW na lata 2014-2020 – ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik gmina Pruchnik” Numer identyfikacyjny projektu: UM09-6502-UM0900012/162.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220944,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: ,,Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego
w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 – ETAP II”.
Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi;
2) 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach ETAPU II prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 w zakresie wbudowania przepustów, wykonania rowów odwadniających oraz systemów drenarskich, ponadto innych robót związanych z przebudową ogrodzeń, zabezpieczeniem studni i umocnieniem skarp.
2. Roboty budowlane podlegające nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia obejmują:
1) wbudowanie przepustów z umocnieniami wlotów pod drogami, wykonanie zjazdów;
2) wykonanie rowów odwadniających oraz systemów drenarskich, kanalizacji deszczowej i odprowadzenia wód;
3) inne roboty, w tym: zabezpieczenie studni, przebudowa ogrodzenia wraz z bramą oraz furtką, remont/naprawa istniejącego brodu, nawiezienie ziemi oraz umocnienie skarpy, usunięcie starych fundamentów, wyrównanie działki, likwidacja starego rowu, przetarcie, wyrównanie terenu, korekta przebiegu skarpy wraz z jej umocnieniem.
3. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja projektowo – techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ, w której skład wchodzi:
1) Kosztorys ofertowy Wykonawcy robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej również „STWiORB”;
3) Przedmiary robót udostępnione Wykonawcom robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia.
4. Zamawiający informuje, że Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz innymi dokumentami dotyczącymi postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych podlegających nadzorowi numer referencyjny ZP.272.14.2023 dostępna jest na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/801569.
5. Wykonawca / Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do:
1) czynnego uczestniczenia z głosem doradczym we wszystkich zwoływanych przez Zamawiającego spotkaniach / naradach dotyczących realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz sporządzania protokołów z ich przebiegu zawierających przyjęte ustalenia;
2) przekazywania Zamawiającemu protokołów o których mowa powyżej w pkt 1 podpisanych przez uczestników biorących udział w przedmiotowych spotkaniach / naradach, za wyjątkiem przedstawicieli Zamawiającego.
3) nadzorowania robót budowlanych w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność pełnionego nadzoru,
4) przybycia na teren budowy / miejsce narady na każde uzasadnione wezwanie Kierownika budowy lub Zamawiającego;
5) udzielania Zamawiającemu na bieżąco informacji o stanie realizacji nadzorowanych robót;
6) informowania Zamawiającego na piśmie o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji nadzorowanych robót, a w szczególności o okolicznościach mogących powodować nienależyte lub nieterminowe wykonanie nadzorowanych robót budowlanych;
7) weryfikacji zapisów w dzienniku budowy oraz egzekwowanie bieżącego jego prowadzenia;
8) opiniowania propozycji wprowadzenia zmian projektowych przedstawionych przez kierownika budowy;
9) weryfikacji i podpisywania protokołów konieczności oraz kosztorysów porównawczych różnicowych , w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub tzw. ,,robót dodatkowych”;
10) przekazywania raportów z postępu nadzorowanych w ramach niniejszego zadania robót budowlanych;
11) prowadzenie dokumentacji fotograficznej inwestycji (stan przed, w trakcie i po realizacji danego elementu zadania) w szczególności robót ulegających zakryciu (np. podłoża lub podbudowy drogi), wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem. Przekazanie dokumentacji fotograficznej będzie odbywać się do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu powyższą dokumentację, z podaniem numeru drogi, rowu lub numeru działki na której przebiega rekultywacja, w formie elektronicznej (link do fotografii, płyta CD, DVD) lub papierowej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający omyłkowo zamieścił opis przedmiotu niniejszego zamówienia dotyczący innego postępowania. Sprostowanie przedmiotowej omyłki prowadziłoby do znacznej zmiany zakresu zamówienia, przez co zgodnie z przepisem art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postepowania na podstawie art. 256 ww. ustawy.Zgodnie z treścią art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”.
Mając na względzie powyższe fakty Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie
na podstawie art. 256 w związku z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a unieważnienie postępowania jest w pełni uzasadnione.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli z niezbędnym wyposażeniem dla budynku Akademika VICTORIA Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Jarosławiu
- Dostawa środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych - powtórka
- Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1620R Pełnatycze-Wola Roźwienicka w m. Wola Roźwienicka - chodnik
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Łobżenica
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.