eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Roboty budowlane w ramach projektu "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 w Grudziądzu"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach projektu „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 w Grudziądzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564510233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w ramach projektu „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 w Grudziądzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b925ab99-0102-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046861/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Roboty budowlane w ramach projektu "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 w Grudziądzu".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 w Grudziądzu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) docieplenie ścian zewnętrznych piwnicy powyżej poziomu gruntu w budynku głównym, parteru w budynku głównym, piętra w budynku głównym, sali gimnastycznej, sanitariatów oraz łącznika za pomocą styropianu o grubości 14 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,031 W/m·K,
2) docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie za pomocą styroduru XPS o grubości 12 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/m·K wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej,
3) docieplenie dachu sali gimnastycznej, dachu sanitariatów oraz dachu łącznika za pomocą styropapy o grubości 20 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/m·K,
4) docieplenie stropodachu budynku głównego za pomocą wełny mineralnej o grubości 20 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/m·K,
5) wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2·K,
6) wymiana okien zewnętrznych PVC w budynku głównym i łączniku na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2·K,
7) wymiana okien zewnętrznych drewnianych w budynku głównym i łączniku na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2·K,
8) wymiana okien zewnętrznych sali gimnastycznej i sanitariatów na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2·K,
9) demontaż i ponowny montaż rynien o łącznej długości 276 mb,
10) demontaż i ponowny montaż rur spustowych o łącznej długości 128 mb (10% do wymiany na nowe),
11) demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej o łącznej długości 578 mb,
12) wykonanie nowych obróbek blacharskich,
13) modernizacja instalacji c.o. – wymiana instalacji o łącznej długości ca 865 mb i 269 sztuk grzejników oraz 5 grzejników typ faviera o długości 6 mb każdy w sali gimnastycznej,
14) modernizacja instalacji c.w.u. – wymiana podgrzewaczy ciepłej wody, w tym:
 1 pojemnościowego podgrzewacza wody o pojemności 5l,
 7 pojemnościowych podgrzewaczy wody o pojemności 10l,
 1 pojemnościowego podgrzewacza wody o pojemności 50l,
 2 pojemnościowych podgrzewaczy wody o pojemności 80l,
 2 pojemnościowych podgrzewaczy wody o pojemności 120l,
 3 przepływowych podgrzewaczy wody.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiącą Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4121400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4121400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4121400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JPD Krupiński Paweł Krupiński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JPD Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762460129

7.3.3) Ulica: ul. Droga Kręta 2a

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4121400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-31 do 2023-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.