Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11d9967-4563-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), który brzmi: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”;
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp wpłynęła tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cc130412-09a7-11ed-8000-d680d39e541a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.2.02.2022.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1246219,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 949993,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zaproszeniem oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zadanie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na kompleksowym remoncie pomieszczeń sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego w Goleniowie przy ulicy Szczecińskiej 36. Budynek obecnie jest użytkowany zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Pomieszczenia sanitarne objęte opracowaniem znajdują się na wszystkich piętrach szkoły – na II, I piętrze, parterze i w piwnicy. Ściany oraz podłogi wyłożone są kafelkami, sufity malowane na biało. Pomieszczenia doświetlone naturalnie oknami pcv oraz oświetleniem sztucznym.
3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) branża ogólnobudowlana :
rozebranie ścianek działowych i obudowy z płyt g-k,
demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej,
zerwanie posadzek z płytek,
zerwanie okładzin ściennych z płytek, skucie tynków ze ścian
demontaż urządzeń sanitarnych,
demontaż wszystkich instalacji w obrysie łazienek,
budowa ścianek działowych murowanych i przegród z hpl
wykonanie izolacji wodochronnych
obudowanie kominów, pionów i poziomów instalacji w pomieszczeniach łazienek,
montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
wylanie posadzki pod płytki w łazienkach i ułożenie płytek,
ułożenie płytek na ścianach ,
montaż nowych instalacji i urządzeń branżowych (instalacje sanitarne, elektryczne),
montaż wyposażenia sanitarnego
2) branża sanitarna:
roboty demontażowe,
modernizacja instalacje wody użytkowej zimnej i ciepłej,
modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej i skroplin,
modernizacja instalacji centralnego ogrzewania,
modernizacja instalacji wody p.poż.,
3) branża elektryczna:
modernizacja instalacji oświetleniowej,
modernizacja instalacji siłowej - zasilanie urządzeń.
3.1 Zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.
3.2 Minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE (etap I) obejmuje rozdzielenie instalacji ppoż. od instalacji zimnej wody użytkowej oraz wykonanie remontu sanitariatów w części szkoły na poziomach +2,+1.
3.3 Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami zaoferowanymi przez Wykonawcę dla zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 3.2 ) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje remont sanitariatów na nw. kondygnacjach budynku szkoły ( etap II):
a) poziom 0 ( parter)
b) poziom -1 ( piwnice)
3.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania– remont sanitariatów na jednej lub dwóch kondygnacjach budynku szkoły, o których mowa w powyższym ppkt 3.3 lit. a) - b) . Ponadto Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zrealizowania części zakresu robót przewidzianych do wykonania w ramach poziomu 0 (parter) oraz poziomu nr - 1 (piwnice). Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tego tytułu zostanie wyliczone w oparciu o kosztorysy ofertowe przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
3.5 Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
3.6 Cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę podczas negocjacji i musi być rozbita na cenę dla remontu sanitariatów na poziomie 0 oraz cenę dla remontu sanitariatów na poziomie -1.
3.7 Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę podczas negocjacji ma wynikać z jej obliczenia dla remontu sanitariatów na poziomie 0 oraz dla remontu sanitariatów na poziomie -1.
3.8 Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.
3.9 O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
3.10 . W przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację remontu sanitariatów w całości lub w części (w odniesieniu do zakresu robót) na poziomie 0 (parter) lub/i poziomie -1 (piwnice) budynku szkoły.
3.11. Postanowienia odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LEO" Lesław Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8561139001
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Sikorskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem :
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 545 000,00 PLN
-za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 756 887,00 PLN
2) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 545 000,00 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 756 887,00 PLN.
3) cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545 000,00 PLN, jednakże
w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, wartość umowy wzrośnie maksymalnie
o kwotę w wysokości 756 887,00 zł łącznie z podatkiem VAT.
3. Termin realizacji :
3.1. zamówienia podstawowego: 120 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3.2. zamówienia objętego prawem opcji: 120 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem
lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Usługa wymiany, montażu i uruchomienia: lampy RTG, przewodów HV, wymiana modułu CAN,... w Tomografie komputerowym Siemens Somatom Scope numer seryjny 98777 płatne w 12 ratach (sprzedaż ratalna).
- DOSTAWA SYSTEMU STEROWANIA C.O. KOTŁOWNI GAZOWEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W GOLENIOWIE
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu
- "Modernizacja sieci elektrycznej w SOSW w Nowogardzie".
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Goleniów - EkoOświetlenie
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.