eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.8.) Numer faksu: 914698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11d9967-4563-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), który brzmi: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”;

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp wpłynęła tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cc130412-09a7-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.2.02.2022.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1246219,09 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 949993,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zaproszeniem oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Zadanie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na kompleksowym remoncie pomieszczeń sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego w Goleniowie przy ulicy Szczecińskiej 36. Budynek obecnie jest użytkowany zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Pomieszczenia sanitarne objęte opracowaniem znajdują się na wszystkich piętrach szkoły – na II, I piętrze, parterze i w piwnicy. Ściany oraz podłogi wyłożone są kafelkami, sufity malowane na biało. Pomieszczenia doświetlone naturalnie oknami pcv oraz oświetleniem sztucznym.


3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:

1) branża ogólnobudowlana :
 rozebranie ścianek działowych i obudowy z płyt g-k,
 demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej,
 zerwanie posadzek z płytek,
 zerwanie okładzin ściennych z płytek, skucie tynków ze ścian
 demontaż urządzeń sanitarnych,
 demontaż wszystkich instalacji w obrysie łazienek,
 budowa ścianek działowych murowanych i przegród z hpl
 wykonanie izolacji wodochronnych
 obudowanie kominów, pionów i poziomów instalacji w pomieszczeniach łazienek,
 montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
 wylanie posadzki pod płytki w łazienkach i ułożenie płytek,
 ułożenie płytek na ścianach ,
 montaż nowych instalacji i urządzeń branżowych (instalacje sanitarne, elektryczne),
 montaż wyposażenia sanitarnego

2) branża sanitarna:
 roboty demontażowe,
 modernizacja instalacje wody użytkowej zimnej i ciepłej,
 modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej i skroplin,
 modernizacja instalacji centralnego ogrzewania,
 modernizacja instalacji wody p.poż.,

3) branża elektryczna:
 modernizacja instalacji oświetleniowej,
 modernizacja instalacji siłowej - zasilanie urządzeń.

3.1 Zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.

3.2 Minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE (etap I) obejmuje rozdzielenie instalacji ppoż. od instalacji zimnej wody użytkowej oraz wykonanie remontu sanitariatów w części szkoły na poziomach +2,+1.

3.3 Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami zaoferowanymi przez Wykonawcę dla zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 3.2 ) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje remont sanitariatów na nw. kondygnacjach budynku szkoły ( etap II):
a) poziom 0 ( parter)
b) poziom -1 ( piwnice)

3.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania– remont sanitariatów na jednej lub dwóch kondygnacjach budynku szkoły, o których mowa w powyższym ppkt 3.3 lit. a) - b) . Ponadto Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zrealizowania części zakresu robót przewidzianych do wykonania w ramach poziomu 0 (parter) oraz poziomu nr - 1 (piwnice). Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tego tytułu zostanie wyliczone w oparciu o kosztorysy ofertowe przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

3.5 Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

3.6 Cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę podczas negocjacji i musi być rozbita na cenę dla remontu sanitariatów na poziomie 0 oraz cenę dla remontu sanitariatów na poziomie -1.

3.7 Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę podczas negocjacji ma wynikać z jej obliczenia dla remontu sanitariatów na poziomie 0 oraz dla remontu sanitariatów na poziomie -1.

3.8 Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.

3.9 O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.

3.10 . W przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację remontu sanitariatów w całości lub w części (w odniesieniu do zakresu robót) na poziomie 0 (parter) lub/i poziomie -1 (piwnice) budynku szkoły.
3.11. Postanowienia odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LEO" Lesław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8561139001

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Sikorskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewidywał korzystanie z prawa opcji. Wobec powyższego:
1) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem :
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 545 000,00 PLN
-za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 756 887,00 PLN
2) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 545 000,00 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 756 887,00 PLN.
3) cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545 000,00 PLN, jednakże
w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, wartość umowy wzrośnie maksymalnie
o kwotę w wysokości 756 887,00 zł łącznie z podatkiem VAT.
3. Termin realizacji :
3.1. zamówienia podstawowego: 120 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3.2. zamówienia objętego prawem opcji: 120 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem
lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.