eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Modernizacja oświetlenia sali gimnastycznej przy hali widowiskowo - sportowej SPODEK Katowice w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad.: "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia sali gimnastycznej przy hali widowiskowo – sportowej SPODEK Katowice w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad.: „Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia sali gimnastycznej przy hali widowiskowo – sportowej SPODEK Katowice w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad.: „Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b6d9f5-32b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Modernizacja oświetlenia sali gimnastycznej przy HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/40/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157059,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) prac przedprojektowych i okołoprojektowych, w tym w szczególności:
− pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu,
− inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego istniejącego oświetlenia sali gimnastycznej i jego zasilania,
− uzgodnienie projektu z przedstawicielami Biura Konserwatora Zabytków lub Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków (jeśli okaże się to konieczne),
− uzyskanie akceptacji Użytkownika i Katowickich Inwestycji S.A dla zaproponowanego rozwiązania
2) dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) w formie elektronicznej i papierowej zgodnie z PFU i uzyskanie decyzji administracyjnej lub zgłoszenia pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeżeli okaże się to konieczne);
3) robót instalacyjno - elektrycznych objętych dokumentacją projektową polegających w szczególności na:
- Obsłudze logistycznej inwestycji: dostawa głównych i pomocniczych materiałów,
- Koordynacji harmonogramu prac z użytkownikiem obiektu tj. PTWP Event Center Sp. z o.o.,
- Demontażu i utylizacji istniejącej rozdzielnicy nN wraz całą aparaturą,
- Modernizacji istniejącej instalacji elektrycznej wraz z utylizacją zdemontowanych elementów,
- Demontażu i utylizacji istniejących opraw oświetlenia,
- Montażu nowoprojektowanych opraw oświetleniowych,
- Montażu koryt kablowych wraz z przewodami,
- Zabezpieczeniu sprzętu potrzebnego do wymiany opraw tj. rusztowania wraz z zabezpieczeniem podłogi sali gimnastycznej na czas montażu opraw i instalacji elektrycznej,
- Wykonaniu niezbędnych prac kontrolno – pomiarowych,
- Wykonaniu pomiarów natężenia oświetlenia,
- Opracowaniu protokołów z w/w prac pomiarowych oraz testów,
- Opracowaniu dokumentacji powykonawczej w tym sporządzenia zestawienia materiałów wraz z jednostką miary np. szt. kpl., m., ceną jednostkową, ceną sumaryczną,
- Przeprowadzeniu instruktażu z obsługi nowo wybudowanego oświetlenia,
- Wykonaniu wszelkich prac i czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu (dalej jako: „roboty”);
4) nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej;

Szczegółowy zakres prac określa:
- projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 7),
- program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 8)

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 25.08.2023 r do godz. 8.30 do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż obie oferty nie zostały podpisane podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Wobec powyższego Zamawiający odrzucił oferty Wykonawców na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”.
W tym stanie rzeczy, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu ziściły się przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.