Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347593/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Trening interpersonalny” – szkolenie wyjazdowe w ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna Uczelni.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25643 19 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Trening interpersonalny” – szkolenie wyjazdowe w ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna Uczelni.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59594e15-36a6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Organizacja szklenia Trening interpersonalny (komunikacja w dydaktyce) „Doskonałość dydaktyczna uczelni”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie zamówienia sfinansowane zostanie ze środków projektu „Doskonałość dydaktyczna Uczelni.” (nr POWR.03.04.00-00-PO23/21) zadanie 2.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.63.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wyjazd wraz z treningiem interpersonalnym do ośrodka oddalonego od siedziby Uczelni o co najmniej 300 km, aby odległość umożliwiała pełne uczestnictwo w szkoleniu i zachęcała do pozostania na całym szkoleniu. Ośrodek powinien umożliwić różne rodzaje aktywności w otoczeniu języka obcego. Są to warunki sprzyjające poszerzeniu zakresu relacji interpersonalnych Uczestników i integracji grupy. Język obcy wyeliminuje chęć wychodzenia poza grupę szkoleniową a różne rodzaje aktywności zwiększą możliwości doboru metod i znalezienia innowacyjnych dróg dla wspólnych relacji interpersonalnych. Trening interpersonalny zakłada 3 dni szkolenia (2 noclegi), a weźmie w nim udział grupa 32 pracowników UPH (nauczycieli akademickich).
Trening będzie zrealizowany w dniach 02-04.09.2023r. w liczbie 24 godzin szkolenia i 4 godzin praktycznych w grupach dzielonych ze względu na rodzaje aktywności. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu wykonania.
Trening interpersonalny (wyjazdowy z noclegami) ma na celu opuszczenie przez uczestników tzw. „strefy komfortu” w stałym środowisku i umożliwi zastosowanie metody modelowania sytuacji w różnych aktywnościach (fizyczna, artystyczna, naukowo-badawcza, analityczna), która pozwoli na szybsze i skuteczniejsze osiągnięcie planowanych efektów.
Szkolenie zakończy się uzyskaniem certyfikatu treningu interpersonalnego.
Cena zawiera szkolenie uczestników, noclegi, ubezpieczenie, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.
2. Wykonawca zapewni osoby prowadzące trening interpersonalny oraz dostęp do aktywności na terenie ośrodka. Wykonawca zapewni uczestnictwo w zajęciach szkoleniowych komunikacji w dydaktyce.
3. Wykonawca zorganizuje cały wyjazd czyli:
a) zabezpieczy transport z Siedlec do ośrodka spełniającego wymagania Zamawiającego i powrót do Siedlec. Autobus musi być przygotowany na transport 32 osób z możliwością zabrania toreb i walizek podróżnych, posiadać klimatyzację.
b) W czasie treningu interpersonalnego wykonawca zabezpieczy wyżywienie w postaci trzech posiłków w ciągu dnia tj. śniadania w postaci stołu szwedzkiego, które będzie składało się z: wędlin, serów, warzyw, pieczywa, masła, mleka, soków herbaty i kawy; obiadu w postaci: dwóch dań czyli zupy i drugiego dania mięsnego/wegetariańskiego z ziemniakami, makaronem lub kaszą oraz soku lub wody; kolacji również w postaci: dania gorącego mięsnego/wegetariańskiego typu - drugie danie obiadowe oraz przystawek w postaci wędlin, serów i pieczywa oraz herbata i kawa. Wyżywienie w postaci trzech posiłków będzie obowiązywało przez 2 dni, a podczas podróży zapewniony zostanie suchy prowiant oraz kolacja w dniu przyjazdu i śniadanie w dniu powrotu. Jedna z kolacji powinna mieć charakter uroczystego eventu, mającego na celu integrację Uczestników. Ponadto wyżywienie uwzględni szczególne zalecenia dietetyczne dla osób o szczególnych potrzebach.
c) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowego hotelu, w pokojach dwuosobowych z łazienką i dostępem do wi-fi.
d) Wykonawca zabezpieczy realizację szkolenia komunikacja w dydaktyce (trening interpersonalny) przez co najmniej 2 osoby prowadzące. Osoby prowadzące winny posiadać wykształcenie wyższe oraz posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji treningu interpersonalnego dla osób dorosłych i liczba przeprowadzonych szkoleń nie może być mniejsza niż 6.
e) Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wizyty studyjnej od nieszczęśliwych wypadków na okres podróży i pobytu w ośrodku.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu programu szkolenia przed rozpoczęciem świadczenia usług.
5. Firma ma posiadać doświadczenie w organizacji wyjazdowych szkoleń.
6. Wszelkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowców oraz kadry szkoleniowej ponosi wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Ragan Biuro Turystyczne Gaudeamus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 945-126-28-76
7.3.3) Ulica: Pl. Szczepański 8 lok. 206
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-011
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z zastrzeżeniem poniższego punktu.
2. Sugerowana data wykonania usługi: 02 - 04.09.2023 r.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.