eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie ul. Żwirowa 16



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie ul. Żwirowa 16

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Grodziska 12

1.4.2.) Miejscowość: Brwinów

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 22 7382567

1.4.8.) Numer faksu: 22 7295940

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380253

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00380146/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2)

Przed zmianą:
Część 2. Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe,) zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1A/2.
Przewidywana częstotliwość dostaw -1 raz w tygodniu nie później niż do godz. 8.30 rano.
Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACAP i sanitarno -epidemiologicznymi.
1. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych wykonawcy.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
3. Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
5. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty (faktura, dowód dostawy) wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
6. W razie braku jakiegokolwiek zamówionego towaru, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zamawiającego przynajmniej jeden dzień przed terminem dostawy
i dowieźć zamiennik uzgodniony z zamawiającym.
7. Zamawiane produkty spożywcze muszą pochodzić z Polski lub innych krajów Unii Europejskiej.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:
Warzywa strączkowe suszone, łuskane

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3)

Przed zmianą:
Cześć 3. Dostawa drobiu zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1A/3.
Przewidywana częstotliwość dostaw drobiu - 3 razy w tygodniu nie później niż do godz. 8.30 rano.
Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych plombowanych lub metkowanych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty , czystych i nieuszkodzonych. plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty. Każdy asortyment produktu powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Transport powinien odbywać się godnie z wymogami HACAP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi.
1. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych wykonawcy.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb zamawiającego.
3. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem..
4. Okres przydatności do spożycia dla mięsa powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta.
5. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca następujące dane
- nazwę produktu
- termin przydatności do spożycia
- nazwę dostawcy – producenta, adres
-warunki przechowywania
- oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami HACCP
6. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
7. Ilości towaru danego dnia mogą być mniejsze (w/g ilości dzieci) i muszą być dowożone w zamówionych ilościach a nie opakowaniach zbiorczych czy hurtowych.
8. W razie braku jakiegokolwiek zamówionego towaru, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zamawiającego przynajmniej jeden dzień przed terminem dostawy
i dowieźć zamiennik uzgodniony z zamawiającym.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 3)

Przed zmianą:
Drób

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 4 (Część 4)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 4)

Przed zmianą:
Część 4. Dostawa jaj zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1A/4.
Przewidywana częstotliwość dostaw 1-2 razy w tygodniu najpóźniej do godz. 8,30
Jaja (z wolnego wybiegu) przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACAP i sanitarno – epidemiologicznymi.
1. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych wykonawcy.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb zamawiającego.
3. Jaja przy każdej dostawie muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj z wolnego wybiegu. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
4. Dostarczane artykuły spożywcze muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych.
5. Faktura lub dowód dostawy za dostarczony towar musi być przy każdej dostawie.
6. Ilości towaru danego dnia mogą być mniejsze (w/g ilości dzieci) i muszą być dowożone
w zamówionych ilościach a nie opakowaniach zbiorczych czy hurtowych.
7. W razie braku jakiegokolwiek zamówionego towaru, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zamawiającego przynajmniej jeden dzień przed terminem dostawy
i dowieżć zamiennik uzgodniony z zamawiającym.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 4)

Przed zmianą:
Jaja

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 5 (Część 5)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 5)

Przed zmianą:
Część 5. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym - załącznik nr 1A/5.
Przewidywana częstotliwość dostaw mięsa, wędlin - 3 razy w tygodniu nie później niż do godz. 8.30 rano.
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeżę, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACAP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne.
1. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych wykonawcy.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb zamawiającego.
3. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
4. Mięso i wędliny powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty. Każdy asortyment produktu powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi.
5. Okres przydatności do spożycia dla mięsa powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta.
6. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca następujące dane
- nazwę produktu
- termin przydatności do spożycia
- nazwę dostawcy – producenta, adres
-warunki przechowywania
- oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami HACCP
7. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
8. Ilości towaru danego dnia mogą być mniejsze (w/g ilości dzieci) i muszą być dowożone
w zamówionych ilościach a nie opakowaniach zbiorczych czy hurtowych.
9. W razie braku jakiegokolwiek zamówionego towaru, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zamawiającego przynajmniej jeden dzień przed terminem dostawy
i dowieźć zamiennik uzgodniony z zamawiającym.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 5)

Przed zmianą:
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 6)

Przed zmianą:
Część 6. Dostawa mrożonek (owoce, warzywa) zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1A/6.
Przewidywana częstotliwość dostaw- 2 razy w tygodniu nie później niż do godz. 8.30 rano.
Mrożonki powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACAP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi.
1. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych wykonawcy.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb zamawiającego. Ryby powinny być dostarczone w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadających stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi.
3. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane:
- nazwę produktu
- termin przydatności do spożycia
- nazwę dostawcy – producenta, adres
- warunki przechowywania
- oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami HACCP.
4. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym towarze.
5. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi.
6. Faktura lub dowód dostawy za dostarczony towar musi być przy każdej dostawie.
7. Ilości towaru danego dnia mogą być mniejsze (w/g ilości dzieci) i muszą być dowożone w zamówionych ilościach a nie opakowaniach zbiorczych czy hurtowych.
8. W razie braku jakiegokolwiek zamówionego towaru, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zamawiającego przynajmniej jeden dzień przed terminem dostawy i dowieźć zamiennik uzgodniony z zamawiającym.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 6)

Przed zmianą:
Przetworzone owoce

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 6)

Przed zmianą:
Warzywa mrożone

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 7 (Część 7)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 7)

Przed zmianą:
Część 7. Dostawa artykułów spożywczych, nabiału zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 1A/7.
Przewidywana częstotliwość dostaw 2 razy w tygodniu najpóźniej do godz. 8,30.
Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACAP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych.
1. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych wykonawcy.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb zamawiającego.
3. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.
4. Faktura lub dowód dostawy za dostarczony towar musi być przy każdej dostawie.
5. W razie braku jakiegokolwiek zamówionego towaru, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zamawiającego przynajmniej jeden dzień przed terminem dostawy
i dowieźć zamiennik uzgodniony z zamawiającym.
6. Zamawiane produkty spożywcze muszą pochodzić z Polski lub innych krajów Unii Europejskiej.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 7)

Przed zmianą:
Mleko

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 7)

Przed zmianą:
Śmietana pełnotłusta,Ser twarogowy,Jogurt z dodatkiem substancji smakowych

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.