eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz. do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2023/24



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz. do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2023/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM EKONOMICZNO- ADMINISTRACYJNE W WOJNICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365999268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cea@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cea.wojnicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da4ff78b-2610-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz. do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2023/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da4ff78b-2610-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065491/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGA DOWOZU UCZNIÓW Z TERENU GMINY WOJNICZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JANA KANTEGO W WOJNICZU W ROKU SZKOLNYM 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315771

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CEZ.RE.440.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z opieką, która zapewni warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem.
3.2. Usługa dowozu podzielona jest na 3 Zadania (trasy): Szczegółowy opis przedmiotu amówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3.3. Całkowita, dzienna długość wszystkich trzech tras, w których ujęte są dowozy i odwozy uczniów wynosi 119 km. Zamawiający korzystając z prawa opcji zastrzega sobie również możliwość uruchomienia dodatkowych kursów, również na innych trasach niż wskazane, do łącznej wartości ok. 180 km w ciągu miesiąca, obejmujących np. przewóz uczniów na dodatkowe zajęcia, spektakle, wycieczki szkolne, basen itp. Szczegółowe regulacje w zakresie prawa opcji zostały ujęte w pkt 9.2.2. SWZ, wzorze umowy oraz załączniku nr 1 do SWZ.
3.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości kursów w poszczególnych zadaniach, jak również zmianę długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza np. zmianę godzin zajęć lekcyjnych, wypadki losowe uczniów, zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras itd. Zmiany powyższe mogą spowodować jedynie zmniejszenie trasy kursu nie więcej jednak niż o 20%. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych kosztów w trakcie realizacji zamówienia ani po stronie Zamawiającego ani Wykonawcy innych niż ujęte w ofercie załączonej do SWZ.
3.5. Usługa będzie świadczona wg ustalonego z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Wojniczu im. Św. Jana Kantego ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz - rozkładu jazdy autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tej jednostki. W rozkładzie jazdy autobusów, będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów.
3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
3.6.1. 4 autobusów, w pełni sprawnych technicznie, o liczbie minimum 55 miejsc siedzących, w tym: 3 autobusów obsługujących 3 Zadania (trasy) wymienione w pkt.3.2 i 1 autobusu rezerwowego. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusu świadczącego usługę i autobusu zapasowego muszą posiadać potwierdzone odpowiednimi dokumentami aktualne przeglądy techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego;
3.6.2. odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów;
3.6.3. przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
3.6.4. każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie;
3.6.5. w przypadku awarii autobusu - podstawienie autobusu zapasowego, będącego w dyspozycji wykonawcy do 30 minut od zaistnienia awarii;
3.6.6. w każdym autobusie – min. 2 osoby do sprawowania opieki nad przewożonymi uczniami. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekunem dowożonych uczniów musi być osoba pełnoletnia.
3.7. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami (opiekuna) będzie należało:
3.7.1. sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu;
3.7.2. pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie;
3.7.3. ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy;
3.7.4. zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu;
3.7.5. zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu;
3.7.6. przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły, odbiór uczniów ze szkoły do autobusu;
3.7.7. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.
3.7.8. pomoc w razie zagrożenia życia lub zdrowia
3.7.9. posiadanie w trakcie wykonywania usługi włączonego telefonu komórkowego, zapewniającego nieograniczony kontakt telefoniczny, którego numer Wykonawca przekazuje osobie nadzorującej realizację niniejszego zamówienia z ramienia Zamawiającego.
3.8. Czas dowozu uczniów do szkół nie może przekraczać 1 godziny do rozpoczęcia zajęć szkolnych.
3.9. Zamawiający informuje, że Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa o świadczenie usług, będzie mógł nieodpłatnie parkować autobusy (którymi będzie przewoził dzieci), na terenie należącym do Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10 w terminie realizacji ww. umowy.
3.10. Listę osób objętych przewozem Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z podpisaniem umowy.
3.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.12. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowanie z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344649,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Grabarz F.H.U.T.P. "IMPERO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852705940

7.3.3) Ulica: Uszew

7.3.4) Miejscowość: Uszew

7.3.5) Kod pocztowy: 32-865

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.