eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Sierosławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Sierosławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 10

1.5.2.) Miejscowość: Drzycim

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523317079

1.5.8.) Numer faksu: 523317079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Sierosławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e427b0ce-22d8-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Sierosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316808/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 708659,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Istniejąca świetlica jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym, wykonanym w technologii murowanej, tradycyjnej. Obiekt na planie prostokąta, o zewnętrznych wymiarach 24,90 m x 11,63 m, z dobudówką parterową w elewacji tylnej. Budynek przykryty jest stropodachem płaskim z pokryciem z papy termozgrzewalnej. Wejście główne do budynku oraz wyjazd bramowy do pomieszczenia OSP w elewacji frontowej południowe. Obiekt podzielony jest na dwie części funkcjonalne, świetlicę z zapleczem kuchennym oraz pomieszczenia OSP. Przewidywana inwestycja dotyczy przebudowy pomieszczeń świetlicy wiejskiej wraz z zapleczem kuchennym, nie obejmuje remontu pomieszczeń OSP. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje opisanego w dokumentacji projektowej demontażu zewnętrznej wieży pożarniczej o konstrukcji stalowej oraz utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem świetli wiejskiej.
Prace polegać będą na:- demontażu ściany działowej w WC pomieszczenie nr 1/6,- rozbiórce dwóch pieców kaflowych w pomieszczeniu 1/2,- rozbiórce drewnianego podestu w pomieszczeniu 1/2,- skuciu istniejącej okładzin podłóg z gresu we wszystkich pomieszczeniach, - skuciu istniejących okładzin ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach kuchennych i sanitarnych,
- usunięciu starej farby ze ścian i sufitów oraz tynków mozaikowych w pom. 1/1/ i ze słupów pom. 1/2- demontażu istniejących drzwi wewnętrznych wraz z ościeżami, - rozbiórce witryny pomiędzy kuchnią a magazynek naczyć, - rozbiórce istniejących nadproży nad wewnętrznymi otworami drzwiowymi oraz drzwiami wejściowymi, - rozbiórce przeszkleń z luksferów w wiatrołapie, otwory należy zamurować, - poszerzeniu istniejącego otworu drzwiowego do przedsionka pomieszczeń sanitarnych oraz drzwi do WC damskiego do szerokości 100 cm umożliwiając montaż drzwi o szerokości 90 cm w świetle ościeżnic,
- demontażu opraw świetlówkowych i osprzętu, - rozbiórce istniejących warstw pokrycia stropodachu, - demontażu obróbek blacharskich attyk ścian szczytowych, orynnowania oraz parapetów zewnętrznych,- przygotowaniu powierzchni pod dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowaniem, gipsowaniem ścian wewnętrznych,- wykonaniu podwieszanych sufitów o konstrukcji metalowej,- izolowaniu przeciwwilgociowe, przeciwwodne, cieplne i przeciwdźwiękowe posadzek,- wykonaniu warstwy wyrównawcze posadzek,- wykonaniu posadzek z płytek kamionkowych GRES wraz z cokolikami,- wykonaniu nadproży drzwiowych wraz z solarką drzwiową, - wyposażeniu pomieszczeń sanitarnych, - wykonaniu termomodernizacji ścian zewnętrznych wraz z orynnowaniem,- ociepleniu istniejących ścian fundamentowych, - ociepleniu stropodachu, - wykonaniu opaski odwadniającej,- wykonaniu instalacji wodociągowej, sanitarnej oraz wentylacyjnej, - wykonaniu instalacji ogrzewania – ogrzewanie podłogowe zasilane pompą ciepła, - wykonaniu instalacji elektrycznej,- wykonaniu robót porządkowych.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez:
- dojście do budynku poprzez bez progowe wejście do budynku,
- odpowiednią szerokość otworów drzwiowych w świetle ościeżnic,- dostosowanie pomieszczeń sanitarnych.
3. Dalszy opis przedmiotu zamówienia:3.1. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna robót budowlanych, w tym specyfikacja techniczna (dalej dokumentacja projektowa), które stanowią integralną część SWZ.Oferta powinna być opracowana na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji i ma obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania roboty i materiały (główne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia, oznakowania robót i zapewnienia kierownictwa (nad robotami) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania w/w zadania. 3.2. Załączony przedmiar robót/kosztorys nakładczy służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SWZ przedmiar robót/kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy.3.3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy umówione Wynagrodzenie wyliczone zgodnie z zasadami określonymi Umową – projekt umowy załącznik do SWZ.3.4. Wykonawca robót budowlanych winien uwzględnić wszystkie elementy ujęte w dokumentach : Wyjaśnienia treści SWZ i Zmiana treści SWZ (jeżeli takie fakty będą miały miejsce) zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, podczas przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w/w roboty budowlane.3.5.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 3.6.Wykonawca zabezpieczy na własny koszt i ryzyko składowane tymczasowo na terenie budowy wyroby, materiały, urządzenia do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz umożliwi przeprowadzenie kontroli w tym zakresie przez Zamawiającego.3.7.Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.3.8.Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 3.9.Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego postępowania. 3.10.Rozwiązania równoważne - wytyczne zostały określone w SWZ rozdział IV ust. 3 pkt. 3.10

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996173,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305288,98 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.