Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00338707/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć grupowych w czterech zakresach tematycznych dla beneficjentów końcowych projektu Relacja ma MOC – profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 388 67 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,136295,d1b22459121dcce775304dda0691688f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć grupowych w czterech zakresach tematycznych dla beneficjentów końcowych projektu Relacja ma MOC – profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdbfcef3-31c2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037428/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń edukacyjnych z tzw. umiejętności miękkich w ramach projektu pn.: Relacja ma MOC-profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2812.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49639,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć grupowych w czterech zakresach tematycznych dla beneficjentów końcowych projektu pn.: Relacja ma MOC – profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu oraz zapewnienie opieki/zajęć dla dzieci beneficjentów końcowych projektu, podczas prowadzenia części zajęć grupowych.
Zakresy tematyczne zajęć grupowych:
1) pierwszy zakres: podnoszenie umiejętności opiekuńczo-wychowawczych;
2) drugi zakres: poprawa komunikacji i rozwiązywanie konfliktów;
3) trzeci zakres: rozpoznawanie i radzenie sobie z trudnymi emocjami i stresem;
4) czwarty zakres: psychoedukacja w zakresie doskonalenia relacji w związku,
˗ przy czym zakres tematyczny pierwszy, drugi, trzeci będzie prowadzony dla trzech różnych grup zajęciowych, natomiast czwarty zakres tematyczny będzie prowadzony dla jednej grupy zajęciowej. Każda grupa zajęciowa będzie liczyła po około 12 osób.
2. Projekt jest realizowany w ramach Programu „Sprawiedliwość”, finansowanego z Funduszy Norweskich i środków krajowych.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje maksymalnie 44 (dwugodzinne) spotkania zorganizowane w następujący sposób:
1) pierwszy zakres tematyczny: 4 spotkania x 2 godziny zegarowe x 3 grupy;
2) drugi zakres tematyczny: 5 spotkań x 2 godziny zegarowe x 3 grupy;
3) trzeci zakres tematyczny: 4 spotkania x 2 godziny zegarowe x 3 grupy;
4) czwarty zakres tematyczny: 5 spotkań x 2 godziny zegarowe x 1 grupa,
˗ przy czym szczegółowe harmonogramy zajęć będą ustalane we współpracy z Zamawiającym w cyklach miesięcznych.
4. Opiekę/zajęcia nad dziećmi należy zapewnić podczas zajęć w ramach dwóch grup z zakresu tematycznego pierwszego, drugiego i trzeciego oraz jednej grupy z zakresu czwartego, tj. łącznie podczas 31 dwugodzinnych spotkań. Opieki podczas każdego spotkania będzie wymagać maksymalnie piętnaścioro dzieci w wieku od roku do 14 lat.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił usługę tłumacza/tłumaczki PJM (polskiego języka migowego) podczas zajęć w ramach jednej grupy. Zamawiający zakłada, iż będą to spotkania z drugiego zakresu tematycznego (poprawa komunikacji i rozwiązywanie konfliktów). Łącznie liczba godzin pracy tłumacza/tłumaczki wyniesie maksymalnie 10 godzin.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby zajęcia w ramach każdego zakresu tematycznego dla danej grupy, odbywały się raz w tygodniu w dzień roboczy w godzinach popołudniowych, tj. zajęcia powinny zaczynać się najwcześniej o godz. 17:00 i kończyć najpóźniej o godz. 20:00
˗ przy czym - z uwagi na możliwość uczestnictwa w spotkaniach z różnych zakresów tematycznych tych samych osób będących beneficjentami końcowymi projektu - w danym tygodniu mogą być zaplanowane spotkania maksymalnie w ramach trzech zakresów tematycznych. Dokładne terminy świadczenia usługi przez Wykonawcę w danym miesiącu będą ustalane we współpracy z Zamawiającym pod koniec miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
7. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji (SWZ).
8. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Powody niedokonania podziału postępowania na części:
1) zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie;
2) podział niniejszego zamówienia na części jest niecelowy ze względu na przedmiot zamówienia, który ma charakter jednolitej i spójnej całości. Dopuszczenie realizacji zamówienia w częściach wiązałoby się z zagrożeniem nieosiągnięcia efektu końcowego o wymaganej jakości, ponadto, zabieg ten wiązałby się z rozbiciem odpowiedzialności wykonawczej i wprowadzeniem odmiennej jakości w obrębie tego samego typu usług, a co gorsza niezrealizowaniem części zamówienia ze względu np. na ryzyko braku ofert w danej części postępowania.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) wszystkich osób, które będą wykonywać prace administracyjno-biurowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy powyższe prace będą wykonywać osobiście osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą (właściciel firmy/wspólnicy spółek osobowych) lub osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które złożyły ofertę lub trenerzy/trenerki/opiekunowie/ opiekunki/tłumacz/tłumaczka PJM wyznaczeni odpowiednio do prowadzenia spotkań/sprawowania opieki/pomocy, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56269,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56269,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56269,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Centrum Rozwoju Sławomir Galiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240618659
7.3.3) Ulica: Gabriela Narutowicza 7a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-933
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56269,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Przystosowanie układu zasilania, sterowania i nadzoru urządzeń elektrycznych nowo budowanej pompowni na poziomie 790m w Spółce Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Pokój I - Pokój II Ruch Pokój II
- Wykonywanie specjalistycznych badań byłych pracowników zlikw. kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókniających i czynników rakotwórczych" dla SRK S.A. Oddział KWKCL: Cz. I i Cz. II
- Dostawa armatury: Część I, Część II, Część III, Część IV dla Spółki Restrukturyzacji
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
- "Wykonanie zamiennej dokumentacji PAB i PZT z uwzględnieniem projektu przebudowy ulicy Frycza-Modrzewskiego w Bytomiu oraz uzyskanie ostatecznej decyzji zmieniającej decyzję ZRID nr 10/2019 - III"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.