eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzidło › Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Kadzidło

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Kadzidło

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kadzidło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kadzidło

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: /29/ 7618016

1.5.8.) Numer faksu: /29/ 7618016 wew. 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kadzidlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kadzidlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb08f3b7-2a20-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Kadzidło

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb08f3b7-2a20-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068720/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Kadzidło

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168507,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. „Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej w miejscowości Kadzidło”. Zadanie obejmuje następujący zakres rzeczowy:
1. Zakres robót obejmuje:
1. Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku;
2. Demontaż wysięgników rurowych – 53 szt.; 3. Montaż konstrukcji mocującej wysięgnik rurowy;
4. Montaż wysięgników rurowych – 53 szt. ;
5. Montaż tabliczek bezpiecznikowych;
6. Układanie kabli o masie do 0,5 kg/m przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach;
7. Montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED do 45W każda z możliwością regulacji natężenia światła i stopniowym zmniejszaniem poboru energii - w ilości łącznej 75 szt;
8. Badania i pomiary instalacji.
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego w ilości łącznej 75 sztuk w miejscowości Kadzidło obejmuje następujące ulice: obwód nr 57: ul. Spacerowa – 3 szt., ul. Wiśniowa – 9 szt., ul. Śliwowa – 2 szt., ul. Lokalna – 12 szt., ul. Morelowa – 2 szt., ul. Czereśniowa – 2 szt.; obwód nr 68: ul. Sportowa – 2 szt. , ul. Lokalna – 3 szt., ul. Brzozowa – 4 szt., ul. Lipowa – 3 szt., ul. Akacjowa – 5 szt, ul. Żołnierzy Września – 4 szt., ul. Armii Krajowej – 4 szt.
obwód nr 67: ul. Akacjowa – 1 szt., ul. Sosnowa – 4 szt., ul Świerkowa – 3 szt., ul. Sportowa – 12 szt.
1. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu i utylizacji zdemontowanych materiałów.
2. Wymagania co do parametrów w/w opraw oświetleniowych w technologii LED zawiera załącznik nr 7 do SWZ - Parametry opraw oświetleniowych w technologii LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 124271,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Wymiana źródeł światła oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Kadzidło”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wymiany 72 żarówek sodowych na energooszczędne żarówki typu LED wraz z niezbędnym osprzętem w istniejących oprawach oświetlenia ulicznego w miejscowości Kadzidło oraz wykonanie kompleksowej wymiany 10 opraw oświetlenia ulicznego typu LED z możliwością regulacji natężenia światła i stopniowym zmniejszaniem poboru energii.
2. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż 72 żarówek typu LED w istniejących oprawach oświetlenia ulicznego oraz zakup, dostawę i montaż 10 opraw oświetlenia ulicznego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu i utylizacji zdemontowanych materiałów.
4. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji.
5. Dla zamienników lampy o mocy 100W i 150 W (mocowanie pionowe w oprawie na wysięgniku stylowym) należy zastosować źródła światła z emisją światła 360◦ (cztery płaszczyzny świecenia).
6. Dla zamienników lamp o mocy 70W( mocowanie pionowe w oprawie na słupie stylowym) należy zastosować źródeł światła z emisją światła 360◦.
Zakres robót obejmuje:
Odcinek 1 – ul. Kościuszki, ul. Targowa
Zakup i montaż 72 szt. integralnych, programowalnych żarówek typu LED zgodnie z parametrami wskazanymi poniżej. W ramach zadania Zamawiający przewiduje montaż bez wymiany oprawy oświetleniowej żarówek o następujących parametrach:
- moc 55W oraz 35W
- gwint E-27 lub E-40,
- wbudowane inteligentne adaptacyjne sterowanie załączane istniejącym zegarem astronomicznym, programatorem czasowym lub czujnikiem zmierzchu,
- posiada wbudowaną funkcję miękkiego startu w celu zapobieżeniu przeciążenia układu podczas włączania,
- posiada wbudowany program redukcji mocy, umożliwiający obniżenie poboru energii w godzinach najmniejszego ruchu ulicznego, czyli w nocy między godzinami 22:30 – 5:00, jest możliwość obniżenia poboru prądu – redukcja mocy do 40%,
- cztery płaszczyzny świecące,
- efektywność świetlna: minimum 180 lm/W
- klasa energetyczna: minimum A+,
- napięcie sieciowe: 230V,
- współczynnik mocy; cos Φ≥0,95, w celu zminimalizowania zużycia mocy biernej,
- współczynnik oddawania barw: CRI (Ra) ≥ 80, w celu dobrego rozróżniania kolorów w porze nocnej,
- temperatura barwowa od 4000K- 4500K,
- temperatura pracy: - 30◦C ÷ + 50◦C,
- Żywotność minimum 15 lat
- gwarancja minimum 5 lat.
Uwaga: Przed zamówieniem żarówek należy ustalić gwint oprawy!
1. Wymianę istniejących żarówek sodowych na zakupione żarówki LED należy wykonać wraz z wyczyszczeniem kloszy opraw.
2. Wykonanie powykonawczego zestawienia wymienionych żarówek.
Odcinek 2 – ul. Kościuszki, Aleja Kazimierza Sulewskiego
1. Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 10 szt.;
2. Montaż tabliczek bezpiecznikowych;
3. Układanie kabli o masie do 0,5 kg/m przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach;
4. Montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED do 45W każda z możliwością regulacji natężenia światła i stopniowym zmniejszaniem poboru energii - w ilości łącznej 10 szt;
5. Badania i pomiary instalacji.
6. Wymagania co do parametrów w/w opraw oświetleniowych w technologii LED zawiera załącznik nr 7 do SWZ - Parametry opraw oświetleniowych w technologii LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 44235,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110331,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110331,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MADO" Andrzej Mróz w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110331,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111438,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO" Andrzej Mróz w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.