Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337947/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_czestochowa@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d54050d-2f8b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412929/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku - Dostępność + - Oddział w Częstochowie i TJO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 090000.271.2.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177569,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/454.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 54430,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Kłobucku ul. Targowa 3a.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 24993,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Inspektoracie ZUS w Lublińcu ul. Oleska 264.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 33240,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Inspektoracie ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 574.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 25685,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Biurze Terenowym ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 14.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 39218,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ I) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI I o wartości 175.178,81 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI I - 58.500,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ I przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175178,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175178,81 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ II) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI II o wartości 62.608,06 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI II – 24.100,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ II przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62608,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62608,06 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ III) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI III o wartości 100.372,12 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI III – 35.300,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ III przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100372,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100372,12 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ IV) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI IV o wartości 83.329,86 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI IV – 27.500,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83329,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83329,86 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ V) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI V o wartości 72.588,54 zł brutto.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI V - 36.100,00 zł brutto.
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ V przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72588,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72588,54 PLN
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Budowa miejsc postojowych oraz przebudowa drogi dojazdowej w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 - etap 2
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.