eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Konserwacja oraz utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Tychy w roku 2023 - powtórzenie podobnych usług



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oraz utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Tychy w roku 2023 – powtórzenie podobnych usług

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 776 38 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.umtychy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oraz utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Tychy w roku 2023 – powtórzenie podobnych usług

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28e92f25-4327-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026318/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Konserwacja oraz utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
Uzasadnienie faktyczne:
Udzielenie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr nr 2022/S 199-564730 z dnia 2022-10-04 r. dla zamówienia podstawowego (znak sprawy RZP.271.52.2022.AW), jest zgodne z jego przedmiotem i całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu - Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienia podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanym w specyfikacji. Zamawiający udzieli ww. zamówień po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.42.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 812365,83 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 317287,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przewidzianych do wykonania prac określa załącznik nr 1a do IWZ.

Charakter zamawianych prac wymagać będzie:
- czyszczenia kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami, wycinki korzeni drzew z kanalizacji deszczowej, czyszczenia i konserwacji piaskowników, czyszczenia studzienek osadnikowych, czyszczenia separatorów substancji ropopochodnych
- wymiany kanalizacji deszczowej, renowacji kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, budowy studzienek kanalizacyjnych, remontów studzienek, regulacji wysokościowej studzienek do rzędnej terenu, odtworzenia nawierzchni, uzupełnienia lub wymiany włazów betonowych lub żeliwnych na studzienkach;
- przeglądów urządzeń kanalizacyjnych oraz zbiornika odparowującego, przeglądów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających;
- zaślepiania wlotów nielegalnych podłączeń do kanalizacji deszczowej, zadymiania sieci kanalizacji deszczowej, monitoringu TV sieci kanalizacji deszczowej, oceny wizualnej studzienek kanalizacyjnych w zakresie włączeń.
- montażu klap zwrotnych na wylotach kanalizacji deszczowej;
- inwentaryzacji geodezyjnej z naniesieniem na mapy zasadnicze odcinków kanalizacji deszczowej wraz z studzienką (w przypadku wymiany odcinków kanalizacji deszczowej lub stwierdzenia w terenie niezinwentaryzowanych odcinków kanalizacji deszczowej, studzienek i innych urządzeń);
- utrzymywania przepompowni wód deszczowych oraz krat na piaskownikach;
- koszenia trawy na terenie przepompowni wód deszczowych, w rejonie piaskowników i wylotów;
- wydawania opinii technicznych.

Każdorazowo przed przystąpieniem Wykonawcy do prac, Zamawiający w protokole typowania prac będzie określał szczegółowy zakres rzeczowy prac wraz z ich technologią i terminem realizacji.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do podjęcia stosownych działań celem lokalizacji i zabezpieczenia zgłaszanych awarii w maksymalnym czasie 30 min. od zgłoszenia. Zgłaszane interwencje winne być rejestrowane i archiwizowane.

W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wskazał znaków towarowych, patentów lub pochodzeń, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303988,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303988,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303988,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „AKRO” Bogusław Majdak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521008272

7.3.3) Ulica: ul. Kręta 8

7.3.4) Miejscowość: Czechowice - Dziedzice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-502

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303988,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.