Ogłoszenie z dnia 2023-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na gabinety terapeutyczne w Kołaczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,134858,cd658dcbcf31b33129e611b91a1f93b1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na gabinety terapeutyczne w Kołaczycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3118de75-2bcc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024803/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na gabinety terapeutyczne w Kołaczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.12.2023.PH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na gabinety terapeutyczne w Kołaczycach”.
Opis ogólny:
Planuje się przebudowę i zmianę sposobu ubytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej, będących kiedyś mieszkaniem nauczycielskim a następnie pomieszczeniami biurowymi z przeznaczeniem na gabinety terapeutyczne. Projektowana cześć budynku jest niepodpiwniczona, jednokondygnacyjna, nakryta dachem jednospadowym spadzistym i stanowi wydzieloną pożarowo od szkoły i przedszkola część budynku.
Projektowana przebudowa dotyczy pomniejszenia otworu okiennego w ścianie zewnętrznej pomieszczenia łazienki oraz wymurowania przewodu kominowego wentylacyjnego. Nowe ścianki działowe wewnętrzne zostaną wykonane w technologii lekkiej kartonowo-gipsowej.
Opis szczegółowy:
I. Branża budowlana
- Roboty rozbiórkowe -1 kpl
- Roboty murowe, kominy - uzupełnienie ścian 0,85 m3, komin wentylacyjny systemowy 1 kpl,
ocieplenie kominów 15,63m2
- Izolacja termiczna poddasza - wełna mineralna gr. 25cm 81,93m2, gr. 16 cm 40,56m2
- Stolarka okienna - okna PCW 7,47m2, podokienniki z aglomarmuru 6,22m2
- Stolarka drzwiowa - aluminiowa 2,36m2, płytowa z ościeżnicą regulowaną 6,30m2
- Tynki i okładziny wewnętrzne - tynki 11,93m2, gładzie 218,85m2, płytki 21,15m2, ścianki działowe z
płyt g-k 13,80m2
- Podkłady i posadzki - 56,57m2
- Malowanie - 218,85m2
- Elewacja – uzupełnienie docieplenia z wyprawą z tynku silikonowego 3,54m2, tynk mozaikowy 8,47
m2, malowanie farbą silikonową 93,97m2
- Schody zewnętrzne, chodnik – podbudowa z kruszyw 2,42m2, obrzeża, palisady 29,15m, nawierzchnia z kostki 47,36m2, balustrada ze stali nierdzewnej 3,45m2, wycieraczka 1szt
II. Branża elektryczna
- Instalacja elektryczna wewnętrzna – 1 kpl
III. Branża sanitarna
- Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji – 1 kpl
- kanalizacja sanitarna – 1 kpl
- centralne ogrzewanie – 1 kpl
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
3. Przedmiary robót, udostępniono Wykonawcom w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu.
4. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
5. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie przedstawione lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej Zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
6. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852152040
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nawsie Kołaczyckie i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Nawsiu Kołaczyckim
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
- Utrzymanie dróg i składów w Nadleśnictwie Kołaczyce w roku 2024
- Remonty i budowa szlaków zrywkowych w roku 2024
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii tradycyjnej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Krzemionki w Krakowie
- Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
- Rozbudowa Urzędu Gminy - zaprojektuj i wykonaj
- "BUDOWA KANALIZACJI W GMINIE NIECHLÓW"
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.