eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D³ugosiod³o › Dostawy pelletu drzewnego na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego przez Zamawiaj±cego



Og³oszenie z dnia 2022-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy pelletu drzewnego na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego przez Zamawiaj±cego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina D³ugosiod³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: T. Ko¶ciuszki 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D³ugosiod³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 6423650

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 7412526

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.orlowski@dlugosiodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.dlugosiodlo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pelletu drzewnego na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego przez Zamawiaj±cego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3923dbed-447f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00378636

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub poczty elektronicznej t.orlowski@dlugosiodlo.pl
2) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na Platformie zakupowej. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy D³ugosiod³o: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
5) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gminy D³ugosiod³o tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci pobierania
i wysy³ania danych nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 w³±czona obs³uga JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
7) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczaln± wielko¶æ przesy³anych plików do 100 MB.
8) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
10) Osoby upowa¿nione do porozumiewania siê z Wykonawcami: w zakresie merytorycznym: Andrzej Kuczyñski, tel. 29 64 23 653, w zakresie formalno-prawnym: Tomasz Or³owski, tel. 29 64 23 656.
11) Pozosta³e wymagania dotycz±ce korespondencji zosta³y opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina D³ugosiod³o, ul. T. Ko¶ciuszki 2, 07-210 D³ugosiod³o reprezentowana przez Wójta Gminy D³ugosiod³o;
2) Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail: gmina@dlugosiodlo.pl b±d¼ poczt± tradycyjn± na adres wskazany powy¿ej;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – „Dostawy pelletu drzewnego na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego przez Zamawiaj±cego” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem, realizacj± oraz egzekucj± umowy;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, upowa¿nieni pracownicy Urzêdu Gminy oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina D³ugosiod³o prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±ca pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl;
5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcê bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zapisów Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lono w rozdziale I pkt 14 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi± dostawy pelletu drzewnego wraz z transportem i roz³adunkiem w ilo¶ci 70 ton na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego przez Zmawiaj±cego. Przedmiot zamówienia ma spe³niaæ przedstawione poni¿ej wymagania przez ca³y okres obowi±zywania umowy:
1) pellet klasy A1 normy PN-EN ISO 17225-2:2014,
2) pellet bez domieszki innych substancji jak kleje, lepiszcze czy utwardzacze
3) ¶rednica pelletu 6mm
4) d³ugo¶æ od 10 mm do 35 mm,
5) produkt pakowany w worki o wadze 15 kg,
6) dostawa na paletach.
2) Terminy i wielko¶ci dostaw bêd± dostosowane do mo¿liwo¶ci magazynowych Zamawiaj±cego, zale¿nych od ilo¶ci spalanego paliwa. Szczegó³owe ilo¶ci i terminy dostaw bêd± ka¿dorazowo zg³aszane przez Zamawiaj±cego pisemnie, poczt± elektroniczn± lub telefonicznie. Dostawy bêd± odbywaæ siê od poniedzia³ku do pi±tku w dni robocze. Zamawiaj±cy zak³ada dostawy pelletu w dwóch terminach: 30-35 ton w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, pozosta³± ilo¶æ pelletu nale¿y dostarczyæ w styczniu 2023 r.
Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia zwrotu, wymiany czê¶ci lub ca³o¶ci dostawy na w³asny koszt, je¿eli nie bêdzie odpowiadaæ parametrom opisanym w pkt 1 powy¿ej, a tak¿e zawieraæ bêdzie inne zanieczyszczenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli ilo¶ci dostarczonego pelletu.
3) Zamawiaj±cy wymaga aby oferta obejmowa³a wszystkie elementy niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Rozliczenia i p³atno¶ci zosta³y okre¶lone w SWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzglêdnienie kosztów okre¶lonych w SWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcê w zaoferowanej przez niego ofercie, jak równie¿ niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia w ¿adnym razie nie mo¿e stanowiæ podstawy do ponoszenia przez Zamawiaj±cego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie pó¼niejszym.
5) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Wynagrodzenie wykonawcy jest cen± za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikaj±c± swoim zakresem z niniejszej SWZ. Jakikolwiek b³±d
w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawno¶æ oceny oferty.
b) Cen± oferty jest kwota ³±cznego wynagrodzenia zaoferowana przez Wykonawcê w formularzu oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena brutto oferty (C) 60%
2. Termin p³atno¶ci faktur (T) 40%
Razem 100%

Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej przez komisjê przetargow±.

CENA
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%/
Cena oferty badanej
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

TERMIN P£ATNO¦CI FAKTUR

Liczba punktów w kryterium termin p³atno¶ci faktur bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
1) 10 dni – 0 pkt;
2) 20 dni – 20 pkt;
3) 30 dni – 40 pkt.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez Wykonawcê przynajmniej minimalnego terminu p³atno¶ci faktur równego 10 dni. W przypadku kiedy Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym terminu p³atno¶ci faktur Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawca deklaruje termin p³atno¶ci faktur wynosz±cy 10 dni, a w kryterium otrzyma 0 pkt.
Wykonawca na formularzu ofertowym deklaruje termin p³atno¶ci faktur.


Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów (S) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
S= C+T
gdzie:
S – ³±czna ocena punktowa
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena
T – liczba uzyskanych punktów w kryterium termin p³atno¶ci faktur

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg za³. nr 4 do SWZ);
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzaj±ce w/w okoliczno¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê w/w dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty potwierdzaj±ce w/w okoliczno¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:
a) certyfikat jako¶ci pelletu wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ jako¶ciow± lub sprawozdanie z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê.

Wymagana forma:
Dokumenty musz± byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania podmiotu zgodnie z jego form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej tego podmiotu lub innym dokumencie.

Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) certyfikat jako¶ci pelletu wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ jako¶ciow± lub sprawozdanie z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane razem z ofert±:

1.1. formularz ofertowy (wg za³. nr 1 do SWZ),
1.2. o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (wg za³±cznika nr 2 do SWZ),

Wykonawca za³±cza do oferty równie¿ (je¿eli dotyczy):

1.3. samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp,
1.4. pe³nomocnictwo,
1.5. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wg za³. nr 6 do SWZ),
1.6. zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spe³nienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (wg za³. nr 5 do SWZ),
1.7. zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa,
1.8. wykaz rozwi±zañ równowa¿nych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
- zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów,
- pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Wymagania dotycz±ce wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci umowy w stosunku do oferty w szczególno¶ci w przypadkach:
1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
2) zmiany w okre¶leniu stron umowy, o ile zasadno¶æ tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. po³±czenia, przekszta³cenia lub zmiany firmy b±d¼ siedziby strony,
3) ograniczenie zakresu dostaw z powodu epidemii, pandemii, ograniczenia dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego,
4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z „si³y wy¿szej”(np. powodzie, huragany, gwa³towne burze, epidemie, pandemie),
b) w sytuacji je¿eli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie dostaw mog³oby groziæ powstaniem szkody.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.