eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Dowóz w roku szkolnym 2023/2024 dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowiec.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz w roku szkolnym 2023/2024 dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowiec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 211

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz w roku szkolnym 2023/2024 dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowiec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef2a1e94-2c43-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007737/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Tarnowiec w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Tarnowiec jest jednostką sektora finansów publicznych, posiada 100% udziałów w spółce pn. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o. o. nie posiadającą bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Tarnowiec sprawuje kontrolę nad ww spółką, odgrywa decydującą rolę w zakresie określania celów strategicznych, obszarów działalności i zarządzania sprawami spółki. Akt założycielski Spółki i Uchwała nr XXXIII/229/2013 Rady Gminy Tarnowiec z dnia 17.06.2013 r. określają że Spółka została powołana w celu realizacji zadań własnych Gminy. Jednym z zakresów działalności jest dowóz uczniów do szkół oraz transport publiczny (PKD4931). Spółka świadczyła na rzecz Gminy usługi w tym zakresie w latach
poprzednich i posiada bazę sprzętowa. Procent działalności spółki został określony w okresie 3 lat wstecz i w każdym roku Spółka prowadziła działalność na rzecz Gminy ponad 90% i spełnia wymogi z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz w okresie od 4 września 2023r. do 21 czerwca 2024r. Wykonawca będzie odbierał dzieci i uczniów z terenu Gminy Tarnowiec i rozwoził do wyznaczonych punktów w miejscowościach, w szczególności do: Brzezówki, Czeluśnicy, Dobrucowej, Gąsówki, Gliniczka, Potakówki, Roztok, Sądkowej, Tarnowca (koniec Kwiatkowisk), Umieszcza, Wrocanki, z zastrzeżeniem, że będzie możliwość wyjazdu do innej miejscowości. Szacowana liczba przewożonych dzieci i uczniów jednodniowo wynosi ok 141.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień dotyczących nieregularnych przejazdów dzieci i uczniów związanych z realizacją zadań przedszkola i szkół w okresie trwania umowy.
3. Łączna długość poszczególnych tras przewozu jest uzależniona od ilości dzieci i uczniów oraz harmonogramu dowozu i odwozu po zajęciach.
4. Uwagi związane z realizacją usługi transportowej:
a) Realizacja dowozu winna następować nie później niż do godz. 8:00 w dniach od poniedziałku do piątku, nie wcześniej niż od godz. 7:00, a po zakończeniu zajęć wychowawczych i edukacyjnych zgodnie z harmonogramem oraz w dni wyznaczone przez dyrektorów ww. placówek związane z ich organizacją,
b) Miejsca wsiadania i wysiadania uczniów odbywać się będą z wyznaczonych i oznakowanych przystanków komunikacyjnych, a w przypadku ww. placówek – z miejsc wskazanych przez dyrektorów tak, aby umożliwić dzieciom i uczniom bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z autobusów,
5. Wykonawca zapewni opiekę nad przewożonymi dziećmi i uczniami podczas wsiadania do autobusów, przewozu i wysiadania z autobusów. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi przewozowe min. dwoma środkami transportu, zapewniającymi odpowiednią ilość miejsc siedzących, w tym jeden pojazd o liczbie min. 40 miejsc siedzących, drugi pojazd o liczbie min. 14 miejsc siedzących.
7. Wykaz tras dowozu dzieci i uczniów do i z przedszkola i szkół zostanie uzgodniona z Zamawiajacym.
8. Ogółem przewidywana liczba kilometrów przewozu dzieci i uczniów roku szkolnym 2023/2024 wynosi 26 000 km, w tym:
1) Autobus 40 miejsc – szacunkowo 15 000 km
2) Autobus 14 miejsc – szacunkowo 11 000 km
9. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego i nie zwalnia Wykonawcy od wykonywania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy organizować w czasie 1 godziny zegarowej od momentu awarii autobusu.
10. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (zatrudnienie opiekunów, ubezpieczenie itp.) i inne składniki związane z wykonywaniem zamówienia. W ofercie należy podać cenę jednostkową brutto za 1 km przewozu (w rozbiciu na poszczególne pojazdy). Wykonawca będzie rozliczany w systemie nie rzadziej
niż 1 raz w miesiącu. Po przedłożeniu przez Wykonawcę arkusza rozliczeniowego, w którym będzie podana ilość przejechanych kilometrów w danym dniu oraz lista przewożonych dzieci na danej trasie, przedstawiciele Zamawiającego dokonają protokolarnego odbioru wykonania usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TARNOWCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852325003

7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zawarta umowa dotyczy wykonania usługi dowozu dzieci gdzie stawka wynagrodzenia jest uzależniona od faktycznie przejechanych kilometrów i zastosowanego rodzaju sprzętu. Cena końcowa realizowanej umowy może ulec zmianie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.