eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dmosin › "Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dmosinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000681023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dmosin, 1C

1.5.2.) Miejscowość: Dmosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spdmosin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkoladmosin.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Podstawowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c68361c-3a60-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034811/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022-2023 dla Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360064/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.PN. 5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w ilości nie większej niż 90 ton (słownie: dziewięćdziesiąt ton) do Szkoły Podstawowej w Dmosinie.
Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania (w miarę potrzeb Zamawiającego i na podstawie dokonywanych przez niego jednostkowych zamówień) zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w dokumentach zamówienia oraz złożoną ofertą pelletu drzewnego workowanego o następujących parametrach:
1) parametry zgodne z normą PN EN 17225-2:2014-07, klasa A1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus;
2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne;
3) za rozwiązania równoważne zamawiający uzna, jeśli pellet będzie posiadał wskazane niżej parametry:
a) średnica D = 6mm;
b) długość L ≤ 5D (czyli krótszy niż 30 mm)
c) gęstość 600 ≤ gęstość ≤ 750 kg/m³
d) kaloryczność ≥ 16,5 MJ/kg
e) wilgotność całkowita ≤ 10 %;
f) zawartość popiołu ≤ 0,7 w-%d;
g) wytrzymałość mechaniczna ≥ 97,5 w-%;
h) temperatura topnienia popiołu ≥ 1200°C
i) wartość opałowa ≥ 16,5 MJ/kg ≥ 4,58kWh/kg


4.2. Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy wraz z załadunkiem do pomieszczenie magazynowego (zasypaniem magazynu pelletem z worków) oraz utylizacją worków po rozładunku. Pellet będzie dostarczany w workach max. do 15 kg. Jednorazowa dostawa pelletu nie może przekroczyć 10 ton.
4.3. Zamówienia będą odbywały się za pomocą poczty e mail. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego potwierdzenia zamówienia. Odbiór będzie odbywał się w obecności przedstawicieli stron w dni robocze w godzinach 7.00 – 14.00.
4.4. Jakość towaru musi być potwierdzona każdorazowo świadectwem jakości lub certyfikatem.
4.5. Cena usługi musi zawierać koszt pelletu, dostawę oraz koszt załadunku pomieszczenia magazynowego.
4.6. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Kod CPV: 09111400-4 – paliwa drzewne
4.7. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
4.8. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych, które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Zamówienie nie zostało podzielone na części, ponieważ jest częścią większego zamówienia. Podział zamówienia na części nie doprowadzi do zwiększenia konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty przez wykonawców zarówno z grupy małych, jak i średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r., poz. 1710) , ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny zaoferowanej w ofercie z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385236,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495000,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.