eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › "Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - kotły na biomasę



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii” w formule „zaprojektuj i wybuduj” – kotły na biomasę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 12

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uglowicz.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68df7f75-fdec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii” w formule „zaprojektuj i wybuduj” – kotły na biomasę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68df7f75-fdec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083591/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii – kotły na biomasę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII REACT-EU, Działanie XIII.2 REACT-EU dla OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii” – kotły na biomasę.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII REACT-EU, Działanie XIII.2 REACT-EU dla OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i prac mających na celu realizację inwestycji polegającej na dostawie, montażu i uruchomieniu:
1) kotły na biomasę:
• 2 szt. o mocy 15 kW,
• 3 szt. o mocy 20 kW,
• 3 szt. o mocy 25 kW,
• 1 szt. o mocy 30 kW,
• 1 szt. o mocy 34 kW.
Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia (PFU), który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż w związku z planowanym wyborem oferty najkorzystniejszej, w celu potwierdzenia udziału mieszkańców w projekcie, skontaktował się z osobami, które złożyły wstępną deklarację na wymianę kotła. Udział w projekcie obligował mieszkańców do wpłaty wkładu własnego na wymianę pieca. Po dokonanej analizie, liczba mieszkańców chcących wziąć udział w projekcie zmniejszyła się
o ponad 50% w stosunku do zakładanej w dokumentach zamówienia, co powoduje, że Zamawiający nie jest
w stanie utrzymać zakładanych ilości. Zważywszy na fakt, że całość środków, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pochodziła z wpłaty mieszkańców (teraz w większości wycofanej) oraz dotacji, Zamawiający nie dysponuje już środkami w planowanej kwocie.

Zgodnie z zapisami rozdziału II ust. 4 SWZ oraz w pkt 6.7.) ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, co w obecnej sytuacji jest jednoznaczne z wycofaniem środków mieszkańców i brakiem pokrycia w planowanej kwocie.

W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, dlatego też stosownie do zapisów art. 310 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.