Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00236444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00245778/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii” w formule „zaprojektuj i wybuduj” – kotły na biomasę
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łowicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 12
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uglowicz.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68df7f75-fdec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii” w formule „zaprojektuj i wybuduj” – kotły na biomasę2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68df7f75-fdec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083591/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii – kotły na biomasę
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII REACT-EU, Działanie XIII.2 REACT-EU dla OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Ochrona powietrza w Gminie Łowicz poprzez montaż odnawialnych źródeł energii” – kotły na biomasę.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII REACT-EU, Działanie XIII.2 REACT-EU dla OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i prac mających na celu realizację inwestycji polegającej na dostawie, montażu i uruchomieniu:
1) kotły na biomasę:
• 2 szt. o mocy 15 kW,
• 3 szt. o mocy 20 kW,
• 3 szt. o mocy 25 kW,
• 1 szt. o mocy 30 kW,
• 1 szt. o mocy 34 kW.
Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia (PFU), który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w związku z planowanym wyborem oferty najkorzystniejszej, w celu potwierdzenia udziału mieszkańców w projekcie, skontaktował się z osobami, które złożyły wstępną deklarację na wymianę kotła. Udział w projekcie obligował mieszkańców do wpłaty wkładu własnego na wymianę pieca. Po dokonanej analizie, liczba mieszkańców chcących wziąć udział w projekcie zmniejszyła sięo ponad 50% w stosunku do zakładanej w dokumentach zamówienia, co powoduje, że Zamawiający nie jest
w stanie utrzymać zakładanych ilości. Zważywszy na fakt, że całość środków, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pochodziła z wpłaty mieszkańców (teraz w większości wycofanej) oraz dotacji, Zamawiający nie dysponuje już środkami w planowanej kwocie.
Zgodnie z zapisami rozdziału II ust. 4 SWZ oraz w pkt 6.7.) ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, co w obecnej sytuacji jest jednoznaczne z wycofaniem środków mieszkańców i brakiem pokrycia w planowanej kwocie.
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, dlatego też stosownie do zapisów art. 310 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.