eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów Ukazowy › Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30264e6c-1c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30264e6c-1c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021773/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1158637 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 – utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Kotówka, Świeciechów, Dąbrowa,
Marynopole, Irena;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 1900,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15 cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości 405,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie drogi leśnej równiarką o szerokości nawierzchni
około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,81 km;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 203562 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Stawki, Budy, Brzoza,
Chwałowice, Antoniów, Nowiny;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 3020,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości 680,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie drogi leśnej równiarką o szerokości nawierzchni
około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,45 km;
- zostaną wyremontowane istniejące przepusty poprzez wymianę części przelotowej o
średnicy Ø600mm – 2 szt, Ø800mm – 1szt i długości 6mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 337179 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 – utrzymanie szlaków zrywkowych w leśnictwie Kotówka, Dąbrowa,
Marynopole, LS Marynopole, Borów, Irena;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego kruszywo łamane frakcji 0-63mm na szlaki zrywkowe o szerokości nawierzchni
około 3,0m; grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 2510,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub wyrównane doły i zagłębienia – w ilości
3260,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie szlaków zrywkowych równiarką o szerokości pasa
jezdnego około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 6,12 km;
- zostanie wyremontowany istniejący przepust poprzez wymianę części przelotowej o
średnicy Ø500mm i długości 6mb
- zostanie wykonana za pomocą spycharki korekta pionowa szlaku zrywkowego na
powierzchni 990,0m2,
- zastanie oczyszczony rów o głębokości około 0,6m przy szlakach zrywkowych z namułów
koparka podsiębierną na łącznej długości 80mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 419440 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 – utrzymanie szlaków zrywkowych w leśnictwie Stawki ,Budy, Brzoza,
Chwałowice, Antoniów, Nowiny;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego kruszywo łamane frakcji 0-63mm na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 1205,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub zostaną zarównane doły i zagłębienia – w ilości
1405,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie szlaków zrywkowych równiarką o szerokości pasa
jezdnego około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,66 km;
- zostanie wzmocnione podłoże gruntowe szlaku zrywkowego geowłókniną sposobem
mechanicznym na powierzchni 1200,0 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 198456 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200175,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232927,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200175,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Transportowe „TRANS-KOP” Andrzej Łach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792015818

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi 141

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200175,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363143,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377683,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363143,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621503374

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga 136

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363143,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392059,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518530,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392059,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe "TRANS-KOP"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8620002865

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi 141

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392053,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204662,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224278,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204662,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas, Kocudza Druga 136, 23-304 Dzwola

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621503374

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga 136

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204662,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.