Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz budynków i budowli Podlaskiego ODR w Szepietowie zakres A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450695120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 64
1.5.2.) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-210
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr-szepietowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie doradztwa rolniczego obejmującego działania w zakresie rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz wiejskiego gospodarstwa domowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz budynków i budowli Podlaskiego ODR w Szepietowie zakres A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0989fb4a-4485-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072609/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz budynków i budowli Podlaskiego ODR w Szepietowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym została złożona jedna oferta. Oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-dbc2b1e3-01ed-11ed-8000-d680d39e541a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG/ZP.260.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje przebudowę i budowę placów, dróg wewnętrznych oraz budynków i budowli Podlaskiego ODR w Szepietowie zakres A, w ramach zadania „Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz budynków i budowli Podlaskiego ODR w Szepietowie”, w zakresie opisanym w przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr 6.1. – 6.5. do WZ.
Zakres robót:
1) rozbiórka i budowa wiaty dla krów,
2) rozbiórka czterech budynków noclegowych,
3) rozbiórka wiaty dla trzody,
4) rozbiórka rampy,
5) budowa zbiornika na gnojówkę poj. 20 m3 i dwóch zbiorników na nieczystości po 10 m3,
6) przebudowa i budowa placów,
7) utwardzenia stanowiska do mycia i pielęgnacji krów,
8) remont ogrodzenia,
9) remont wiaty dla krów,
10) rozbudowa wiaty o rampę i dojarnie,
11) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
12) roboty instalacyjne elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3710000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3710000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3710000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KULIGOWSKI KRZYSZTOF
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181325582
7.3.4) Miejscowość: Konarzyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3710000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541."- nr postępowania 109/24
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
- Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
więcej: Gotowe panele ogrodzeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.