eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Renowacja Muru Carnot'a wraz z oświetleniem - CZĘŚĆ V - PRACE KONSERWATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE Kaponiera 2 - Etap II - Projekt Numer PR/1/045/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Muru Carnot’a wraz z oświetleniem - CZĘŚĆ V – PRACE KONSERWATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE Kaponiera 2 - Etap II – Projekt Numer PR/1/045/2018

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 7324 111

1.5.8.) Numer faksu: 87 428 52 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja Muru Carnot’a wraz z oświetleniem - CZĘŚĆ V – PRACE KONSERWATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE Kaponiera 2 - Etap II – Projekt Numer PR/1/045/2018

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f65ffe38-2b78-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038871/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Giżycko i Sowieck-współpr. na rzecz (...) dziedzictwa (…) obszaru transgraniczn.-Renowacja Muru Carnot'a (…) -Część V– (…) Kaponiera (…)na odcinku od Bramy Giż. do narożnika bastionów Leopold i Ludwig

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. Zadanie jest dofinansowane z projektu pn. „Giżycko i Sowieck – współpraca w rzecz rozwoju zachowania dziedzictwa historycznego, kulturowego i przyrodniczego obszaru transgranicznego” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4144683,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 547770,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Giżycko i Sowieck – współpraca na rzecz rozwoju zachowania dziedzictwa historycznego, kulturowego i przyrodniczego obszaru transgranicznego – Renowacja Muru Carnot’a wraz z oświetleniem - CZĘŚĆ V – Renowacja Muru Carnot’a PRACE KONSERWATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE MURU CARNOT’A – KAPONIERA ZNAJDUJĄCA SIĘ NA ODCINKU OD BRAMY GIŻYCKIEJ DO NAROŻNIKA BASTIONÓW LEOPOLD I LUDWIG - Etap II”

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych kaponiery Twierdzy Boyen, na działce nr 361/1, obr. 0001 Giżycko.
2. W podstawowy zakres prac wchodzi w szczególności:
Mur kaponiery:
1. Demontaż gzymsów kamiennych
2. Odtworzenia pokrycia budowli skazamatyzowanych wraz z izolacją poziomą powierzchni
3. Renowacja elewacji
4. Wykonanie ukrytego wieńca
5. Konserwacja zachowanych bloków gzymsowych i ich montaż
6. Rekonstrukcja brakujących bloków gzymsowych
7. Ponowny montaż bloków gzymsowych
8. Usunięcie gruzu z rozbiórek
Stropodach kaponiery:
1. Zdjęcie ziemi urodzajnej
2. Rozbiórka istniejącej hydroizolacji
3. Przygotowanie podłoża
4. Wykonanie warstw spadkowych
5. Wykonanie hydroizolacji oraz warstw drenażowych
6. Zasypanie stropodachu ziemią urodzajną.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
- Zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 23.2017 z dn. 18.01.2017 r. projekt zagospodarowania terenu oraz projekt budowlany,
- Projekt techniczny,
- STWiOR,
- przedmiar robót
stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, organizowanie robót budowlanych w sposób nienarażający osób korzystających z nieruchomości. Wszystkie dojścia i dojazdy muszą funkcjonować i zostać właściwie zabezpieczone. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zmianami).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) robót rozbiórkowych,
b) robót ziemnych,
c) robót betonowych i murowych,
d) robót izolacyjnych,
e) prac wykończeniowych.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierownika budowy i kierowników robót.
10.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
8. Okres rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 letniej rękojmi na wykonane
w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej rękojmi i liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy).
9. Wykonawca zapewni objęcie funkcji kierownika budowy i kierownika robót na swój koszt.
11. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ,
b) dokumentacją techniczną,
c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e) projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

45262520-2 - Roboty murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649831,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649831,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osiński CLEANER Tomasz Osiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441399082

7.3.3) Ulica: Biała Woda 12A

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649831,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.