eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kliniska Wielkie › "Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KLINISKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pucko 1

1.5.2.) Miejscowość: Kliniska Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-123

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kliniska.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokliniska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna, leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f961a39c-1edb-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00167294/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310482/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1354244,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu konserwację wskazanych odcinków dróg gruntowych, polegającą na nawiezieniu i wypełnieniu wyprofilowanej nawierzchni drogi gruntowej tłuczniem, na terenie leśnictw: Jankowo, Rurzyca, Zabrodzie oraz Pucko.
2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje m.in.:
- koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer. 3,0-3,50 m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego;
- wykonanie wykopu wraz z rozplantowaniem nadmiaru gruntu w bezpośrednim sąsiedztwie;
- podbudowę z kruszywa łamanego ze skały litej C90/3 frakcji 0/63 mm gr. 20 cm po zagęszczeniu i szer.3,0-3,5 m;
- klinowanie nawierzchni miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,0-3,5 m;
- wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm, obustronnego pobocza;
- punkty odwodnieniowe - doły chłonne [sztuki] o wymiarach 2 x 2 x 1 m wraz z wyprofilowaniem skarp i utylizację nadmiaru gruntu.
3. Jeżeli wskazane odcinki wykazują powstanie głębszych kolein lub wybojów, należy przed położeniem warstwy tłucznia, uzupełnić odpowiednio rodzimym gruntem mineralnym lub innym materiałem sypkim (np. tłuczniem, pospółką) powstałe zagłębienia tak by można było uzyskać zamierzone grubości warstw przy zachowaniu właściwego profilu poprzecznego i podłużnego naprawianego odcinka.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wykonania określa:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 1 postępowania stanowiącą załącznik nr 1.1a do SWZ;
b) Przedmiar robót dla części nr 1 postępowania stanowiący załącznik nr 1.1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 659128,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu konserwację wskazanych odcinków dróg gruntowych, polegającą na nawiezieniu i wypełnieniu wyprofilowanej nawierzchni drogi gruntowej tłuczniem, na terenie leśnictw: Strumiany, Załom, Sowno oraz Poczernin.
2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje m.in.:
- koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer. 3,0-3,50 m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego;
- wykonanie wykopu wraz z rozplantowaniem nadmiaru gruntu w bezpośrednim sąsiedztwie;
- rozebranie istniejącego, zarwanego przepustu betonowego rurowego fi 600 wraz z wywiezieniem i utylizacją;
- ławę z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm pod przepust;
- ułożenie przepustu rurowego PEHD fi 600 SN 8 wraz z jego montażem;
- budowę nasypu w warstwach o miąższości około 20-40 cm zagęszczanych i profilowanych;
- podbudowę z kruszywa łamanego ze skały litej C90/3 frakcji 0/63 mm gr. 20 cm po zagęszczeniu i szer.3,0-3,5 m;
- klinowanie nawierzchni miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,0-3,5 m;
- wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm, obustronnego pobocza;
- punkty odwodnieniowe - doły chłonne [sztuki] o wymiarach 2 x 2 x 1 m wraz z wyprofilowaniem skarp i utylizację nadmiaru gruntu.
Jeżeli wskazane odcinki wykazują powstanie głębszych kolein lub wybojów, należy przed położeniem warstwy tłucznia, uzupełnić odpowiednio rodzimym gruntem mineralnym lub innym materiałem sypkim (np. tłuczniem, pospółką) powstałe zagłębienia tak by można było uzyskać zamierzone grubości warstw przy zachowaniu właściwego profilu poprzecznego i podłużnego naprawianego odcinka.
Strona: 5/37
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wykonania określa:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 2 postępowania stanowiącą załącznik nr 1.1c do SWZ;
b) Przedmiar robót dla części nr 2 postępowania stanowiący załącznik nr 1.1d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 531996,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu awaryjną konserwację dróg leśnych w Nadleśnictwie Kliniska. W zakres prac wchodzi m.in. nawiezienie i wypełnienie wyprofilowanej powierzchni drogi kruszywem łamanym.
2. Szacunkowa ilość/długość dróg leśnych, które Zamawiający zamierza zlecić w ramach awaryjnej konserwacji wynosi 1 400 m2.
3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje m.in.:
- przywrócenie w nawierzchni gruntowej prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego poprzez profilowanie, nawiezienie i wypełnienie wyprofilowanej nawierzchni drogi gruntowej tłuczniem tj. materiałem z kruszywa łamanego o frakcji 0-63 mm. Dopuszcza się pochodzenie kruszywa z recyklingu o frakcji 0-65 mm – kruszywo z przekruszu betonowego (dopuszcza się 5% domieszek innych frakcji takich jak cegła, gazobeton lub innych). Niedopuszczalne jest wystąpienie „resztek” poremontowych tj. metalowe pręty, gwoździe, plastik itp.;
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz odtworzenie nawierzchni poprzez rozścielenie kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm/przekrusz betonowy o frakcji 0-65 mm, o grubości 20 cm po zagęszczeniu;
- usunięcie nierówności i zapewnienie właściwego odwodnienia poprzez wykopanie miejscowo dołów chłonnych na poboczach naprawianego odcinka.
Przed wbudowaniem materiału Wykonawca przedstawi świadectwo pochodzenia materiału lub deklaracje zgodności lub atest lub certyfikat.
Szerokość naprawianych odcinków dróg na całej długości ustala się od 3,0 m do 3,5 m. Jeżeli wskazane odcinki wykazują powstanie głębszych kolein lub wybojów, należy przed położeniem warstwy tłucznia, uzupełnić odpowiednio rodzimym gruntem mineralnym lub innym materiałem sypkim (np. tłuczniem, pospółką) powstałe zagłębienia tak by można było uzyskać zamierzone grubości warstw przy zachowaniu właściwego profilu poprzecznego i podłużnego naprawianego odcinka.
4. Materiał użyty do naprawy (kruszywo/ przekrusz) musi być prawidłowo zagęszczony.
5. Ułożenie warstwy kruszywa obejmuje: koszt materiału, ułożenie i zagęszczenie oraz transport do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa Kliniska.
6. Miejsce i termin wykonania prac zostanie wskazany każdorazowo przez Zamawiającego w zleceniu. Wzór zlecenia stanowi zał. nr 1 do wzoru umowy (zał. nr 4.3 do SWZ).
7. Zlecanie prac będzie następowało sukcesywnie, etapowo, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Ilość materiału na naprawianych odcinkach dróg będzie każdorazowo określana w zleceniu („Zlecenie”) wraz ze wskazaniem miejsca ułożenia i zagęszczenia materiału oraz wskazaniem długości odcinków do profilowania i naprawy. Wykonawca każdorazowo potwierdzi pisemnie przyjęcie Zlecenia do realizacji, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Po wykonaniu przez Wykonawcę zleconej konserwacji Zamawiający przeprowadzi odbiór wykonanych robót objętych danym Zleceniem.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wykonania określa:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 3 postępowania stanowiącą załącznik nr 1.1e do SWZ;
b) Przedmiar robót dla części nr 3 postępowania stanowiący załącznik nr 1.1f do SWZ.
9. Podstawą rozliczenia będzie 1m2 drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 163119,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425632,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627915,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425632,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561829705

7.3.3) Ulica: Wawrzyniaka 3

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425632,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350807,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501225,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350807,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561829705

7.3.3) Ulica: Wawrzyniaka 3

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350807,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104783,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104783,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561829705

7.3.3) Ulica: Wawrzyniaka 3

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104783,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.