eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szepietowo-Wawrzyńce › Usługi cateringowe dla uczestników szkoleń i wykładowców w ramach działania "Transfer wiedzy i działalność informacyjna"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe dla uczestników szkoleń i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450695120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 64

1.5.2.) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-210

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr-szepietowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://podr.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie doradztwa rolniczego obejmującego działania w zakresie rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz wiejskiego gospodarstwa domowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe dla uczestników szkoleń i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee270380-08f4-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072609/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi cateringowe dla uczestników szkoleń i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Transfer wiedzy i działalność informacyjna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271441/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG/ZP.260.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248320,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 6 szkoleniach, na terenie powiatu augustowskiego; łącznie 176 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 14080 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 12 szkoleniach, na terenie powiatu białostockiego; łącznie 352 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 28160 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 6 szkoleniach, na terenie powiatu bielskiego; łącznie 168 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 13440 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 7 szkoleniach, na terenie powiatu grajewskiego; łącznie 208 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 16640 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 7 szkoleniach, na terenie powiatu hajnowskiego; łącznie 200 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 6 szkoleniach, na terenie powiatu kolneńskiego; łącznie 176 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 14080 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 10 szkoleniach, na terenie powiatu łomżyńskiego; łącznie 288 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 23040 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 7 szkoleniach, na terenie powiatu monieckiego; łącznie 200 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 5 szkoleniach, na terenie powiatu sejneńskiego; łącznie 144 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 11520 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 8 szkoleniach, na terenie powiatu siemiatyckiego; łącznie 232 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 18560 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 10 szkoleniach, na terenie powiatu sokólskiego; łącznie 288 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 23040 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 9 szkoleniach, na terenie powiatu suwalskiego; łącznie 256 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 20480 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 9 szkoleniach, na terenie powiatu wysokomazowieckiego; łącznie 272 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 21760 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom szkoleń oraz wykładowcom, serwisu kawowego i obiadu na 5 szkoleniach, na terenie powiatu zambrowskiego; łącznie 144 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 11520 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 1 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Wszystkie oferty złożone na tę część zamówienia zostały odrzucone. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 i art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie została opatrzona elektronicznym podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, co stanowi przesłankę odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą. Druga oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24129,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24129,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24129,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENOTIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272822859

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24129,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-02-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 3 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Wszystkie oferty złożone na tę część zamówienia zostały odrzucone. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 i art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie została opatrzona elektronicznym podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, co stanowi przesłankę odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą. Druga oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 4 zamówienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 5 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Wszystkie oferty złożone na tę część zamówienia zostały odrzucone. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 i art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie została opatrzona elektronicznym podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, co stanowi przesłankę odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą. Druga oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 6 zamówienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29721,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29721,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29721,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jędrusiowa Dolina Beata Staniurska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181423528

7.3.4) Miejscowość: Piątnica Poduchowna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29721,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-02-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13710 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13710 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13710 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENOTIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272822859

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13710 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-02-28

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 9 zamówienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 10 zamówienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19742,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19742,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19742,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENOTIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272822859

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19742,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-02-28

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 12 zamówienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18645,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18645,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18645,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENOTIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272822859

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18645,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-02-28

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wykonanie części 14 zamówienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ treść tej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (oferta została złożona na jednym formularzu ofertowym na 14 części zamówienia, a ponadto w ust. 6 formularza oferty nie wpisano, jaki rodzaj naczyń i sztućców zastosuje wykonawca przy realizacji zamówienia).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.