eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mordy › Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 6415402

1.5.8.) Numer faksu: (25) 6415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mordy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.mordy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da289533-2918-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030802/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327362/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7317073,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowy niżej wymienionych dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 360512W w miejscowości Wyczółki na odcinku od km 0+000 do km 0+662 i od km 1+657 do km 1+980 o długości 0,985 km.
2) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 170) w miejscowości Leśniczówka, na odcinku o długości 0,390 km.
3) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 71) w miejscowości Leśniczówka, na odcinku o długości 0,995 km.
4) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 662) w miejscowości Klimonty, na odcinku o długości 0,990 km.
5) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 29/2) w miejscowości Pieńki, na odcinku o długości 0,720 km.
6) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 534/2) w miejscowości Radzików Wielki, na odcinku o długości 0,970 km.
7) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 568/3) w miejscowości Radzików-Kornica, na odcinku o długości 0,620 km.
8) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 512) w miejscowości Radzików-Kornica i (działka nr 701/1) w miejscowości Radzików Wielki, na odcinku o długości 0,990 km.
9) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 934) w miejscowości Wielgorz, na odcinku o długości 0,290 km.
10) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 937) w miejscowości Wielgorz, na odcinku o długości 0,370 km.
11) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 736/2) w miejscowości Wojnów, na odcinku o długości 0,360 km.
12) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 733/1) w miejscowości Wojnów, na odcinku o długości 0,440 km.
13) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 33) w miejscowości Rogóziec, na odcinku o długości 0,320 km.
14) Przebudowa drogi wewnętrznej (ulica Morelowa) w miejscowości Mordy.
15) Przebudowa drogi wewnętrznej (ulica Malinowa) w miejscowości Mordy.
16) Przebudowa drogi wewnętrznej (ulica Czereśniowa) w miejscowości Mordy.
W ramach przebudowy ulic: Morelowej, Malinowej i Czereśniowej zostanie wykonana nawierzchnia jezdni oraz chodniki ze zjazdami. Utwardzenie nawierzchni dróg usprawni dojazd z zabudowy mieszkaniowej i gospodarstw rolnych do dróg publicznych.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonymi Opisami robót budowlanych stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ, Przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.
5. W trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek dysponować osobą kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
6. Okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7342929,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8290469,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7342929,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "MIKST" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710010598

7.3.3) Ulica: Gdańska 69A

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7342929,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.