eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Termomodernizacja obiektów SP w Jędrzychowie w ramach projektu RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn. Zwiększenie efektywności energetycznej SP nr 1 w P-cach i SP z Oddziałami Integ. i Spec. w Jędrzychowie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów SP w Jędrzychowie w ramach projektu RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn. Zwiększenie efektywności energetycznej SP nr 1 w P-cach i SP z Oddziałami Integ. i Spec. w Jędrzychowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów SP w Jędrzychowie w ramach projektu RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn. Zwiększenie efektywności energetycznej SP nr 1 w P-cach i SP z Oddziałami Integ. i Spec. w Jędrzychowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1b1f60-2f4e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie gminy Polkowice (SP w Jędrzychowie) - OS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Polkowicach i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339639/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1838228,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: „Termomodernizacja obiektów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie” w ramach projektu RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Polkowicach i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie.

Przedmiot zamówienia: termomodernizacja obiektów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie” zlokalizowanych na działce nr 124, 123/2, obręb Jędrzychów. Roboty budowlane będą prowadzone na terenie czynnych obiektów. Roboty budowlane należy prowadzić w uzgodnieniu z dyrektorem obiektu i Zamawiającym.

Wykonawca zobowiązany jest w terminach określonych w projekcie umowy do wykonania w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły harmonogramu rzeczowo – finansowego przedmiotu umowy oraz uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego.

Szczegółowy zakres robót obejmuje:
1. Roboty termomodernizacyjne budowlane:
1) Dla budynku głównego:
a) wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej, przeszklonej na stolarkę aluminiową
o współczynniku U= 1,3 W/m2K.
2) Dla łącznika między budynkiem głównym a salą gimnastyczną:
a) oczyszczenie i odtłuszczenie powierzchni ścian warstwowych i stropodachu krytych blachą,
b) docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych i stropodachu łącznika z zastosowaniem pianki natryskowej PUR NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,025 W/(m*K), gr. 6 cm,
c) szlifowanie powierzchni warstwy pianki dla potrzeb wyrównania nierówności powierzchni i malowanie z zastosowaniem farby do powierzchni krytych pianką PUR,
d) natryskowe docieplenie podłogi łącznika od zewnątrz budynku z zastosowaniem pianki PUR NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,025 W/(m*K), gr. 6 cm,
e) szlifowanie powierzchni warstwy pianki dla potrzeb wyrównania nierówności
i malowanie z zastosowaniem farby do powierzchni krytych pianką PUR,
f) wykonanie obróbek blacharski z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej o gr. 0,7 mm, w tym w zakresie parapetów, obróbek stolarki okiennej oraz stropodachu.
2. Roboty w zakresie remontu źródła ciepła i przygotowania c.w.u. wraz z wykonaniem niezbędnych robót remontowych budowlanych:
1) Źródło ciepła:
a) roboty demontażowe: demontaż izolacji termicznej i orurowania w niezbędnym zakresie, demontaż pomp obiegowych na rozdzielaczach, demontaż zaworów odcinających i armatury zwrotnej, demontaż istniejących kotłów gazowych,
b) roboty montażowe: montaż orurowania, montaż armatury odcinającej i zwrotnej, montaż kotłów gazowych kondensacyjnych, montaż wkładów kominowych dla kotłów kondensacyjnych w istn. przewodach spalinowych stalowych z podłączeniem do kotłów, wykonanie instalacji podposadzkowej odprowadzenia kondensatu z kotłów gazowych poprzez projektowany neutralizator do istn. kanalizacji odpływowej z pomieszczenia kotłowni,
2) Węzły przygotowania c.w.u. i rozdziału ciepła:
a) roboty demontażowe: demontaż izolacji termicznej i orurowania w niezbędnym zakresie, demontaż istniejących podgrzewaczy c.w.u. pionowych, demontaż armatury odcinającej, zwrotnej i trójdrogowej na rozdzielaczach instalacyjnych w węźle nr 1 i 2, demontaż regulatorów elektronicznych w pomieszczeniach węzłów cieplnych,
b) roboty montażowe: montaż orurowania, montaż podgrzewaczy pionowych z wężownicą, doposażonych w grzałki elektryczne o mocy 6,0 kW każda, montaż armatury odcinającej, zwrotnej i trójdrogowej, montaż regulatorów elektronicznych wraz z doprowadzeniem w gruncie w rurach osłonowych linii sygnałowych LiYCY z regulatorów elektronicznych w pomieszczeniach węzłów cieplnych nr 1 i 2 do regulatora kaskady kotłów w budynku kotłowni, montaż izolacji na przewodach,
3) Instalacja c.w.u. w pomieszczeniu łazienek przy sali gimnastycznej:
a) roboty demontażowe i budowlane: demontaż baterii umywalkowych, umywalek i natrysków dla potrzeb wymiany instalacji c.w.u. oraz pozostałej armatury w pomieszczeniach łazienek (w tym muszli WC), demontaż istniejącej instalacji c.w.u. z wyłączeniem przewodów c.w.u. zabudowanych podtynkowo niekolidujących z projektowaną instalacją, skucie płytek ściennych i płytek na posadzkach, rozebranie ścianek działowych wydzielających pomieszczenia WC,
b) roboty montażowe i budowlane: montaż instalacji c.w.u. na odcinku od podgrzewacza c.w.u. zlokalizowanego w węźle nr 2 poniżej pomieszczenia łazienek do punktów poboru c.w.u., wykonanie niezbędnych robót budowlanych i odtworzeniowych po wykonanych robotach instalacyjnych, w tym:
 licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 2,0 m powyżej posadzki (pomieszczenia natrysków do pełnej wysokości), wraz z wykonaniem hydroizolacji,
 wykonanie nowego pokrycia posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych w klasie R11, wraz z wykonaniem hydroizolacji posadzek,
 montaż kabin WC z płyt systemowych LPW,
 malowanie stropu i ścian powyżej linii płytek farbami lateksowymi odpornymi na wilgoć,
 montaż drzwi wejściowych do pomieszczeń szatni, WC i wydzielonych natrysków,
 montaż baterii umywalkowych i natryskowych z perlatorem,
 montaż umywalek i nowych muszli klozetowych typu kompakt.
3. Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. Zakres obejmuje:
1) Demontaż istniejącej instalacji z wyłączeniem prowadzonej podtynkowo, niekolidującej z instalacją projektowaną oraz z wyłączeniem instalacji grzewczej w łączniku, sali gimnastycznej z zapleczem i starej części szkoły,
2) Montaż nowej instalacji grzewczej c.o., w tym rurarzu, grzejników płytowych nisko-pojemnościowych i armatury regulacyjno-odcinającej,
3) Przyłączenie projektowanej instalacji c.o. do rozdzielaczy instalacyjnych w pomieszczeniu węzła cieplnego,
4) Roboty budowlane odtworzeniowe związane z projektowanymi robotami instalacyjnymi.
4. Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 33,21 kWp. Zakres obejmuje:
1) Montaż aluminiowych konstrukcji montażowych do dachów spadzistych krytych dachówką, kąt nachylenia paneli 30 st., dla potrzeb montażu 82 szt. paneli,
2) Montaż ogniw fotowoltaicznych w ilości 82 szt.,
3) Montaż inwertera 2 szt,
4) Podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów,
5) Montaż instalacji elektrycznej,
6) Budowa instalacji odgromowej.
5. Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED. Zakres obejmuje demontaż obecnie eksploatowanych opraw oświetleniowych oraz montaż nowych w technologii LED, w tym oświetlenia wewnętrznego podstawowego i awaryjnego oraz oświetlenia dróg ewakuacji w budynku Szkoły Podstawowej w Jędrzychowie. Wymianie podlegają oprawy oświetleniowe w budynku głównym z pawilonem, łączniku oraz w pomieszczeniach remontowanych łazienek przy sali gimnastycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu tj. do dnia 28.09.2022 r. do godz. 10.00 złożono 3 oferty. Oferta z najkorzystniejszą ceną tj. 1.689.190,31 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na jego realizację (środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynoszą 1.510.000,00 zł brutto).
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1689190,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.