eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejewo › "Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023 dla potrzeb Gminy Milejewo"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023 dla potrzeb Gminy Milejewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejewo

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Milejewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elbląska 47

1.5.2.) Miejscowość: Milejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-316

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2312284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilejewo@elblag.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://milejewo-ug.bip-wm.pl/public/, http://milejewo.pl/, https://ugmilejewo.ezamowienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023 dla potrzeb Gminy Milejewo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e31233-3b22-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.15.2022r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach Zamówienia należy dostarczyć pellet o następujących parametrach jakościowych:
Spełnia minimalne parametry dla klasy A2 wg normy PN-EN ISO 17225-2:2014 (E) lub równoważną.
2) W ramach zadania należy dostarczyć 150 ton pelletu. W tym:
- Urzędu Gminy Milejewo – 15 ton
- Pomorska Wieś 40 – 25 ton
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Milejewie – 110 ton
3) Pellet należy dostarczyć w workach do 20 kg.
4) Załadunek, transport oraz rozładunek pelletu zapewnia Dostawca.
5) Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu opału zastrzega możliwość zakupu mniejszej/większej ilości niż podane powyżej, na co Dostawca wyraża bezwarunkową zgodę. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego towaru Dostawca nie wnosi i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych roszczeń.
6) Dostawy pelletu będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb, po uprzednim telefonicznym (lub pisemnym, e-mailem) złożeniu zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500, w terminie do dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
7) Po wyborze Dostawcy, każda placówka zawrze oddzielną umowę na dostawę pelletu (jednostki dysponują własnymi budżetami).
8) Dostawy wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od października 2022r. do 30 kwietnia 2023r

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.