Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312050/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazowej budynku przy ul. Hutnicza 1, ul. Hutnicza 3 i ul. Hutnicza 5 - III zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271049051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Jerzego Ziętka 60
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zgm.piekary.bip.net.pl//1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie zarządu i administracji nieruchomościami zabudowanymi i niezabudowanymi stanowiącymi własność lub współwłasność Gminy Piekary Śląskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazowej budynku przy ul. Hutnicza 1, ul. Hutnicza 3 i ul. Hutnicza 5 - III zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17e74b5b-1f97-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032288/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku przy ul. Hutniczej 1 wraz z audytem i projektem ocieplenia" etap II - wykonanie centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. i podłączenie go do systemu centralnego źródła ciepła
1.1.5 Termomodernizacja budynku przy ul. Hutniczej 3 wraz z audytem i projektem ocieplenia" etap II - wykonanie centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. i podłączenie go do systemu centralnego źródła ciepła
1.1.6 Termomodernizacja budynku przy ul. Hutniczej 5 wraz z audytem i projektem ocieplenia" etap II - wykonanie centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. i podłączenie go do systemu centralnego źródła ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312050/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/NZ-263-165/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1318236,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie I pod nazwą: „Wykonanie etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazowej w budynku przy ul. Hutnicza 1”.Przedmiotem zamówienia jest:
- Montaż instalacji gazowej
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego systemu zamkniętego
- Montaż kotłów dwu funkcyjnych kondensacyjnych
- Montaż grzejników
- Montaż armatury
- Podłączenie ciepłej wody z kotła do węzła sanitarnego w lokalu
- Montaż zestawów kominowych samonośnych odprowadzających spaliny z kotłów
- Przebudowa wentylacji grawitacyjnej w lokalach
- Dobudowa przewodów wentylacji mechanicznej
- Likwidacja istniejących pieców niskiej emisji z ich utylizacją
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają;
- załącznik nr 4 do SWZ tj. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- załącznik nr 6 do SWZ tj. przedmiary robót,
- załącznik nr 8 do SWZ tj. dokumentacja projektowa.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj. wymiany etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazu. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są w projektowanych postanowieniach umownych.
4. Przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
5. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.
6. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia następujące środki finansowe:
- zadanie nr 1 - 594 935,77 zł .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 550866,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie II pod nazwą: „Wykonanie etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazowej w budynku przy ul. Hutnicza 3”.Przedmiotem zamówienia jest:
- Montaż instalacji gazowej
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego systemu zamkniętego
- Montaż kotłów dwu funkcyjnych kondensacyjnych
- Montaż grzejników
- Montaż armatury
- Podłączenie ciepłej wody z kotła do węzła sanitarnego w lokalu
- Montaż zestawów kominowych samonośnych odprowadzających spaliny z kotłów
- Przebudowa wentylacji grawitacyjnej w lokalach
- Dobudowa kominów
- Likwidacja pieców niskiej emisji z ich utylizacją.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają;
- załącznik nr 4 do SWZ tj. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- załącznik nr 6 do SWZ tj. przedmiary robót,
- załącznik nr 8 do SWZ tj. dokumentacja projektowa.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj. wymiany etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazu. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są w projektowanych postanowieniach umownych.
4. Przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
5. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.
6. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia następujące środki finansowe:
- zadanie nr 2 - 261 350, 01 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 241990,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie III pod nazwą: „Wykonanie etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazowej w budynku przy ul. Hutnicza 5”.Przedmiotem zamówienia jest:
- Montaż instalacji gazowej
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego systemu zamkniętego
- Montaż kotłów dwu funkcyjnych kondensacyjnych
- Montaż grzejników
- Montaż armatury
- Podłączenie ciepłej wody z kotła do węzła sanitarnego w lokalu
- Montaż zestawów kominowych samonośnych odprowadzających spaliny z kotłów
- Przebudowa wentylacji grawitacyjnej w lokalach
- Dobudowa kominów
- Likwidacja pieców niskiej emisji z ich utylizacją
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają;
- załącznik nr 4 do SWZ tj. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- załącznik nr 6 do SWZ tj. przedmiary robót,
- załącznik nr 8 do SWZ tj. dokumentacja projektowa.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj. wymiany etażowego centralnego ogrzewania c.o. i c.w.u. gazowego oraz instalacji gazu. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są w projektowanych postanowieniach umownych.
4. Przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
5. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.
6. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia następujące środki finansowe:
- zadanie nr 3 - 567 409,68 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 525379,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514198,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719612,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514198,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji wod.-kan., c.o. gaz, c.o. Sławomir Filocha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272470887
7.3.3) Ulica: Maciejkowicka 1
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI WOD-KAN, GAZ I C.O. SŁAWOMIR FILOCHA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI WOD-KAN, GAZ I C.O. SŁAWOMIR FILOCHA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514198,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215257,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321171,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215257,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sponsor Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273135843
7.3.3) Ulica: Łużycka 90
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215257,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481192,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688079,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481192,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji wod.-kan., c.o. gaz, c.o. Sławomir Filocha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272470887
7.3.3) Ulica: Maciejkowicka 1
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI WOD-KAN, GAZ I C.O. SŁAWOMIR FILOCHA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI WOD-KAN, GAZ I C.O. SŁAWOMIR FILOCHA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481192,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej- II części
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Dostawy foteli biurowych
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -jaja
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Doposażenie działu Rehabilitacji w ośrodku zamiejscowym w Kochcicach
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Wymiana kotłów c.o. w budynkach Nadleśnictwa Jawor
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie polegających na przeprowadzeniu prac remontowych
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.