eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Budowa miejsc parkingowych w rejonie ulic Ludwika Zamenhofa i Tadeusza Rejtana w Lesznie w ramach Budżetu Obywatelskiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa miejsc parkingowych w rejonie ulic Ludwika Zamenhofa i Tadeusza Rejtana w Lesznie w ramach Budżetu Obywatelskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzd@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa miejsc parkingowych w rejonie ulic Ludwika Zamenhofa i Tadeusza Rejtana w Lesznie w ramach Budżetu Obywatelskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da6991ec-01c5-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032482/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa miejsc parkingowych w rejonie ulic Ludwika Zamenhofa i Tadeusza Rejtana w Lesznie w ramach Budżetu Obywatelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254866/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.271.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy trzech niezależnych lokalizacji tj.:
1) Pas drogowy graniczący z lasem oraz Szkołą Podstawową nr 13 (ul. Ludwika Zamenhofa, dz. nr 28/120; 26/58 ark. mapy 123)
2) Pas drogowy przy klatkach nr 5 i 6 (ul. Tadeusza Rejtana dz. nr 11/83 ark. mapy 123)
3) Pas drogowy przy klatce nr 43 (ul. Tadeusza Rejtana dz. nr 12/44 ark. mapy 125)
Przedmiot zamówienia, obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót:
• Wykonanie robót rozbiórkowych
• Wykonanie robót ziemnych
• Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni
Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze sporządzoną dokumentacją postępowania tj. projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ oraz trzech kosztorysach ofertowych stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) Umowie, SWZ oraz Ofercie Wykonawcy,
2) Dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) obowiązujących normach, przepisach technicznych i zasadach wiedzy technicznej,
4) kosztorysach ofertowych
z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1)wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym
w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązujących normach;
2)przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie;
3)Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
4)powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysach ofertowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego
w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysach ofertowych obowiązany jest wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego materiały spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
1)W przypadku przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych nie potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp odrzuci ofertę, z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
2)Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych.
Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji postępowania towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w ww. dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w STWiORB, kosztorysach ofertowych lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować materiały równoważne opisywanym w ww. dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SWZ dokumentach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i jej załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190278,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250193,69 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.