Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291975/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364481345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hlonda 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-972
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 308 14 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prawny@mt514.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mt514.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3575c46e-1b53-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00113061/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 293/DP/275.1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 530000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji kampanii reklamowej promującej Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego. Kampania ma służyć promocji Muzeum jako nowoczesnej i wielofunkcyjnej instytucji kultury, przedstawiającej postacie i działalność papieża Jana Pawła II oraz prymasa Stefana Wyszyńskiego na tle XX-wiecznych dziejów polskiego państwa i narodu, prezentującej realizację uniwersalnych wartości przez patronów Muzeum oraz posługującej się atrakcyjną formą przekazu. Kampania ma mieć charakter profrekwencyjny, służąc zwiększeniu świadomości o powstaniu Muzeum oraz zwiększeniu liczby jego odwiedzających. Kampania ma poinformować, że istnieje nowe ciekawe miejsce na kulturalnej mapie Wilanowa, Warszawy i Polski, które z całą pewnością warto odwiedzić. Kampania ma być dopasowana do specyfiki grup docelowych pod kątem zrozumienia ich potrzeb, oczekiwań, motywacji oraz korzyści, które są uznawane przez nich za atrakcyjne. Koncepcja kreatywna powinna się wyróżniać na tle innych koncepcji zrealizowanych dla instytucji kultury. Komunikat powinien być czytelny, prosty, wiarygodny/autentyczny i wywoływać pozytywne emocje.
Realizacja kampanii reklamowej promującej Muzeum nastąpi w trzech etapach
ETAP I – opracowanie strategii i przygotowanie materiałów do realizacji;
ETAP II – zadania zaplanowane do realizacji w okresie sierpień-październik 2023 r., obejmujące intensywną kampanię promocyjną, w tym reklamę OOH oraz reklamę w internecie i mediach społecznościowych, poprzedzone badaniami opinii społecznej;
ETAP III – zadania zaplanowane do realizacji w okresie wrzesień-grudzień 2023 r. obejmujące kampanię w internecie i mediach społecznościowych wspartą działaniami dodatkowymi (public relations, influencer marketing).
Szczegółowy OPZ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416741,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648269,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550074,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLEGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132831951
7.3.3) Ulica: J. Słowackiego 19a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-592
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALLEGRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALLEGRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550074,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Usługa druku trzech publikacji na rzecz Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Wykonanie wraz z sukcesywną dostawą kartek z kalendarza oraz informacji dodatkowej na ekspozycję
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Przeprowadzenie kampanii outdoor laureata Złotego Certyfikatu POT 2023 - Bieszczadzkich Drezyn Rowerowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.