eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364481345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hlonda 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-972

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 308 14 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prawny@mt514.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mt514.nowybip.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3575c46e-1b53-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00113061/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 293/DP/275.1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 530000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji kampanii reklamowej promującej Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego. Kampania ma służyć promocji Muzeum jako nowoczesnej i wielofunkcyjnej instytucji kultury, przedstawiającej postacie i działalność papieża Jana Pawła II oraz prymasa Stefana Wyszyńskiego na tle XX-wiecznych dziejów polskiego państwa i narodu, prezentującej realizację uniwersalnych wartości przez patronów Muzeum oraz posługującej się atrakcyjną formą przekazu. Kampania ma mieć charakter profrekwencyjny, służąc zwiększeniu świadomości o powstaniu Muzeum oraz zwiększeniu liczby jego odwiedzających. Kampania ma poinformować, że istnieje nowe ciekawe miejsce na kulturalnej mapie Wilanowa, Warszawy i Polski, które z całą pewnością warto odwiedzić. Kampania ma być dopasowana do specyfiki grup docelowych pod kątem zrozumienia ich potrzeb, oczekiwań, motywacji oraz korzyści, które są uznawane przez nich za atrakcyjne. Koncepcja kreatywna powinna się wyróżniać na tle innych koncepcji zrealizowanych dla instytucji kultury. Komunikat powinien być czytelny, prosty, wiarygodny/autentyczny i wywoływać pozytywne emocje.
Realizacja kampanii reklamowej promującej Muzeum nastąpi w trzech etapach
ETAP I – opracowanie strategii i przygotowanie materiałów do realizacji;
ETAP II – zadania zaplanowane do realizacji w okresie sierpień-październik 2023 r., obejmujące intensywną kampanię promocyjną, w tym reklamę OOH oraz reklamę w internecie i mediach społecznościowych, poprzedzone badaniami opinii społecznej;
ETAP III – zadania zaplanowane do realizacji w okresie wrzesień-grudzień 2023 r. obejmujące kampanię w internecie i mediach społecznościowych wspartą działaniami dodatkowymi (public relations, influencer marketing).
Szczegółowy OPZ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

79341000-6 - Usługi reklamowe

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416741,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648269,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550074,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLEGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132831951

7.3.3) Ulica: J. Słowackiego 19a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-592

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550074,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.