eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › DOSTAWA I MONTAŻ AUTONOMICZNEGO OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY LATOWICZ, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTAWA I MONTAŻ AUTONOMICZNEGO OŚWIETLENIA
NA TERENIE GMINY LATOWICZ,
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ AUTONOMICZNEGO OŚWIETLENIA
NA TERENIE GMINY LATOWICZ,
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afe67106-2eb0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024407/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa autonomicznego oświetlenia na terenie gminy Latowicz, w systemie „Zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.12a.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie sołectw Gminy Latowicz – dostawa
13 lamp solarnych autonomicznych zasilanych przy pomocy paneli PV wraz z opracowaniem niezbędnej prawem
budowlanym dokumentacji projektowej.
2. Lampy solarne powinny posiadać minimalne parametry:
1) źródło światła oprawa LED
2) moc min. 40 W,
3) strumień świetlny min. 4500 lm,
4) sprawność lampy min. 150 lm/W
5) barwa światła: min. 5000K
6) bateria litowo-jonowa o pojemności min. 110Wh
7) obudowa: aluminium i szkło hartowane
8) klasa szczelności: min. IP65
9) żywotność źródła światła: min. 50000h ciągłej pracy
10) ogniwo monokrystaliczne
11) - Panel PV 310W - monokrystaliczny
12) warunki pracy : -25˚C do +45˚C
13) sposób włączania: czujnik zmierzchowy,
14) fundament prefabrykowany dedykowany pod zastosowany słup:
a) wysokość fundamentu h=100cm (F100),
b) przekrój fundamentu o wymiarach 30cm x 30cm,
15) słup aluminiowy o grubości ścianki nie mniejszej niż 3mm, wysokości h=6m wykonanego z aluminium o profilu okrągłym,
zwężający się ku górze w dolnej części słupa otwór rewizyjny
16) słup mocowany do prefabrykowanego fundamentu.
3. Lokalizacja posadowienia przedmiotowych lamp:
 Gołełąki – 3 szt.
 Latowicz – 7 szt.
 Chyżyny – 3 szt.
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany:
1. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne polegające na wykorzystaniu baterii żelowych o pojemności min 150Ah.


2. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne polegające na zmianie w powyższym opisie słup aluminiowy na słup stalowy ocynkowany o grubości ścianki miń 3 mm oraz o profilu okrągłym zwężającym się ku górze na profilu okrągłym o stałej średnicy na całej długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31521000-4 - Lampy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLUMEN Sp z o.o ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720

7.3.3) Ulica: Zajączkowo 35A

7.3.4) Miejscowość: Miłobądź

7.3.5) Kod pocztowy: 83-111

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.