eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu WRSP na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowani



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu WRSP na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowani

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu WRSP na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowani

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3c90384-3821-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127637/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu WRSP na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164959,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi lustracji i monitorowania, obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, lustracje nieruchomości związane z realizacją prawa pierwokupu oraz inne czynności, o których mowa w ust. 3.4 SWZ. Usługi dotyczą nieruchomości położonych na terenie powiatów: zgorzeleckiego, lubańskiego, bolesławieckiego oraz terenu gminy Mirsk i Gryfów Śląski. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę,
3) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,
4) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,
5) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,
7) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd,
8) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,
9) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie, zawierającego dokumentację fotograficzną,
10) dokonywanie odbiorów i wydania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
11) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
12) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa,
13) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,
Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski.
2) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze
150 godzin miesięcznie.
3) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:
a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń tech-nicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą,
c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
4) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy
5) zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie: około 2500 km.
6) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
7) zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.
8) pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.6 W oparciu o art. 121 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego są czynności wymienione w ust. 3.4 pkt. 8-12 SWZ. Kluczowe części zamówienia mogą być wykonywane przez maksymalnie jedną osobę.
3.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.8 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta nie zawierająca pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. Zamówienie dotyczy świadczenia usług na części obszaru terytorialnego podległego jednostce organizacyjnej Zamawiającego. Pozostała część objęta jest odrębna umowa na świadczenie podobnych usług. Z przyczyn organizacyjnych oraz ekonomicznych zasadnym i korzystniejszym dla Zamawiającego jest udzielenie zamówienia bez jego podziału na części.
3.9 Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.
3.10 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
4.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem ust. 4.2 SWZ. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.
4.2 Obowiązek zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę dotyczy osoby realizującej czynności wymienione w ust. 3.4 pkt. 1-8 i 10 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022270685

7.3.4) Miejscowość: Rakowice Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.