eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla WBH w 2023 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla WBH w 2023 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3964

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 261 892 339

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla WBH w 2023 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ede321-47ec-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084833/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa materiałów promocyjnych dla WBH w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/jw3964

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw3964

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rodz. 8 SWZ regulamin korzystania z usług Systemu SmartPZP dostępny z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (https://portal.smartpzp.pl)

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/jw3964

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikami nr 6 i 7 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikami nr 6 i 7 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 16.2023.Z

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZESTAW UPOMINKOWY (MIÓD, KONFITURA, HERBATA, SYROP) Z LOGO WBH 20 zestawów
ZESTAW UPOMINKOWY ( CZEKOLADA, HERBATA, SYROP) Z LOGO WBH 20 zestawów
ZESTAW UPOMINKOWY (SYROP, MIÓD, HERBATA) Z LOGO WBH 20 zestawów

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

3. Kryterium oceny ofert:
a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie
40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).

b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 14 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni,
w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt;

d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;

e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. SZKLANKI DO WODY Z GRAWEROWANYM W SZKLE LOGO WBH 100 sztuk
2. TERMOS OBIADOWY Z GRAWEROWANYM LOGO WBH 30 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

3. Kryterium oceny ofert:
a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie
40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).

b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 14 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni,
w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt;

d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;

e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SMYCZ KRÓTKA Z LOGO WBH 1 000 sztuk
ŚCIERECZKA Z MIKROFIBRY DO CZYSZCZENIA OKULARÓW Z LOGO WBH 1 000 sztuk
WODOODPORNY WOREK Z LOGO WBH 32 sztuk
KURTKA PRZECIWDESZCZOWA Z LOGO WBH 16 sztuk
TORBA BAWEŁNIANA Z LOGO WBH PO JEDNEJ STRONIE I Z GRAFIKĄ PO DRUGIEJ STRONIE 400 sztuk
TORBY SPORTOWE Z LOGO WBH 10 sztuk
JEDWABNY KRAWAT Z LOGO WBH 12 sztuk
POSZETKA JEDWABNA Z LOGO WBH 15 sztuk
POLAR Z LOGO WBH 12 sztuk
SZALOKOMINIARKA POLAROWA Z LOGO WBH 100 sztuk
SMYCZ Z MIARKĄ Z LOGO WBH 1000 sztuk
OPASKA NA RZEP ODBLASKOWA OSTRZEGAWCZA
DO BIEGANIA LUB NA ROWER Z LOGO WBH 900 sztuk
ZESTAW MEGA PUZZLE KOSTKI REKLAMOWE 50 CM
Z GRAFIKĄ Z KAŻDEJ STRONY I LOGO WBH 1 sztuka
TORBA NA PAS, NERKA REKLAMOWA Z LOGO WBH 30 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

3. Kryterium oceny ofert:
a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie
40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).

b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 14 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni,
w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt;

d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;

e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. DREWNIANE JO JO Z LOGO WBH 1000 sztuk
2. KOLOROWA KREDA Z LOGO WBH 1 000 sztuk
3. KARTY PIOTRUŚ Z LOGO WBH 400 sztuk
4. BALONY Z LOGO WBH 400 sztuk
5. ODBLASKI MIŚ Z OKRĄGŁYM LOGO WBH 1 000 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

3. Kryterium oceny ofert:
a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie
40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).

b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 14 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni,
w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt;

d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;

e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PIÓRO Z LOGO WBH 50 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

3. Kryterium oceny ofert:
a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie
40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).

b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 14 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni,
w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt;

d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;

e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PARASOL Z LOGO WBH 30 sztuk
ETUI NA OKULARY Z DOPASOWANĄ ŚCIERECZKĄ DO CZYSZCZENIA OKULARÓW Z MIKROFIBRY Z GRAFIKĄ
I LOGO WBH 50 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Kryterium oceny ofert:
a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie
40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).

b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 14 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni,
w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt;

d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;

e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego dostarczy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji;
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odnośnie
do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentacji.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:

Dotyczy I część:
Wykonawca wraz z ofertą dotyczącą wszystkich produktów wymienionych w trzech zestawach, dołączy do dostawy dokument, w języku polskim, potwierdzający posiadanie przez producentów:
* Zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wydanego na podstawie art. 62 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji weterynaryjnej na podstawie art. 21 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242) w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str.1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz.13, t. 34 str. 319).

*Zaświadczenia lub certyfikatu jednostki wdrażającej potwierdzający wdrożenie i stosowanie: systemu HACCP (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli), zasad GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna) oraz GHP (Dobra Praktyka Higieniczna), wydanego w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655) lub IFS (International Food Standard) międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności opracowany po raz pierwszy w 2002 roku przez przedstawicieli niemieckiego handlu detalicznego lub BRC międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności
lub oświadczenie producenta o stosowaniu jednego z wymienionych
systemów/standardów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:

Dotyczy I część:
Wykonawca wraz z ofertą dotyczącą wszystkich produktów wymienionych w trzech zestawach, dołączy do dostawy dokument, w języku polskim, potwierdzający posiadanie przez producentów:
* Zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wydanego na podstawie art. 62 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji weterynaryjnej na podstawie art. 21 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242) w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str.1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz.13, t. 34 str. 319).

*Zaświadczenia lub certyfikatu jednostki wdrażającej potwierdzający wdrożenie i stosowanie: systemu HACCP (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli), zasad GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna) oraz GHP (Dobra Praktyka Higieniczna), wydanego w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655) lub IFS (International Food Standard) międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności opracowany po raz pierwszy w 2002 roku przez przedstawicieli niemieckiego handlu detalicznego lub BRC międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności
lub oświadczenie producenta o stosowaniu jednego z wymienionych
systemów/standardów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

godnie z zapisami SWZ oraz projektem umowy - Załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw3964

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części: w terminie: do 35 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.