Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345694/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, rolniczych, i przemysłowych dla bazy technicznej
w PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b23f2de-35d7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, rolniczych, i przemysłowych dla bazy technicznejw PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b23f2de-35d7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.11/08/08/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 4A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 610932,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów osobowych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach iasortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 4A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 26904,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów dostawczych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach iasortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 4A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 18288,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów rolniczych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 4A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 13598,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów przemysłowych dla bazy technicznej PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilościach iasortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 4A SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części I, ze względu na to, iż w postępowaniu w części I odrzuceniu podlega jedyna złożona oferta – Wykonawcy TEDMARS Koperscy Spółka Komandytowa, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.).
Przesłanką odrzucenia oferty jest niewniesienie przez Wykonawcę wadium w terminie.
Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że zarówno nie wniesienie fizyczne wadium przez wykonawcę, jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako „niewniesienie wadium”.
W rozdziale XVI pkt. 1 SWZ Zamawiający informował Wykonawców o tym, iż „Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie (…)”
W rzeczonym postępowaniu termin składania ofert upłynął 17 sierpnia 2023r. o godzinie 10:00. Wykonawca nie wniósł wadium w ustawowym terminie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760199,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760199,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części II, ze względu na to, iż w postępowaniu w części II odrzuceniu podlega jedyna złożona oferta – Wykonawcy TEDMARS Koperscy Spółka Komandytowa, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.).
Przesłanką odrzucenia oferty jest niewniesienie przez Wykonawcę wadium w terminie.
Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że zarówno nie wniesienie fizyczne wadium przez wykonawcę, jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako „niewniesienie wadium”.
W rozdziale XVI pkt. 1 SWZ Zamawiający informował Wykonawców o tym, iż „Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie (…)”
W rzeczonym postępowaniu termin składania ofert upłynął 17 sierpnia 2023r. o godzinie 10:00. Wykonawca nie wniósł wadium w ustawowym terminie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33505,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33505,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części III, ze względu na to, iż w postępowaniu w części III odrzuceniu podlega jedyna złożona oferta – Wykonawcy TEDMARS Koperscy Spółka Komandytowa, ul. Bracka 6/10, 87-800 Włocławek, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.).
Przesłanką odrzucenia oferty jest niewniesienie przez Wykonawcę wadium w terminie.
Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że zarówno nie wniesienie fizyczne wadium przez wykonawcę, jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako „niewniesienie wadium”.
W rozdziale XVI pkt. 1 SWZ Zamawiający informował Wykonawców o tym, iż „Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie (…)”
W rzeczonym postępowaniu termin składania ofert upłynął 17 sierpnia 2023r. o godzinie 10:00. Wykonawca nie wniósł wadium w ustawowym terminie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26213,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26213,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części IV ze względu na fakt, iż w prowadzonym postępowaniu dla ww. części, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 17 sierpnia 2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części V ze względu na fakt, iż w prowadzonym postępowaniu dla ww. części, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 17 sierpnia 2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.