eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Remont części pomieszczeń w budynku nr 7 Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń w budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 672 23 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/800136

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń w budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e52942-2fb6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030445/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont korytarzy i pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 355584,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264765,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń w budynku nr 7 Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 277C.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
1) demontaże:
- skucie płytek gresowych wraz z warstwa wyrównawczą,
- skucie tynków ścian na wysokość 1,50 m,
- zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian,
- usunięcie lamperii olejnej ze ścian,
- rozebranie parkietów,
- rozebranie warstwy wyrównawczej pod posadzką,
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
2) wymiana zużytych elementów:
- wymiana pochwytu schodowego na nowy ze stali kwasoodpornej,
- wymiana drzwi,
- uzupełnienie posadzki po wymianie drzwi,
- naprawa i uzupełnienie tynków ościeży po wymianie drzwi,
- wymiana płyt rastrowych sufitu podwieszanego na nowe,
- wymiana listew podłogowych z PCV na nowe z drewna iglastego malowane lakierobejcą,
- likwidacja wystającego progu i wykonanie nowego z drewna dębowego w poziomie posadzki,
3) wykonanie posadzek i podłóg:
- warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej
- posadzka z wykładziny PCV monogamicznej
- podłoga z paneli winylowych zatrzaskowych drewnopodobnych
- cyklinowanie parkietu z malowaniem lakierem akrylowo-poliuretanowym,
- klejenie na posadzce wykładziny dywanowej miękkiej grubości min. 9 mm,
4) wykończenia ścian i sufitów:
- wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych ścian
- cekolowanie ścian i sufitów,
- okładanie ścian płytami ochronnymi
- oklejanie sufitów panelami akustycznymi "piramidki" z pianki poliuretanowej,
- oklejanie ścian panelami akustycznymi samoprzylepnymi z pianki poliuretanowej samoprzylepnej
- malowanie paneli akustycznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
- okładanie ścian na wys. 1,5 m miękkimi panelami - rama drewniana z wypełnieniem pianką i pokryciem tapicerskim zmywalnym,
- oklejenie dwóch ścian fototapetą,
- malowanie paneli sufitu rastrowego farbą emulsyjną,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
5) roboty elektryczne
- demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego łącznie z oprawami oświetleniowymi,
- montaż podwójnych gniazd internetowych wraz z ułożeniem przewodu UTP z korytkiem PCV,
- montaż dodatkowych 4 gniazd 230V wraz z doprowadzeniem zasilania podtynkowo,
- wymiana opraw sufitowych na nowe ledowe min. 40 W,
- wymiana istniejących gniazd na nowe.
- schowanie istniejących przewodów pod tynk z wykuciem i zaprawianiem bruzd,
6) pozostałe roboty remontowe:
- montaż pod sufitem ceownika C240 długości 4,50 m wraz z 3 hakami do podwieszenia sprzętu
rehabilitacyjnego,
- montaż wentylatora łazienkowego ściennego o wydajności min. 120 m3/h z wyłącznikiem czasowym, załączanego automatycznie z oświetleniem z wykonaniem przewiertu przez ścianę zewnętrzną,
- malowanie naświetla drewnianego farbą ftalową z wcześniejszym opalaniem farby,
- obniżenie łącznika wraz ułożeniem przewodu 3x1,5 mm2 podtynkowo,
- przedzielenie korytarza ścianką z płyt GK z osadzeniem drzwi ALU zdemontowanych w świetlicy,
- przeróbka sufitu rastrowego w miejscu stawianej ścianki GK,
- demontaż i ponowny montaż łączników, opraw i oznakowań ewakuacyjnych oraz rozdział załączania oświetlenia po postawieniu ścianki działowej.
- demontaż i ponowny montaż grzejników stalowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421131-1 - Instalowanie drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355885,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443340,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405141,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Woj-Mar Mariusz Gustowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588-139-17-81

7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 8

7.3.4) Miejscowość: Sopieszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405141,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.