To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Konin: Remont parkingu, kanalizacji deszczowej oraz ogrodzenia na terenie przyległym do budynków Wydziałów Zamiejscowych w Słupcy.
Numer ogłoszenia: 200375 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176421 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koninie, ul. Fryderyka Chopina 28, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 47 02, faks 63 270 88 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkingu, kanalizacji deszczowej oraz ogrodzenia na terenie przyległym do budynków Wydziałów Zamiejscowych w Słupcy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont parkingu, kanalizacji deszczowej oraz ogrodzenia na terenie przyległym do budynków Wydziałów Zamiejscowych w Słupcy zlokalizowanych przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4, zgodnie z: a) Projektem wykonawczym - zał. nr 1 do SIWZ, b) Projektem przyłącza - zał. nr 2 do SIWZ, c) Pozwoleniem na budowę - zał. nr 3 do SIWZ, d) Przedmiarem robót - zał. nr 4 do SIWZ e) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 5 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 3 lat gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru ostatecznego. Wszystkie prace prowadzone będą zgodnie z wytycznymi do Harmonogramu prac (załącznik nr 12 do SIWZ), który zostanie przygotowany i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji po podpisaniu umowy. 3. Uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji administracyjnych związanych z zajęciem pasa jezdni dla celów realizacji przedmiotu przyszłej umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania leży po stronie Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
jakie przetargi wygrała firma
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
- IZBRUK Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany, Dziedzice 3a, 62-404 Ciążeń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149125,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129962,85
Oferta z najniższą ceną: 129962,85 / Oferta z najwyższą ceną: 129962,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.