eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › "Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb na rok 2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb na rok 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb na rok 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a46e039-23a8-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062221/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/36/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie.3. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Miejsce dostaw:
a) dla Zadania nr 1 – Magazyn Żywnościowy 21. BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin;
b) dla Zadania nr 2 – Magazyn Żywnościowy 12. BBSP w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec.
c) dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy 3. Batalionu Zmechanizowanego: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów;
Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego – 1 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego w godz. 07.30 – 13.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15232000-3 - Ryby solone

15234000-7 - Ryby wędzone

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 93486,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Miejsce dostaw:
a) dla Zadania nr 1 – Magazyn Żywnościowy 21. BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin;
b) dla Zadania nr 2 – Magazyn Żywnościowy 12. BBSP w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec.
c) dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy 3. Batalionu Zmechanizowanego: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów;
Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego – 1 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego w godz. 07.30 – 13.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15232000-3 - Ryby solone

15234000-7 - Ryby wędzone

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 80101,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
5. Miejsce dostaw:
a) dla Zadania nr 1 – Magazyn Żywnościowy 21. BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin;
b) dla Zadania nr 2 – Magazyn Żywnościowy 12. BBSP w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec.
c) dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy 3. Batalionu Zmechanizowanego: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów;
Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego – 1 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego w godz. 07.30 – 13.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15232000-3 - Ryby solone

15234000-7 - Ryby wędzone

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 86411,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122261,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCAMPI Aleksander Ostrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990152810

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 17

7.3.4) Miejscowość: Mścice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-031

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107002,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCAMPI Aleksander Ostrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990152810

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 17

7.3.4) Miejscowość: Mścice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-031

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102834,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102834,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102834,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPERIAL-KOŁOBRZEG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711742992

7.3.3) Ulica: Albatrosa 11

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102834,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.