eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › Modernizacja boisk sportowych: piłkarskiego i wielofunkcyjnego w miejscowości Gać, gmina Gać

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boisk sportowych: piłkarskiego i wielofunkcyjnego w miejscowości Gać, gmina Gać

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 275

1.5.2.) Miejscowość: Gać

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boisk sportowych: piłkarskiego i wielofunkcyjnego w miejscowości Gać, gmina Gać

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a05b1a6-141e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038968/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja boisk sportowych: piłkarskiego i wielofunkcyjnego w miejscowości Gać

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.10.2023.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 679572,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja boisk sportowych: piłkarskiego i wielofunkcyjnego w miejscowości Gać, gmina Gać”. Istniejąca infrastruktura sportowa, której dotyczy przedsięwzięcie położona jest w obrębie Gać, gmina Gać, powiat przeworski, województwo podkarpackie. Obszar na którym należy przeprowadzić planowane roboty budowlane obejmuje działkę o nr ewid. 1619 i częściowo działkę o nr ewid. 1616. Miejsce realizacji przedsięwzięcia zostało przedstawione na kopii mapy zasadniczej tj. rysunek poglądowy stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje następujące elementy:
1. Remont boiska do piłki nożnej
Remont boiska do piłki nożnej o wymiarach 62,20 m x 30,40 m, polegający na ściągnięciu istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy i ułożeniu nowej. W ramach tego zakresu roboty należy w szczególności wykonać:
a. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: powierzchniowe czyszczenie terenu boiska – usunięcie granulatu i piasku kwarcowego ze sztucznej trawy wraz z załadunkiem na środki transportowe; demontaż zużytej nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z załadunkiem na środki transportowe; transport i utylizacja nawierzchni ze sztucznej trawy; rozebranie podbudowy z kruszywa – górnej warstwy; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym,
b. nawierzchnia: dostawa i montaż nawierzchni ze sztucznej trawy syntetycznej, wraz z wklejeniem linii boiska do piłki nożnej i zasypanie piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM.
2. Remont boiska wielofunkcyjnego
Remont boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 32,10 m x 19,10 m polegający na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej. W ramach tego zakresu roboty należy w szczególności wykonać:
a. nawierzchnia poliuretanowa: przygotowanie nawierzchni istniejącego boiska wielofunkcyjnego pod nałożenie maty gumowej i natrysku – czyszczenie, frezowanie gruntowanie; nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastyczna, bezspoinowa, dwuwarstwowa mata gumowa w kolorze ustalonym z inwestorem, do wykonania na istniejącej podbudowie poliuretanowej; malowanie linii do gry w tenisa, piłkę siatkową, piłkę ręczną.
3. Wyposażenie
W miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie kompleksu sportowego, objętego realizacją inwestycji w ramach tego zakresu robót należy w szczególności wykonać:
a. dostawa i montaż stojaka na min 10 rowerów ze stali nierdzewnej.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
Zamawiający wymaga przed dokonaniem zakupu materiałów uzgodnienia z zamawiającym rodzaju i typu materiałów i urządzeń, biorąc pod uwagę intensywność ich użytkowania w miejscach publicznych, oraz przedłożenia do akceptacji stosownych rozwiązań wraz z kolorystyką materiałów wykończeniowych.
Materiały dostarczone i użyte przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Wykonawca na dzień odbioru końcowego wykona, przygotuje oraz złoży u zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, deklaracje zgodności, raporty z badań laboratoryjnych itp.);
2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania;
3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana);
4. instrukcję użytkowania obiektu ze wskazaniem właściwej technologii.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z dokumentami zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497827,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834594,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497827,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU TREES-SPORT Andrzej Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690295877 NIP: 8131119579

7.3.3) Ulica: ul. Trembeckiego 11B

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497827,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazany okres realizacji zamówienia - 50 dni - określa się od dnia zawarcia umowy.

Przedmiotowe zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2022.

Działając na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwał Wykonawcę: FHU TREES-SPORT Andrzej Szymański do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny oferty w zakresie elementów mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. Wykonawca złożył stosowne wyjaśnienia w wyznaczonym terminie. Po analizie przedstawionych dokumentów Zamawiający uznał, że Wykonawca udowodnił, iż zaoferowana przez niego cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie jest rażąco niska.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.