Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275140/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
- 2022/BZP 00291758/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku straży pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Grudnej Dolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzostek
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146803026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku straży pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Grudnej Dolnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b8967c8-0bfe-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024863/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbudowa i przebudowa budynku straży pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Grudnej Dolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216222,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku straży pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Grudnej Dolnej”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku straży pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną: instalacją elektryczną i centralnego ogrzewania oraz przebudową przyłącza gazowego zlokalizowanego na działce nr ew. 411/1 obręb 0006 położonego w Grudnej Dolnej gm. Brzostek. Rozbudowa i przebudowa budynku polega na budowie garażu dla dwóch wozów strażackich.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie fundamentów – ławy fundamentowe żelbetowe (ok. 5m3) zbrojone prętami stalowymi na podkładzie betonowym; wykonanie ścian betonowych (ok. 28m2); izolacja cieplna (z płyt polistyren), przeciwwilgociowa (powłoka bitumiczna) i pionowa (z folii kubełkowej);
2) wykonanie podkładów: z ubitych materiałów sypkich (ok. 21,5 m3), posadzka zbrojona włóknem (ok. 10 m3) wraz z izolacją przeciwwilgociową i przeciwwodną;
3) wykonanie ścian nadziemia: murowanie ścian z bloczków (ok. 82 m2) wraz z izolacją przeciwwilgociową, ułożeniem nadproży i belek z podciągami;
4) wykonanie dachu: konstrukcja z tarcicy nasyconej – krokwie, murłaty, krokiewki, nabitki (ok. 2,85 m3); pokrycie dachowe – ułożenie ekranu z folii (ok. 115 m2), ołacenie kontrłatami (ok. 115 m2), ołacenie łatami 38x50 mm (ok. 115 m2), pokrycie blachą trapezową (ok. 115 m2), ułożenie gąsiorów, obróbek; montaż rynien i rur spustowych (ok. 59 m2);
5) roboty wykończeniowe zewnętrzne: wykonanie ocieplenia ścian płytami styropianowymi (ok. 100 m2) wraz z listwami startowymi, dyblami, siatką i narożnikami; wykonanie elewacji (ok. 100 m2) z tynku sylikonowego i tynku mozaikowego żywicznego (ok. 8,5 m2);
6) roboty wykończeniowe wewnętrzne: obudowa płytami g-k (ok. 71,5 m2) wraz z izolacją cieplną, siatką i malowaniem (ok. 71,5 m2);
7) montaż bram garażowych – 26,26 m2;
8) wykonanie instalacji c.o. – montaż dwóch grzejników stalowych dł. 3000 mm wraz z zaworami (4 szt.) oraz wykonanie rurociągów miedzianych (ok. 20m);
9) wykonanie instalacji elektrycznej – wykucie bruzd i ułożenie rury windurowej śr. 28 mm (ok. 20 m), montaż rozdzielni wraz z wyposażeniem, ułożenie przewodów kablowych (ok. 70 m), montaż puszek do połączenia przewodów (4 szt.) i puszek izolacyjnych (10 szt.), montaż gniazd wtyczkowych (4 szt. ) i opraw oświetleniowych (10 szt.);
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:
1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 9 do SWZ,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241665,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241665,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241665,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana i Handlowa "TAR-BUD" Dominik Tarczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721411594
7.3.4) Miejscowość: Pustynia 28A
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Budowlana i Handlowa "TAR - BUD" Dominik Tarczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241665,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.