Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339292/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia i ciągu pieszego wraz z wymianą furtek i bramy wjazdowej (automatycznej) na teren nieruchomości przy ul. Krańcowej 53 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia i ciągu pieszego wraz z wymianą furtek i bramy wjazdowej (automatycznej) na teren nieruchomości przy ul. Krańcowej 53 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bae285ad-2f50-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont ogrodzenia i ciągu pieszego wraz z wymianą furtek i bramy wjazdowej (automatycznej) na teren nieruchomości przy ul. Krańcowej 53 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58993,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont ogrodzenia i ciągu pieszego wraz z wymianą furtek i bramy wjazdowej (automatycznej) na teren nieruchomości przy ul. Krańcowej 53 w Warszawie.”
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1 Ułożenie chodnika.:
• roboty rozbiórkowe;
• korytowanie do głębokości 25-30 cm;
• rozplantowanie ziemi urodzajnej na terenie posesji;
• wykonanie podbudowy o grubości ok. 25 cm po zagęszczeniu;
• ustawienie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z oporem;
• wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm;
• odtworzenie zniszczonych trawników w obrębie prowadzonych robót;
• uporządkowanie terenu i wywóz gruzu z utylizacją;
2.2 Malowanie ogrodzenia posesji:
• zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich;
• przygotowanie podłoża do malowania ze szlifowaniem nierówności;
• dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie, (ogrodzenie po obu stronach);
2.3 Montaż bram z pracami towarzyszącymi.:
• demontaż istniejących skrzydeł bramy i dwóch furtek wraz z wyposażeniem i elementami konstrukcyjnymi (zawiasy);
• demontaż jednego pochylonego słupa żelbetowego, środkowego bramy wraz z fundamentem;
• wykonanie słupa środkowego żelbetowego z wnękami na rozmównice domofonu, elektrozaczep do furtki, przepustami do przewodów rozmównicy domofonu i przycisku otwierania furtki wraz z otynkowaniem, montażem czapki z obróbka blacharską z blachy powlekanej;
• pomalowanie pozostałych czterech słupów po uprzednim oczyszczeniu ze zmyciem podłoża i naprawa uszkodzeń wraz z montażem obróbek blacharskich z blachy powlekanej na czapach;
• montaż skrzydeł bramy i dwóch sztuk furtek z samozamykaczami dostosowanymi do pracy na otwartym terenie odpornymi na warunki atmosferyczne oraz pochwytami, wykonanych z kształtowników aluminiowych wraz z zawiasami na istniejących słupach betonowych przystosowaniem do elektrozaworu; Skrzydła bramy muszą być wykonane z lekkich profili aluminiowych malowanych proszkowo w kolorystyce ogrodzenia przy zachowaniu wysokiej sztywności eliminującej jakiekolwiek odkształcenia. Szerokość profili i wzór bram i furtki zgodny ze wzorem ogrodzenia.;
• montaż siłowników napędu skrzydeł bramy z osprzętem i automatyką sterującą;
• montaż dwóch półsłupków do fotokomórek montowanych przed bramą od strony podwórka;
• dostawa i wprogramowanie 50 szt. pilotów do odbiornika radiowego bramy;
• montaż elektrozwory wraz z wymianą lub naprawą istniejących kaset przyzywowych;
• wykonanie pomiarów elektrycznych bramy;
• uporządkowanie terenu i wywóz gruzu z utylizacją;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72331,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72331,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72331,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONIKA GŁAŻEWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "EKO-DACH"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-100-15-35
7.3.3) Ulica: Ławy 75K
7.3.4) Miejscowość: Rzekuń
7.3.5) Kod pocztowy: 07-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MONIKA GŁAŻEWSKA FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "EKO - DACH"
jakie przetargi wygrała firma
MONIKA GŁAŻEWSKA FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "EKO - DACH"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72331,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-03 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa obiektów przejścia granicznego w Ustce
- Budowa Przychodni Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr 996/14 w Szczucinie, Gmina Szczucin
- KSIĘGINICE droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.